UEFA Champions League 2018/2019

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Wel goede zaken voor Ajax. Winnen bij AEK en ze overwinteren in de CL. Ondanks de zwakkere poule is dat toch knap.
Ajax gaat alleen niet door als ze zelf maar maximaal 1 punt halen en Benfica 2x wint. Dat zie ik niet gebeuren. Benfica zal niet uit tegen Bayern winnen en dan is Ajax ook al door als ze zelf daarvoor verliezen van AEK Athene.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Afgelopen woensdag zag ik eerst Ronaldo, 34 jaar oud, en nog steeds na scoren op zoek naar erkenning (zijn sixpacks laten zien aan het publiek) en na afloop Mourinho die de toeschouwers provoceerde.
Bij de actie van Ronaldo dacht ik, ach het blijft een bodemloze put, ondanks al die prijzen en erkenningen.
Bij de actie van Mourinho wist ik het weer zeker: het is gewoon een kutvolk.

Penalty

AEK Athene - Ajax 0-0 rust.
Neres heeft een enorme kans gemist en Ajax is op de laatste minuut na niet in de problemen geweest.

Penalty

CSKA Moskou verliest met 1-2 van Victoria Pilzen en hierdoor zijn AS Roma en Real Madrid al door voordat ze vandaag onderling tegen elkaar spelen.

Penalty

Real Madrid scoort 0-1 tegen AS Roma
47' :BALL: Bale ... Na een blunder van een Roma verdediger die terug kopt op de keeper terwijl Bale er nog tussen staat.

Penalty

Olympique Lyon scoort 1-0 tegen Manchester City.
55' :BALL: Cornet ... Een geweldige goal

Met deze stand zijn zowel Olympique Lyon als Manchester City door.