UEFA Champions League 2020/21

Mikasa

Internationale Legende
Porto al 1-0 voor tegen Juventus.
2' :BALL: Taremi
Lekker blundertje.

Dortmund lekker bezig. Junior had aan een of andere winactie meegedaan. Moest Haaland in de 34e minuut scoren. Schoot ie in die minuut op de vuisten van Bono :sad: En in de 43e minuut scoorde hij wel. Arme junior.

robpsv11

Grammatifaler
Nou, ik ben toch blij dat ik geen winacties hebben gedaan. Ik heb tot nu toe echt alles compleet mis voorspelt. Had veel minder verwacht van PSG en vooral van Porto, Dortmund en Liverpool.

Mikasa

Internationale Legende
Verwarrend trouwens. Bij Chelsea iedereen ongeacht rugnummer een 3 op de borst en Atletico een 500.

Nep Scout

Routinier
47ste minuut, net uit de kleedkamers en het staat alweer 0-4 bij lazio - bayern.. Daar valt toch niet tegen te spelen!

Mikasa

Internationale Legende
Wat een fenomeen is die Haaland. De held van RB Salzburg die hem gescout heeft :clap2:

Hele grappige goal trouwens van Dortmund. Kounde duwde een Delaney weg tegen z’n ploeggenoot, waardoor Schulz zo de bal krijgt. Tik tak Reus Haaland goal.

Mikasa

Internationale Legende
Nou spektakel alom. En ik zeg nogmaals: weg met de VAR. Mooie goal Haaland. Op aandringen VAR afgekeurd door de scheids, na zelf kijken. Maar even daarvoor was blijkbaar een penaltymoment. Dus geen goal voor Dortmund, maar een pingel. Haaland miste, nou ja Bono stopte. Vervolgens tegenaanval Sevilla, maar stopgezet. Keeper te vroeg van de lijn. Penalty nu wel gemaakt door Haaland. Topscorer CL onder 21 jaar.

robpsv11

Grammatifaler
Ik zag hier laatst iemand over het meegaan met de hype omtrent het achter de spelers liggen bij een vrije trap, dat had een speler van Juventus misschien ook moeten doen.

Jerommeke

Routinier
De Amsterdamse voetbalclub Ajax hoeft niet in de voorronde te spelen om zich te plaatsen voor de Champions League van het nieuwe seizoen, met Bayern München versloeg Lyon met 3-0 in het huidige toernooi.
Huh? Dat is meer dan een half jaar geleden. Maar goed bedankt voor de update voor degenen die het al die tijd gemist hebben.

Ben benieuwd of je bericht straks opeens verandert in een reclametekst

Bovenaan Onderaan