UEFA Champions League 2019/2020

Mentos

Routinier
Blijf het een raar concept vinden, uitdoelpunten gemaakt in de verlenging "dubbel tellen".
De andere ploeg heeft geen extra 30 min om een uitdoelpunt te maken.
Afschaffen, wat mij betreft.
Dit roep ik ook al jaren. Krankzinnige regel. In de verlenging begin je gewoon op 0-0, staat het daarna nog steeds gelijk ga je penaltys nemen.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Doelman (voetbal)

Een doelman, doelverdediger of keeper (vrouwelijk doelvrouw, doelverdedigster of keepster) is bij voetbal een speler die moet voorkomen dat de bal in het eigen doel terechtkomt.

Adrian moet ook eens Wikipedia raadplegen en daarna direct zijn handschoenen aan de wilgen hangen. :bye:

IPF

Forummer van het jaar 2015
Dat zulke nietsnutten miljoenen per jaar verdienen bij een topclub.
Maar goed, Liverpool is ook al weken, ook met Alisson, niet echt in vorm. Ze hadden obv de 90 minuten wel moeten winnen maar je ziet dat het voorin allemaal niet scherp is met Salah, Mané en Firminho. Anders waren ze allang door met zulke kansen. De 3 voorin missen de scherpte. En met z’n doelman is elke mogelijkheid van de tegenstander een grote kans.

KevinNummer8

Routinier
Blijf het een raar concept vinden, uitdoelpunten gemaakt in de verlenging "dubbel tellen".
Als je het 'eerlijk' wil doen dan direct penalties. Wedstrijd is gewoon 2x 90 minuten waarin de teams het moeten laten zien. Met verlenging krijg je dat het ene team 30 minuten langer meer 'thuisvoordeel' heeft gehad dan de ander.

Niet dat het mij ene moer uitmaakt, maar als er toch een verandering komt, dan lijkt mij direct penalties eerlijker. Of zeg ik dan iets geks?

Mentos

Routinier
Als je het 'eerlijk' wil doen dan direct penalties. Wedstrijd is gewoon 2x 90 minuten waarin de teams het moeten laten zien. Met verlenging krijg je dat het ene team 30 minuten langer meer 'thuisvoordeel' heeft gehad dan de ander.

Niet dat het mij ene moer uitmaakt, maar als er toch een verandering komt, dan lijkt mij direct penalties eerlijker. Of zeg ik dan iets geks?
Hier heb ik nog niet eens aan gedacht, maar je hebt volkomen gelijk.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Hoe is het mogelijk dat een club als Liverpool geen fatsoenlijke tweede keeper heeft?
En wij maar klagen over Zoet en Unnerstall. Ik ben blij dat Adrian niet bij PSV onder de lat staat.

Uhm, dit dus. Optie Kevin is eigenlijk het beste en het eerlijkst.

Alhoewel, dat loten uit de jaren 60 was misschien ook nog wat.... ;)

Bovenaan Onderaan