Trent Sainsbury (V)

Lijkt me verstandig. Obispo vanavond weer knullig een penalty zien weggeven, die lijkt me stil te staan of zelfs dip te hebben :confused:
 
Lijkt me verstandig. Obispo vanavond weer knullig een penalty zien weggeven, die lijkt me stil te staan of zelfs dip te hebben :confused:

Heeft dankzij PSV te lang stilgestaan in zijn ontwikkeling; gaat het waarschijnlijk niet meer redden, of hij moet komend seizoen ergens bij een ED club een basisplaats krijgen en dat ze daar al zijn fouten en leermomenten voor lief nemen. Voor PSV-1 komt hij duidelijk nog tekort voor de basis of misschien zelfs wel voor een invalbeurt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Haha, degene die de scores heeft ingevuld had z'n hond zeker niet bij zich?
Nou dan hoeven we dat WhoScored nooit meer serieus te nemen. Sainsbury een 7.1 en Viergever een 6.5. Koekoek.

Vind ik wel erg makkelijk geredeneerd, ten eerste zonder dat we exact weten wat de precieze statistieken zijn die worden meegenomen (wat ik nog het lastigste bij deze cijfers vind), maar vooral omdat dit pure objectieve metingen zijn waar wij onszelf toch echt in alles als vreselijk subjectief moeten kwalificeren.
 
Eens denk ik, al is het lastig oordelen als een speler nog niet echt veel ruimte heeft gekregen om zich te ontwikkelen. Zowieso is het denk ik, zeker als jonge CV, erg fijn om naast iemand met ervaring te spelen (e.g. schwaab). In Jong speelt hij tussen Soulas en Teunissen. Ik vind daarom dat hij eerst een kans moet krijgen zich ergens te ontwikkelen en de daarbij behorende fouten te maken, maar dan wel op een plek waar hij spelers om zich heen heeft die hem in dat leerproces kunnen helpen. En eerlijk gezegd heb ik gezien de paar dingen die ik gezien heb niet het vertrouwen dat hij die foutjes in het eerste van PSV kan maken. Obispo een (half) jaar bij een team als Fortuna of VVV laten spelen zou denk ik zeker goed zijn. Of hij echter al goed genoeg is om daar bij een verhuur als basis CV te staan is alleen ook nog allerminst zeker denk ik?
 
Het zou echt heel mooi zijn indien PSV middels het slijten van Sainsbury en Luckassen die beiden overbodig zijn na de terugkeer van Schwaab alsnog voldoende ruimte binnen het salarishuis kan vinden realiseren, om v. Drongelen op te halen bij HSV. Een degelijke, goed voetballende CV die in tegenstelling tot Viergever, een doorgroei mogelijkheid heeft.

Mijn gevoel zegt dat PSV dit intern inderdaad nog aan het beraden is en mogelijkerwijs zelfs ten uitvoer gaan brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan