UEFA Champions League 2021/22

robpsv11

Grammatifaler
Wauw echt heel toevallig gisteren met m’n vriendin een reisje naar Lissabon geboekt van 15-20 aug. Mochten beide clubs doorgaan wordt het Benfica - PSV op 17/18 aug. Ga er alles aan doen (als dit gebeurt) om kaarten te regelen en anders in een kroeg daar kijken. Wat het fantastisch zijn om een Europese uitwedstrijd van onze club mee te maken.

"Toevallig" :maniac:

Zeker doen, mooi stadion ook. Weet alleen niet hoe het zit met de regeltjes daar

Luc de Jong

Routinier
"Toevallig" :maniac:

Zeker doen, mooi stadion ook. Weet alleen niet hoe het zit met de regeltjes daar
Heb zelf ook echt geen idee en ga er ook vanuit dat ik de wedstrijd gewoon vanuit een cafe moet gaan bekijken. Maar ga er alles aan doen (mocht het gebeuren) om kaarten te regelen.

• Leuk
Reactions: znq

Retro Willems

Assistent Coach
Benfica op dit moment grote problemen. President in de bak, trainer die door iedereen uitgekotst wordt. Lastig om spelers te kopen en verkopen vanwege die president. Rui Costa heeft het overgenomen maar is een loopjongen, een JdJong light. PSV gaat gewoon tegen Benfica spelen en ook gewoon winnen.

Zwakste Benfica in 20 jaar.
Wel luxe zo'n forum met in diverse landen onze eigen correspondenten. Klinkt in ieder geval als muziek in de oren. Wel heel toevallig dat er met onze vorige twee tegenstanders ook van alles loos was.

Penalty

Internationale Legende
Wauw echt heel toevallig gisteren met m’n vriendin een reisje naar Lissabon geboekt van 15-20 aug. Mochten beide clubs doorgaan wordt het Benfica - PSV op 17/18 aug. Ga er alles aan doen (als dit gebeurt) om kaarten te regelen en anders in een kroeg daar kijken. Wat het fantastisch zijn om een Europese uitwedstrijd van onze club mee te maken.
Laat heel toevallig Spartak Moskou op 10 augustus met 0-3 winnen in Lissabon. :rolleyes:
Toeval bestaat. :lmao:
Reisje Moskou boeken dan maar. ;)

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Benfica op dit moment grote problemen. President in de bak, trainer die door iedereen uitgekotst wordt. Lastig om spelers te kopen en verkopen vanwege die president. Rui Costa heeft het overgenomen maar is een loopjongen, een JdJong light. PSV gaat gewoon tegen Benfica spelen en ook gewoon winnen.

Zwakste Benfica in 20 jaar.
Als ik die goals zie tegen Spartak denk ik toch niet van hier is een club die overhoop ligt. Ziet er als een gevaarlijk en goed op elkaar ingespeeld team uit.

Het is niet slecht, ze hebben goede spelers, maar er heerst een negatieve sfeer. Trainer ging ook nu weer te keer tegen een paar spelers. Als het effe tegen zit stort zo´n team direct in elkaar.

DrJ

Routinier
Heb te vaak elftallen zichzelf zien hervinden tegen ons PSV.. Loop dus nog niet de polonaise.
Tegen Benfica (als beide elftallen het halen, wat natuurlijk in principe niet mis mag gaan), ben je gewoon de underdog. Ik denk dat dat het 60%-40% qua kansverhouding ligt.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Het is niet slecht, ze hebben goede spelers, maar er heerst een negatieve sfeer. Trainer ging ook nu weer te keer tegen een paar spelers. Als het effe tegen zit stort zo´n team direct in elkaar.
Niks persoonlijk overigens, maar ik geloof niet dat dat soort bijkomstige zaken echt van grote invloed zijn op een ploeg. "PSV gaat kampioen worden, want journalist a zegt dat het rommelt in de kleedkamer van Ajax, Berghuis is een splijtzwam en speler x is afwezig". Dat komt bij mij altijd in de categorie wishful thinking. Zulke dingen kunnen zo'n team ook dichter bij elkaar brengen, en kwaliteit komt altijd boven drijven.

Nep Scout

Routinier
Benfica heeft dus Yaremchuk gehaald van Gent. Die spits die voor Oekraïne op het EK uitkwam en een redelijk goede indruk maakte.

Mikasa

Internationale Legende
Benfica heeft dus Yaremchuk gehaald van Gent. Die spits die voor Oekraïne op het EK uitkwam en een redelijk goede indruk maakte.
Aardige speler inderdaad. Zeker wel PSV niveau ook, maar het is niet zo dat Ramalho nu een week lang wakker moet liggen van een aankomend treffen met deze speler. Als beide clubs überhaupt doorgaan natuurlijk.

Bovenaan Onderaan