UEFA Champions League 2017/2018

Juventus wint met 1-2 en is door.

Tottenham kopt in de 90e minuut nog op de binnenkant paal en de bal wordt vervolgens van de doellijn gehaald door Juventus. :maniac:
Tottenham Hotspur is op 3 minuten na duidelijk beter dan Juventus, maar Juventus wint de wedstrijd.
Ongelooflijk maar waar.
Die was eigenlijk wel buitenspel.

Zoals Spurs gisteren voetbalde , deed het mij een beetje denken aan PSV onder Cocu: meer balbezit, veel kansen, dreigender, maar slechts 1 doelpunt en na rust krijgen ze de deksel op de neus door 2 tegengoals binnen 5 minuten....Spurs hadden het klusje af moeten maken in de 1e helft....

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Zoals Spurs gisteren voetbalde , deed het mij een beetje denken aan PSV onder Cocu: meer balbezit, veel kansen, dreigender, maar slechts 1 doelpunt en na rust krijgen ze de deksel op de neus door 2 tegengoals binnen 5 minuten....Spurs hadden het klusje af moeten maken in de 1e helft....
Ja twee druppels water. PSV krijgt dit seizoen ook elke keer de deksel op z'n neus.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Er is CL op tv. En wat schetst mijn verbazing: Makkelie is scheidsrechter. Dat er in heel Europa geen betere te vinden is. :rolleyes:

Daarbij speelt Sevilla, is het toch verwarrend dat er een speler Valencia heet.

IPF

Forummer van het jaar 2015
United - Sevilla 0-2 inmiddels. Heerlijk dat de miljarden ploeg met hun anti voetbal wordt vernederd in eigen huis.
Edit inmiddels 1-2. Sevilla was dichter bij de 0-3 dan United bij 1-2. Jammer.
En Sevilla terecht door naar de kwartfinale.

Laatst bewerkt:

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
AS Roma heeft met 1-0 gewonnen van Shakhtar Donetsk en heeft de 1-2 uitnederlaag dus goedgemaakt.
AS Roma gaat ook door naar de kwartfinale.

Ongezouten

Assistent Coach
United - Sevilla 0-2 inmiddels. Heerlijk dat de miljarden ploeg met hun anti voetbal wordt vernederd in eigen huis.
Edit inmiddels 1-2. Sevilla was dichter bij de 0-3 dan United bij 1-2. Jammer.
En Sevilla terecht door naar de kwartfinale.
Wij hadden allebei een zwak voor United, tot Mou Mou werd aangesteld als coach en zeer achterbaks achter de rug om van zijn grote vriend een contract had getekend terwijl hij in het gezicht van diezelfde vriend ijskoud zei dat hij dat niet had gedaan; toen was dat bij ons allebei snel bekoeld. Helaas is Pep naar City gegaan en niet naar United; dat zou een prima opvolger zijn geweest voor de basis die LvG aan het leggen was daar. Maar de idiote(edit - pleonasme) Amerikanen aan het roer geven er al jaren blijk van totaal geen verstand van zaken te hebben en dus haalden ze na de mislukte periode van LvG een sloper in huis. Het fundament ging weer plat en er werden obscene sommen neergeteld voor het nieuw te herrijzen elftal. Maar hoe kan iets herrijzen onder een voorman die alleen maar van afbreken weet?

Maar dat ongeacht het elftal is het uberhaupt gewoon mooi om te zien wanneer al die idioot hoge transfersommen voor spelers gewoon niks opleveren. Dat mag van mij al die clubs die dat soort belachelijke bedragen uitgeven aan spelers en zo de hele markt compleet verzieken wel overkomen. 100 miljoen voor hype Pogba en hij kan terwijl hij volledig vrijloopt met de bal niet eens een pass in de voeten van een medespeler geven.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Wij hadden allebei een zwak voor United, tot Mou Mou werd aangesteld als coach en zeer achterbaks achter de rug om van zijn grote vriend een contract had getekend terwijl hij in het gezicht van diezelfde vriend ijskoud zei dat hij dat niet had gedaan; toen was dat bij ons allebei snel bekoeld. Helaas is Pep naar City gegaan en niet naar United; dat zou een prima opvolger zijn geweest voor de basis die LvG aan het leggen was daar. Maar de idiote(edit - pleonasme) Amerikanen aan het roer geven er al jaren blijk van totaal geen verstand van zaken te hebben en dus haalden ze na de mislukte periode van LvG een sloper in huis. Het fundament ging weer plat en er werden obscene sommen neergeteld voor het nieuw te herrijzen elftal. Maar hoe kan iets herrijzen onder een voorman die alleen maar van afbreken weet?

Maar dat ongeacht het elftal is het uberhaupt gewoon mooi om te zien wanneer al die idioot hoge transfersommen voor spelers gewoon niks opleveren. Dat mag van mij al die clubs die dat soort belachelijke bedragen uitgeven aan spelers en zo de hele markt compleet verzieken wel overkomen. 100 miljoen voor hype Pogba en hij kan terwijl hij volledig vrijloopt met de bal niet eens een pass in de voeten van een medespeler geven.
Geen woord gelogen hierboven.
United was altijd mijn club in de PL maar zo een idioot met zulk voetbal slaat echt alles. Dan wordt mijn sympathie gelijk vele malen minder. Hij heeft ingekocht op kracht; Pogba, Matic, Bailly en Lukaku. Er zit weinig voetbal in de as van het elftal maar puur kracht. Die Lukaku heeft het nog nooit waargemaakt in de topwedstrijden. En Pogba heb ik al in zijn Juventus tijd een overschatte voetballer genoemd. Deze 4 spelers zou Pep bijv nooit hebben gekocht of nooit in de basis gezet.
En hij zegt nu: voor United is het toch normaal om in de CL te verliezen? Deze club verloor ook van mijn Porto en van Real toen ik de trainer was. Wat een mafkees.

Ongezouten

Assistent Coach
United was altijd mijn club in de PL maar zo een idioot met zulk voetbal slaat echt alles. Dan wordt mijn sympathie gelijk vele malen minder. Hij heeft ingekocht op kracht; Pogba, Matic, Bailly en Lukaku. Er zit weinig voetbal in de as van het elftal maar puur kracht. Die Lukaku heeft het nog nooit waargemaakt in de topwedstrijden. En Pogba heb ik al in zijn Juventus tijd een overschatte voetballer genoemd. Deze 4 spelers zou Pep bijv nooit hebben gekocht of nooit in de basis gezet.
En hij zegt nu: voor United is het toch normaal om in de CL te verliezen? Deze club verloor ook van mijn Porto en van Real toen ik de trainer was. Wat een mafkees.
Wow, als je dat als supporter te horen krijgt van de coach van je favo club, dan wordt je toch helemaal gek? Anderzijds gun ik het de schare ergerlijke fans die zo graag LvG eruit zagen gaan en Mou zagen komen wel. United is echt doodziek.

Hahaha.
Heerlijke vete tussen de ene clown en de andere paljas.
Mourinho: ‘FdB is de slechtste trainer in de PL ooit.’
Geen speld tussen te krijgen, wat mij betreft.
FdB: ‘1 miljard uitgegeven en de ploeg zo laten spelen?’
Enig idee hoe Ajax speelde onder je eigen leiding, FdB?
Hahaha.

Ooit was ik een ontzettende Man Utd fan, zo erg zelfs dat ik het echt vervelend vond dat PSV van ze won in de CL in 2000. Ik kan het me nu niet meer voorstellen. Gisteravond gekeken, het doet me niks meer en het is ook echt afbraakvoetbal wat ze spelen, vooral om niet te verliezen. Maar ze komen er mee weg, want de meeste supporters hebben hun kaarten toch doorverkocht aan Chinese toeristen. Die club is echt helemaal verloren gegaan.

En dan nog iets: Man Utd hoort in rood shirt, witte broek en zwarte sokken te spelen. Dat staat 100x beter dan die achterlijke witte sokken die ze gisteren aan hadden. Daar begint het al met fout gaan.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Manchester United - Sevilla 1-2

72' Wissam Ben Yedder valt in.
74' Wissam Ben Yedder scoort 0-1.
78' Wissam Ben Yedder scoort 0-2.

Dat is nog eens een gouden wissel. :D