Mikasa
Internationale Legende
Terecht en prima ook.PSG zet aan, 1-3 nu.
Terecht en prima ook.PSG zet aan, 1-3 nu.
Tja, groot geld tegen groot geld. Jammer dat ze er niet beiden uit kunnen.Terecht en prima ook.
Vond PSG wel een interessante club totdat Quatar Airways het in 2011 over kocht. Daarvoor waren ze gewoon een midden motortje in de Franse competitie.Tja, groot geld tegen groot geld. Jammer dat ze er niet beiden uit kunnen.
Oe ja, 4(?) jaar geleden die knotsgekke slotfaseNou, ben benieuwd welke scheids deze keer in de return Barcelona een handje gaat helpen.
Heb het even opgezocht, 2017 was het inderdaad.Oe ja, 4(?) jaar geleden die knotsgekke slotfase
Ja dat kan niet.Kan Ajax die Mbappe niet halen ofzo?
Die was inderdaad gisteren niet te stoppen.Mbabbe - zoals Boskamp zou zeggen - wát een fenomeen.
Ik zag hem gisteren in zijn invalbeurt wel een paar goede loopacties maken. Passes net niet op maat. Verder kijk ik weinig naar Barca, dus ik heb geen idee hoe hij functioneert.Wat ik vooral bizar vind is dat zo'n Braithwaite bij Barcelona zit en ook gewoon minuten krijgt... daar had JdJ of Schmidt hier echt niet mee weggekomen
Ik zou voor maar 130 miljoen per jaar ook geen meter teveel lopen.Dan zie je de stats van gister, Messi rende 4.3 miles, ongeveer bijna het zelfde als wat Ter stegen gedaan heeft.. zegt genoeg![]()
Ik zou er dan iemand voor inhurenIk zou voor maar 130 miljoen per jaar ook geen meter teveel lopen.
6,92 Km. Bijzonder weinig maar niets nieuws. Pak de DeLorean en ga terug naar 2014.Dan zie je de stats van gister, Messi rende 4.3 miles, ongeveer bijna het zelfde als wat Ter stegen gedaan heeft.. zegt genoeg![]()
Oh wacht, toch niet in de basis .Luuk in de basis bij Sevilla. Zal je zien dat ie weer 2x scoort. Hij scoort amper,maar meestal wel belangrijke goals.