Trainingskamp winterstop 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Afgelopen, 2-1. Zowel het A- als het B-team van PSV was beter dan Club en er zijn nog aardig wat kansen gemist. Verder typisch oefenpotje, dus conclusies zijn er niet aan te verbinden. Overigens speelde Ramselaar in het B-team achterin. Misschien toch Isimat te snel van de hand gedaan? :sneaky:
 
Afgelopen, 2-1. Zowel het A- als het B-team van PSV was beter dan Club en er zijn nog aardig wat kansen gemist. Verder typisch oefenpotje, dus conclusies zijn er niet aan te verbinden. Overigens speelde Ramselaar in het B-team achterin. Misschien toch Isimat te snel van de hand gedaan? :sneaky:
Grote kerel, die spitsen angst inboezemt natuurlijk. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Afgelopen, 2-1. Zowel het A- als het B-team van PSV was beter dan Club en er zijn nog aardig wat kansen gemist. Verder typisch oefenpotje, dus conclusies zijn er niet aan te verbinden. Overigens speelde Ramselaar in het B-team achterin. Misschien toch Isimat te snel van de hand gedaan? :sneaky:

Bedankt voor het verslag.
 
Afgelopen, 2-1. Zowel het A- als het B-team van PSV was beter dan Club en er zijn nog aardig wat kansen gemist. Verder typisch oefenpotje, dus conclusies zijn er niet aan te verbinden. Overigens speelde Ramselaar in het B-team achterin. Misschien toch Isimat te snel van de hand gedaan? :sneaky:

Ja hij had die oefenwedstrijd tegen Club Brugge nog best mee kunnen spelen. :rolleyes: ;)
 
Zouden ze niet op Eindhoven vliegen? Bovenstaande tweet is van 11-01, daarin zeggen ze morgen terug te vliegen. Dat is dus 12-01, kortom.... vandaag.

Ze zijn vertrokken vanaf schiphol, lijkt me ook dat ze daar weer terug komen. Ze vlogen niet met een gehuurde kist maar met normale lijndienst
 
Ze zijn vertrokken vanaf schiphol, lijkt me ook dat ze daar weer terug komen. Ze vlogen niet met een gehuurde kist maar met normale lijndienst
Ah, nou dan ga je ze mss wel zien, doe ze de groeten ;) en niet teveel de fanboy uithangen in de baas zijn tijd hé ;)
 
Ze zijn nu boven Roemenië, F09 13:20 bloktijd,, Ik zal proberen puur toevallig in de buurt te zijn
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zeg tegen Gerbrands en de Jong: Lozano 80 miljoen en niets minder dan dat!

Ik zal ze wel ff intimideren met mijn o0stblok hoofd, op de rolpad waar ze niet weg kunnen lopen.
Als je straks leest dat er van de 73,614 Schipholpassen er 73,613 nog actief zijn weet je dat de missie geslaagd is :biceps:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan