Hekel aan De Ligt?Blij dat Juve er uit ligt.
Iedereen die Ajax verlaat voor een 'betere club' is een lul, tenzij we hem zelf weg willen hebben, dan was hij dat al.Hekel aan De Ligt?
Nee, absoluut niet.Hekel aan De Ligt?
Iedereen die Ajax verlaat voor een 'betere club' is een lul, tenzij we hem zelf weg willen hebben, dan was hij dat al.
Ach, zoveel verschillen wij toch niet van Mentos, hij vindt het eikels als ze weggaan, wij als ze tekenen.Zo is het, Bijlmerse bescheidenheid, want niks en niemand is groter dan ajaks dus is geen een overstap te verklaren en staat gelijk aan achteruitgang![]()
Iedereen die Ajax verlaat voor een 'betere club' is een lul, tenzij we hem zelf weg willen hebben, dan was hij dat al.
En degene die blijven ookOftewel, iedere speler die Ajax verlaat is een lul?
Nee, nadat een speler ajax verlaat vallen bij Mentos eindelijk de schellen van de ogen.Oftewel, iedere speler die Ajax verlaat is een lul?
Nee hoor, Schöne bijvoorbeeld niet.Oftewel, iedere speler die Ajax verlaat is een lul?
Vreemde analyse. Ik vind Barca juist prima spelen en kansen creëren. En om dan de nadruk te leggen op het feit dat "de grote Messi" een penalty mist en daarvan te genieten ipv iets te zeggen over die weergaloze goal van hem...?De grote Messi mist een penalty. Genieten.
Verder is PSG - Barca een wedstrijd tussen 22 enorme aanstellers en acteurs die elkaar continu proberen te naaien. Het is eigenlijk niet leuk om naar te kijken, jammer dat Liverpool niet uit gezonden wordt op het open kanaal.
Is toch leuk dat hij voor die 140 miljoen per jaar verschillende mensen blij kan maken!Vreemde analyse. Ik vind Barca juist prima spelen en kansen creëren. En om dan de nadruk te leggen op het feit dat "de grote Messi" een penalty mist en daarvan te genieten ipv iets te zeggen over die weergaloze goal van hem...?
Een rake penalty was het enige wat deze wedstrijd nog ene spanning kon bezorgen, dus het is mij een raadsel waarom je überhaupt kijkt.
Dacht dat de meeste liefhebbers wel over het Messi- of Ronaldo-gebash heen waren. Twee iconen van deze generatie waar ik alleen maar bewondering voor kan hebben, maar blijkbaar is dit soort spelers zien falen ook nog steeds een vorm van entertainment.
Hij droeg voorheen een ajax-shirt, dat maakt zo'n stap een stuk makkelijkerWat die Dest in een Barça-shirt doet, ik snap het niet...
Wellicht. Maar die valt toch flink door de mand. Ok, het is PSG, maar je mag toch wel iets brengen...Hij droeg voorheen een ajax-shirt, dat maakt zo'n stap een stuk makkelijker
Ik vond het wel meevallen eigenlijkKan de tweede helft niet kijken, maar Dest was in de eerste helft al ontzettend matig idd.