Trent Sainsbury (V)

Hij was vanaf minuut 1 slecht, slecht in positie kiezen, slecht in passing, slecht in de lucht en veel te traag. Belachelijk laag niveau en slechts geschikt voor PEC en niet eens een AZ of zo. Nee ik heb het niet alleen over het doelpunt.

Precies. Ik heb daarbij dan niet het idee dat wij onrealistische verwachtingen hebben. Basisbeginselen van een centrale verdediger. Zeker een met ervaring.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nee hoor maak je geen illusies: als Frenkie bij ons had gezeten dan had hij vorig jaar niet gespeeld bij PSV 1 en zelfs dan zou hij niet zoveel geld opbrengen na een halfjaar spelen in het Eerste.
Helemaal mee eens. Helaas.
Sainsbury is een pak minder dan Schwaab vooralsnog.
 
Misschien:

Isi + Behich out
2 nieuwe verdedigers in?

Vast niet, maar je mag dromen.
Dat lijkt me geen gek plan. Zou ooit die Obispo nog wat worden?
Ik vond hem niet slecht spelen, eigenlijk? Als we het spelers al gaan kwalijk nemen dat ze een geweldenaar als Icardi een keer uit het oog verliezen kunnen we wel iedereen wegsturen, dat gebeurde Viergever en Schwaab de eerste keer dat we tegen Inter speelden ook meerdere keren.
Dat vond ik eigenlijk ook.
 
Daarom zit hij normaal gesproken ook op de bank. Als hij veel beter was geweest dan had hij wel vaker een basisplaats weten te veroveren.
Maar ook voor de bank bij de topclub PSV is hij gewoon een schandalige vertoning!
 
Sorry maar ook Schwaab is nou niet bepaald het niveau waar PSV naar toe moet streven. Hij doet zijn best en is een beschaafde jongen maar PSV moet minimaal een Moreno achterin hebben.

Absoluut, maar hij is z'n matige optreden van het begin wel ontstegen en een van de sterkhouders (wat dat dan ook betekent).
 
Sorry maar ook Schwaab is nou niet bepaald het niveau waar PSV naar toe moet streven. Hij doet zijn best en is een beschaafde jongen maar PSV moet minimaal een Moreno achterin hebben.

Idealiter heb je een goede verdediger en Schwaab als backup. Dan hou je je hart niet constant vast als die eerste keus uitvalt. Nu ga je er toch flink op achteruit als Schwaab uitvalt.
 
Viergever het laagste van allemaal, terwijl hij toch een degelijke pot speelde.
 
Laatst bewerkt:
Hij was vanaf minuut 1 slecht, slecht in positie kiezen, slecht in passing, slecht in de lucht en veel te traag. Belachelijk laag niveau en slechts geschikt voor PEC en niet eens een AZ of zo. Nee ik heb het niet alleen over het doelpunt.

Het aantrekken van Sainsbury en Behich gaf mij een soort van bekrompen 'ons kent ons' gevoel, waarbij de trainer voor spelers kiest waar hij mee eerder al eens gewerkt heeft i.p.v. dat hij het avontuur aandurft en goed om zich heen kijkt naar iets nieuws, opties die misschien beter zijn. Dit zorgt ervoor dat je gaat twijfelen aan het inzicht van de trainer met betrekking tot het herkennen van kwaliteiten in spelers, en het uiteenzetten van zijn visie door de juiste getalenteerde spelers voor op de juist posities aan te trekken, en die zo een groei laten doormaken. Beetje zoals Brands, die telkens weer bij AZ ging shoppen. Dat kwam ook zo armoedig over, alsof de wereld ophield bij AZ voor hem. Later sloeg hij gelukkig wat meer zijn vleugels uit, maar AZ bleef toch nog wel in zijn systeem zitten. Behich en Sainsbury komen allebei tekort voor het niveau PSV; ook voor de bank. Eigenlijk zou voor PSV het niveau Schwaab Viergever het niveau van de bank moeten zijn, en de basis een stuk daarboven, maar ja, die tijden lijken voorbij te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben er niet zo bang voor. IPF zit er op termijn vaker naast in de beoordeling van spelers.
Hij kan beter zijn pijlen richten op Koning Rosario. Die maakt er een potje van, terwijl er nog mega rek zit in die gozer.

Sainsbury is voor PSV gewoon een redelijk goede back-up in de verdediging. Zeker als types als Koch, Obispo, de Wijs telkenmale niet doorbreken, terwijl je het wel verwacht.
 
Ik ben er niet zo bang voor. IPF zit er op termijn vaker naast in de beoordeling van spelers.
Hij kan beter zijn pijlen richten op Koning Rosario. Die maakt er een potje van, terwijl er nog mega rek zit in die gozer.

Sainsbury is voor PSV gewoon een redelijk goede back-up in de verdediging. Zeker als types als Koch, Obispo, de Wijs telkenmale niet doorbreken, terwijl je het wel verwacht.


Hoe dan ook, een sterke centrale verdediger is noodzakelijk.
 
Ik ben er niet zo bang voor. IPF zit er op termijn vaker naast in de beoordeling van spelers.
Hij kan beter zijn pijlen richten op Koning Rosario. Die maakt er een potje van, terwijl er nog mega rek zit in die gozer.

Sainsbury is voor PSV gewoon een redelijk goede back-up in de verdediging. Zeker als types als Koch, Obispo, de Wijs telkenmale niet doorbreken, terwijl je het wel verwacht.
Oh dus met “mensen die Schwaab eerst hebben verguisd en nu Sainsbury verguizen” heb je mij bedoeld? Had je ook rechtstreeks kunnen zeggen, dat staat ook netter.
Ik ben er niet bang voor om er naast te zitten. En nooit ook gezegd dat wat vandaag goed of slecht is, het morgen ook zo zal zijn. Dat zwart-wit en 100% denken laat ik over aan jou.
Rosario is een jonge speler die zich met het vallen en opstaan ontwikkelt. Als jij dat niet wil snappen, dan is dat je eigen probleem en heeft dat niets te maken met de verkeerde voorspelling van anderen.
En voor de goede orde: Schwaab is voor mij nog steeds het niveau PSV-bank. De achterhoede wordt steeds verder uitgehold. Als dat voor jou wel een geweldige achterhoede is en jij vindt dat PSV niet naar een niveautje hoger, let op ik zeg niveautje..., moet nastreven, dan is dat ook prima!
 
Terug
Bovenaan Onderaan