UEFA Champions League 2019/2020

-040-

Trainer Coach
Als je het 'eerlijk' wil doen dan direct penalties. Wedstrijd is gewoon 2x 90 minuten waarin de teams het moeten laten zien. Met verlenging krijg je dat het ene team 30 minuten langer meer 'thuisvoordeel' heeft gehad dan de ander.

Niet dat het mij ene moer uitmaakt, maar als er toch een verandering komt, dan lijkt mij direct penalties eerlijker. Of zeg ik dan iets geks?
Die dan verplicht aan de zijde met de uitsupporters genomen dienen te worden.

Mentos

Routinier
Gewoon allebei aan de kant van de eigen supporters bijvoorbeeld. Er zijn toch 2 doelen, die kun je ook gewoon allebei gebruiken.
De thuissupporters zitten toch door het hele stadion? :unsure:

Is juist mooi als je zoals op Anfield de penalties neemt bij het uitvak. Heb je beide het voordeel van je eigen supporters, maar je hebt ook supporters tegen je.

Dropshot

Basisspeler
Wat een drama zeg. Anti voetbal wint. Daarnaast ook nog dat poenerige PSG door ten koste van BVB.

Beide mijn favoriete buitenlandse clubs er uit... :confused:

Wat een schijtkeeper die Adrian, die mag de veters nog niet eens strikken van Zoet en Pasveer. Waar is die Belgische goalie gebleven?

Nou laat Atalanta de cup maar pakken nu.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
De thuissupporters zitten toch door het hele stadion? :unsure:

Is juist mooi als je zoals op Anfield de penalties neemt bij het uitvak. Heb je beide het voordeel van je eigen supporters, maar je hebt ook supporters tegen je.
Meestal zitten de uitsupporters toch ook aan de kopse kant? Op Anfield in ieder geval recht tegenover de Kop.

CNG MrKrateos

International
Wat een drama zeg. Anti voetbal wint. Daarnaast ook nog dat poenerige PSG door ten koste van BVB.

Beide mijn favoriete buitenlandse clubs er uit... :confused:

Wat een schijtkeeper die Adrian, die mag de veters nog niet eens strikken van Zoet en Pasveer. Waar is die Belgische goalie gebleven?

Nou laat Atalanta de cup maar pakken nu.
Mignolet ? Die zit al een tijdje weer in Belgie.

Bovenaan Onderaan