UEFA Champions League 2020/21

PerfectPSV

Aanvoerder
Vreemde analyse. Ik vind Barca juist prima spelen en kansen creëren. En om dan de nadruk te leggen op het feit dat "de grote Messi" een penalty mist en daarvan te genieten ipv iets te zeggen over die weergaloze goal van hem...?

Een rake penalty was het enige wat deze wedstrijd nog ene spanning kon bezorgen, dus het is mij een raadsel waarom je überhaupt kijkt.

Dacht dat de meeste liefhebbers wel over het Messi- of Ronaldo-gebash heen waren. Twee iconen van deze generatie waar ik alleen maar bewondering voor kan hebben, maar blijkbaar is dit soort spelers zien falen ook nog steeds een vorm van entertainment.
Ik heb inderdaad de tweede helft uitgezet. Ben allergisch geworden voor Barca en Messi sinds het commentaar al 10+ jaar niks anders doet dan spontaan klaar komen bij elk balcontact dat ie heeft. De meest simpele passes worden gezien als geniale ingevingen en de makkelijkste intikkers als wereldgoals.

Niks anders dan respect voor de prestaties van Messi, want hij is de beste voetballer van zijn generatie. De totale en complete adoratie die rond hem en rond Barca hangt / heeft gehangen vind ik echter moeilijk te accepteren, want elke keer als ik een wedstrijd van ze kijk (alleen de CL) dan zie ik fantastische voetballers die niks anders doen dan zich aanstellen bij elk tikje dat ze krijgen. Maar daar hangt wat mij betreft de hele Spaanse competitie van aan elkaar. Doe mij maar Engels of Duits voetbal.

Maar ik heb over de loop der jaren een behoorlijke anti-barca bias opgebouwd vanwege het gedrag van die spelers, maar dus ook van de heren journalisten en commentatoren.

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Ik heb inderdaad de tweede helft uitgezet. Ben allergisch geworden voor Barca en Messi sinds het commentaar al 10+ jaar niks anders doet dan spontaan klaar komen bij elk balcontact dat ie heeft. De meest simpele passes worden gezien als geniale ingevingen en de makkelijkste intikkers als wereldgoals.

Niks anders dan respect voor de prestaties van Messi, want hij is de beste voetballer van zijn generatie. De totale en complete adoratie die rond hem en rond Barca hangt / heeft gehangen vind ik echter moeilijk te accepteren, want elke keer als ik een wedstrijd van ze kijk (alleen de CL) dan zie ik fantastische voetballers die niks anders doen dan zich aanstellen bij elk tikje dat ze krijgen. Maar daar hangt wat mij betreft de hele Spaanse competitie van aan elkaar. Doe mij maar Engels of Duits voetbal.

Maar ik heb over de loop der jaren een behoorlijke anti-barca bias opgebouwd vanwege het gedrag van die spelers, maar dus ook van de heren journalisten en commentatoren.
Fair enough zuurpruim🤪🤪🤪

robpsv11

Grammatifaler
Loting:

Manchester City - Borussia Dortmund
FC Porto - Chelsea
Bayern Munchen - PSG
Real Madrid - Liverpool

Volgende ronde:
Bayern Munchen/PSG - Manchester City/Borussia Dortmund
Real Madrid/Liverpool - FC Porto/Chelsea

De grootste favorieten (naar mijn mening Bayern, PSG, City) gaan het dus tegen elkaar opnemen

Bovenaan Onderaan