Trent Sainsbury (V)

Snel verkopen voor een paar miljoen euro, dan zijn we hem kwijt.....met een strik erom heen, graag !
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het zou echt heel mooi zijn indien PSV middels het slijten van Sainsbury en Luckassen die beiden overbodig zijn na de terugkeer van Schwaab alsnog voldoende ruimte binnen het salarishuis kan vinden realiseren, om v. Drongelen op te halen bij HSV. Een degelijke, goed voetballende CV die in tegenstelling tot Viergever, een doorgroei mogelijkheid heeft.

Mijn gevoel zegt dat PSV dit intern inderdaad nog aan het beraden is en mogelijkerwijs zelfs ten uitvoer gaan brengen.
Het is alleen een slechte zaak dat PSV hem ook de mogelijkheid geeft te verlengen.
 
Het zou echt heel mooi zijn indien PSV middels het slijten van Sainsbury en Luckassen die beiden overbodig zijn na de terugkeer van Schwaab alsnog voldoende ruimte binnen het salarishuis kan vinden realiseren, om v. Drongelen op te halen bij HSV. Een degelijke, goed voetballende CV die in tegenstelling tot Viergever, een doorgroei mogelijkheid heeft.

Mijn gevoel zegt dat PSV dit intern inderdaad nog aan het beraden is en mogelijkerwijs zelfs ten uitvoer gaan brengen.

Van Drongelen heeft al aangegeven bij HSV te willen blijven.
 
Van Drongelen heeft al aangegeven bij HSV te willen blijven.
Voetbal heeft ook een keeper, dat betekent niet dat ik geen doelpunten kan maken.

Voor v. Drongelen is LCV bij PSV spelend in de Europa League een goede mogelijkheid om misschien zelfs wel aan te haken bij de selectie van het Nederlands elftal.

Het is alleen zaak om hem over te halen voor PSV te kiezen. Hij heeft niet recentelijk zijn contract verlengd of iets dergelijks, of ik moet dit gemist hebben. Pas zodra dit het geval is, zou ik het als PSV zijnde opgeven en doorschakelen.
 
Snel verkopen voor een paar miljoen euro, dan zijn we hem kwijt.....met een strik erom heen, graag !

Dat zou ik wel heel knap vinden. Transfervrij overgenomen, marktwaarde van 1.1m en heeft hier vooral de bank warm gehouden. PSV kennende gok ik dat we er een paar ton voor krijgen en dat is het wel.
 
Dat zou ik wel heel knap vinden. Transfervrij overgenomen, marktwaarde van 1.1m en heeft hier vooral de bank warm gehouden. PSV kennende gok ik dat we er een paar ton voor krijgen en dat is het wel.
Een van de transfers waarin John de Jong kan aantonen van het juiste hout gesneden te zijn inderdaad.

Is transfervrij gekomen, Australisch international en heeft nu PSV op zijn CV staan in plaats van PEC Zwolle, internationaal gezien brengt dat een stukje extra status mee.

Hij zou toch voor een kleine 1,5 a 2,5 miljoen verkocht moeten kunnen worden. Alles daaronder is natuurlijk verruit onacceptabel.
 
Een van de transfers waarin John de Jong kan aantonen van het juiste hout gesneden te zijn inderdaad.

Is transfervrij gekomen, Australisch international en heeft nu PSV op zijn CV staan in plaats van PEC Zwolle, internationaal gezien brengt dat een stukje extra status mee.

Hij zou toch voor een kleine 1,5 a 2,5 miljoen verkocht moeten kunnen worden. Alles daaronder is natuurlijk verruit onacceptabel.

Australisch international... dat zegt natuurlijk niet zo veel. Dat is PSV-legende Aziz Behich ook ;)
 
Australisch international... dat zegt natuurlijk niet zo veel. Dat is PSV-legende Aziz Behich ook ;)
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Punt is, dat wij hier nu door schade en schande wijzer van zijn geworden en dat niet iedere Australisch international een Jason Culina of Tim Cahil is. Andere clubs hebben deze ervaring niet en halen dus zodoende een Australisch international binnen. Dit zal hoe dan ook zijn waarde iets doen verhogen binnen de internationale transferwereld.
 
Natuurlijk maken ze de transfersom weer niet duidelijk..
Gezien hij transfervrij was, verwacht ik dat het verlies op Behich hiermee is gecompenseerd.
 
Prima. Ik snap niet dat je in Israel wilt wonen, maar goed hetzelfde zou gelden voor bijv. Turkije en Rusland en daar spelen ook zat "Westerse" spelers.
 
Prima. Ik snap niet dat je in Israel wilt wonen, maar goed hetzelfde zou gelden voor bijv. Turkije en Rusland en daar spelen ook zat "Westerse" spelers.
Als je moest kiezen tussen die 3, welke zou jij doen? Lastige hoor.
Qua temperatuur sowieso Rusland, maar toch trekt mij dat niet echt op een permanente basis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan