UEFA Champions League 2020/21

Penalty

Internationale Legende
Het is afgelopen.
Paris Saint Germain - Manchester City 1-2
PSG grijpt er waarschijnlijk weer naast.

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Echt? Ik snap niet dat die gozer bij PSG speelt. Ik hoef hem niet eens bij PSV te zien. Houten Klaas en koning balverlies.
Idd, die Bakker kan er geen kut van. Zijn grootste mankement is een chronisch gebrek aan voetbalintelligentie. Let maar eens op de volgende keer; maakt zó vaak de verkeerde keuzes. Dat had hij in Jong Ajax al, maar ik dacht ergens nog dat dat met de jaren wel zou komen. Zeker als je in de absolute top gaat spelen en trainen. Blijkbaar niet dus.

Die is dankzij Mino bij PSG beland, wat al een wonder opzich is. Kan me niet voorstellen dat de sjeiks komende zomer een zak geld naar Parijs sturen om een fatsoenlijke linksback te halen. Dan kan Bakker het proberen bij een Everton oid.

Mikasa

Internationale Legende
Dan toch maar City, vanwege die jank/theaterspelers van PSG, maar allebei gemaakte topclubs verder. Oliesjeikje komt er wat obsceen veel geld instoppen en wat eerst een middenmoter was is ineens een topclub.
Veel theater, maar ik vind dat PSG wel leuke dingen laat zien op het veld.

Zonder geld komt niemand verder en iedereen mag natuurlijk ambitieus zijn. Maar ik vind dan zo”n Red Bull verhaal met een filosofie en goede scouting mooier.

Laatst bewerkt:

ELPSV

Routinier
Veel theater, maar ik vind dat PSV wel leuke dingen laat zien op het veld.

Zonder geld komt niemand verder en iedereen mag natuurlijk ambitieus zijn. Maar ik vind dan zo”n Red Bull verhaal met een filosofie en goede scouting mooier.

Nou.. als ik t forum mag geloven valt dat vies tegen hoor! Maar ok, af en toe vind ik ook dat ze leuke dingen laten zien. Meer graag! Theater valt me erg mee. Dat kunnen ze in Amsterdam een stuk 'beter'.

Maar wat dat met PSG te maken heeft is me een raadsel :maniac:

Mikasa

Internationale Legende
Nou.. als ik t forum mag geloven valt dat vies tegen hoor! Maar ok, af en toe vind ik ook dat ze leuke dingen laten zien. Meer graag! Theater valt me erg mee. Dat kunnen ze in Amsterdam een stuk 'beter'.

Maar wat dat met PSG te maken heeft is me een raadsel :maniac:
Ja. Dat was een makkelijke typo :ROFL:

Bovenaan Onderaan