UEFA Champions League 2020/21

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Nooit gedacht dat er een moment zou komen dat ik me zou kunnen ergeren aan het spel van Messi...

Phillip Cocu

Assistent Coach
Tja, groot geld tegen groot geld. Jammer dat ze er niet beiden uit kunnen.
Vond PSG wel een interessante club totdat Quatar Airways het in 2011 over kocht. Daarvoor waren ze gewoon een midden motortje in de Franse competitie.
Het Manchester City van Frankrijk.

Maar de Catalanen worden gesponsord door de Spaanse bank en leggen het nu af tegen de miljoenen van de oliesjeik zo te horen.

Tieky87

Routinier
Wat ik vooral bizar vind is dat zo'n Braithwaite bij Barcelona zit en ook gewoon minuten krijgt... daar had JdJ of Schmidt hier echt niet mee weggekomen

Mikasa

Internationale Legende
Wat ik vooral bizar vind is dat zo'n Braithwaite bij Barcelona zit en ook gewoon minuten krijgt... daar had JdJ of Schmidt hier echt niet mee weggekomen
Ik zag hem gisteren in zijn invalbeurt wel een paar goede loopacties maken. Passes net niet op maat. Verder kijk ik weinig naar Barca, dus ik heb geen idee hoe hij functioneert.

Ik denk dat hij meer meters maakte in zijn invalbeurt dan Messi in 90 minuten.

Quagmire

Aanvoerder
Dan zie je de stats van gister, Messi rende 4.3 miles, ongeveer bijna het zelfde als wat Ter stegen gedaan heeft.. zegt genoeg :sad:

Phillip Cocu

Assistent Coach
Dan zie je de stats van gister, Messi rende 4.3 miles, ongeveer bijna het zelfde als wat Ter stegen gedaan heeft.. zegt genoeg :sad:
6,92 Km. Bijzonder weinig maar niets nieuws. Pak de DeLorean en ga terug naar 2014.

Ik was ook benieuwd naar zijn max snelheid vandaag de dag maar ik kon even niets vinden. Dit is een filmpje van afgelopen zomer met wat dribbels en sprints uit 2020. De titel vind ik overdreven maar hij had nog steeds wat snelheid alleen La Pulga is hij niet meer.
:

Laatst bewerkt:

DrJ

Routinier
Luuk in de basis bij Sevilla. Zal je zien dat ie weer 2x scoort. Hij scoort amper,maar meestal wel belangrijke goals.

Bovenaan Onderaan