Trent Sainsbury (V)

Weer even een bewijs dat ''international'' afhangend van het land in kwestie niks hoeft te betekenen. Twee jaar geleden twee internationals van Australië die op het WK speelden naar PSV gehaald en beiden na een jaar als flop weer de deur uit.
 
Als je moest kiezen tussen die 3, welke zou jij doen? Lastige hoor.
Qua temperatuur sowieso Rusland, maar toch trekt mij dat niet echt op een permanente basis.
Hmmm, ik wil niet kiezen. Mag dat ook? In Israël ben je nog het meest vrij, denk ik. Maar daar heb je weer terreur en hun nazi-achtige houding t.o.v. Palestijnen.
 
Mooi, weer één van de loonlijst af...:lol:
Nu nog een goede voetballende/creatieve speler voor Rosario en we zijn een topteam.
PSV Kampioenen !!!
 
Ajax verkoopt een wisselspeler voor 20,5 miljoen, wij een wissel transfervrij
Wij beuren 42M voor een speler die al een halfjaar uit vorm is, en die, wanneer hij erinstond, voor eigen succes ging, en die bovendien negatieve kritiek van zijn coach kreeg...:D
 
De laatste miskoop van Van Bommel eindelijk vertrokken....gelukkig maar !
Ik vond hem geen miskoop eigenlijk. Transvervrij gehaald als back up voor Scheaab. Ik had liever gezien een sterkere verdediger maar voor waar is hij voor is gehaald was het prima. In de wedstrijden dat hij moest spelen deed ie dat meestal wel prima. Veroorzaakte verder geen klachten.

Basisspeler materiaal dat niet. Miskoop absoluut niet. Mag ook wel een keer over de spelers die gehaald zijn voor de breedte zo beoordelen. En nu met Schwaab als back up beter dst hij vertrekt. Prima toch. Fijn dat hij kon aansluiten en zijn best heeft gedaan.
 
Ik zie op dezelfde pagina nog een andere kandidaat: Badstuber is teruggezet naar het tweede van VfB Stuttgart. Een verdediger op leeftijd en blessuregevoelig, is vast billig, dus geschikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan