UEFA Champions League 2020/21

Mohr

Routinier
Zo. Bij Dortmund zullen ze niet heel blij zijn met de arbitrage. Eerst vorige week een goal onterecht afgekeurd en gisteren wel een makkelijke penalty tegen.
Die van gisteren viel wel mee vond ik. Duidelijk handsbal waarbij de hand naar de bal ging. Het was meer onhandig dan opzet maar volgens mij zeker niet onterecht.

Mikasa

Internationale Legende
Die van gisteren viel wel mee vond ik. Duidelijk handsbal waarbij de hand naar de bal ging. Het was meer onhandig dan opzet maar volgens mij zeker niet onterecht.
Hij kopt de bal ongelukkig tegen zijn eigen arm? Laatst is er een of ander artikel geweest met uitleg over hands. Als de bal van je eigen lichaam kwam, is dat geen hands. Heb helaas even de bron niet.

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
En ook tegen City speelt PSG gewoon weer waanzinnig goed. Niet mijn club, maar volgens mij de allerbeste ploeg van het moment.

Quagmire

Aanvoerder
Psg draait als een malle, zonder twijfel de grootste kandidaat om cl te winnen. Mbape blijft geniaal al scoort die niet, hoe erg ik me ook stoor aan z'n voor en achternaam

Mikasa

Internationale Legende
Bakker maar eens een kans geven bij Oranje.
Echt? Ik snap niet dat die gozer bij PSG speelt. Ik hoef hem niet eens bij PSV te zien. Houten Klaas en koning balverlies.
En ook tegen City speelt PSG gewoon weer waanzinnig goed. Niet mijn club, maar volgens mij de allerbeste ploeg van het moment.
Eens. Dit jaar kunnen ze hem wel eens gaan pakken die cup met de grote oren.

Mikasa

Internationale Legende
Psg draait als een malle, zonder twijfel de grootste kandidaat om cl te winnen. Mbape blijft geniaal al scoort die niet, hoe erg ik me ook stoor aan z'n voor en achternaam
Hahaha waarom dat laatste nou weer? Omdat het niet op -ic eindigt?

Penalty

Internationale Legende
Manchester City heeft de gelijkmaker gescoord.
Min of meer per toeval. Keeper PSG zag er niet best uit.

Bovenaan Onderaan