Trent Sainsbury (V)

Dat zal geen basisspeler worden maar mogelijk voor de breedte. De scharing is dun in het centrum met een mogelijk vertrekkende Nicolas.
 
Besef wel dat we maar 1 echte rechtsback hebben nu arias is vertrokken en je viergever ook nog moet delen met de linksback positie

de 2 backposities laat je buiten beschouwing?
 
Teze en Dumfries voor rechts is prima, Angeliño en Viergever voor links. Houd je Schwaab, Luckassen en Obispo over. Als je dan nog een basiswaardige CV haalt heb je prima breedte. En anders schuiven we maar een jeugdspeler door in plaats van een speler die leuk meekon bij PEC Zwolle.
 
juist dat is dus die ontbrekende CV
maar of Teze als standin RA wordt gebruik vraag ik me ook af.. dat moet ik nog zien
Teze zit ook helemaal niet bij de A selectie
 
Laatst bewerkt:
juist dat is dus die ontbrekende CV
maar of Teze als standin RA wordt gebruik vraag ik me ook af.. dat moet ik nog zien
Aankopen voor de breedte halen is niets. Voor achterin moet je een nieuwe Moreno of zo halen of anders de jeugdspelers een kans geven.
 
Ja tagliafico zou ik ook wel willen maar ja..
En als je zo een speler niet kunt halen dan hoef je ook niet aan te komen zetten met pakweg een Lachman of zo. Alleen omdat je een extra verdediger wil halen. Je hebt toch niet voor niets een jeugdopleiding?
 
Luckassen naar CDM zou kunnen natuurlijk. Of 3 cv's en Dumfries en Angelino in n aanvallender rol. Maar lijkt me nuttiger gewoon n middenvelder te halen.
 
Ja die heeft zich daarover reeds uitgesproken. Hij zal de komst van Viergever wel niet hebben zien zitten.
Beetje concurrentie en de jongen raakt compleet gestressed.
 
Ja die heeft zich daarover reeds uitgesproken. Hij zal de komst van Viergever wel niet hebben zien zitten.
Beetje concurrentie en de jongen raakt compleet gestressed.
Speelt alweer 4 jaar in Eindhoven, is niet vreemd dat hij verder wil.
 
Speelt alweer 4 jaar in Eindhoven, is niet vreemd dat hij verder wil.
...en mag. Leuke jongen om een biertje mee te drinken, maar als voetballer niet goed genoeg voor PSV. Sainsburry is ook geen topper, maar wel degelijk zoals Viergever. Zal weinig moeite hebben om Angeliño eruit te spelen.

Al moeten dit soort spelers geen trend worden :)
 
...en mag. Leuke jongen om een biertje mee te drinken, maar als voetballer niet goed genoeg voor PSV. Sainsburry is ook geen topper, maar wel degelijk zoals Viergever. Zal weinig moeite hebben om Angeliño eruit te spelen.

Al moeten dit soort spelers geen trend worden :)

Is die Sainsbury dan een linksback?

Vind dit overigens wederom een twijfelachtige actie; doet me denken aan de periode Reker. Van Bommel zal er wel een gedachte achter hebben zitten maar ik lees net op een voetbalsite reacties van Zwolle fans die hem niet eens goed genoeg vonden voor PEC, laat staan PSV. Waarom zou je dan een speler van dat niveau halen (waarom zou je uberhaupt een speler van dat niveau willen halen), terwijl je, zoals Relix zei, met Isimat en Schwaab vorig seizoen kampioen bent geworden?
 
Laatst bewerkt:
Marktwaarde is al jaren € 1.000.000,- Indrukwekkend. Poeh Poeh...
Is wel tussentijds éénmaal verhuurd aan Inter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan