UEFA Champions League 2021/22

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Maar hij valt ook zeker niet uit de toon. Zorgt voor gevaar, prikt een doelpuntje mee en als Van Ginkel iets scherper was ook nog een assist. Draait gewoon goed mee.
Klopt ook wel, maar had een keiharde doorbraak verwacht nu.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Correct me if I'm wrong, maar Madueke is toch een aanvaller en Gakpo een middenvelder? Die ga je toch niet met elkaar vergelijken als het om scorend vermogen gaat?

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020
Maar hij valt ook zeker niet uit de toon. Zorgt voor gevaar, prikt een doelpuntje mee en als Van Ginkel iets scherper was ook nog een assist. Draait gewoon goed mee.
Ik denk dat het terecht is als we meer verwachten van Cody dan alleen goed meedraaien. Hij mocht ten slotte naar het EK ten koste van bijv een Bergwijn. Goed meedraaien moet nu gelden voor een Vertessen. Gakpo moet voorin net zo beslissend zijn als Madueke.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Ik denk dat het terecht is als we meer verwachten van Cody dan alleen goed meedraaien. Hij mocht ten slotte naar het EK ten koste van bijv een Bergwijn. Goed meedraaien moet nu gelden voor een Vertessen. Gakpo moet voorin net zo beslissend zijn als Madueke.
Over een seizoen zeker. Maar vind niet dat hij tot nu toe tegenvalt. Zeker niet gezien het feit dat we nog maar 4 potjes gespeeld hebben en hij nog later aansloot ook.

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020
Over een seizoen zeker. Maar vind niet dat hij tot nu toe tegenvalt. Zeker niet gezien het feit dat we nog maar 4 potjes gespeeld hebben en hij nog later aansloot ook.
Klopt, hij sloot later aan bij de groep. Ik denk alleen dat hij ook kwa karakter en persoonlijkheid zich moet ontwikkelen. Ik vond en vind hem nog te vlak ogen. Hij mag van mij, zeker na vorig seizoen en na een EK, wat dwingender worden op het veld.

Bovenaan Onderaan