Trainers

Wat veel op dit forum genoemd word is of 442 of een opstelling met 1 defensie middenvelder. dus moeten we niet gewoon een Italiaan nemen?
 
Op basis hiervan blijft Schmidt een interessante kandidaat. Direct en spectaculair voetbal. Dat lijkt me wel mooi.

Als ik het zo lees spreekt dat me inderdaad ook zeer aan. Pressing, "tegenstanders geen moment rust te gunnen aan de bal", prima. Alleen te hopen dat de huidige selectie het ook kan uitvoeren.
 
Als ik het zo lees spreekt dat me inderdaad ook zeer aan. Pressing, "tegenstanders geen moment rust te gunnen aan de bal", prima. Alleen te hopen dat de huidige selectie het ook kan uitvoeren.

Precies, want dat was wat MvB ook voor ogen had, maar deze selectie hield dat ook maar 1 seizoenshelft vol. Eerst maar eens drie vierde van de selectie lozen dus :maniac:
 
Het blijft aardig stil rond de nieuwe trainer.
Had toch graag gezien dat deze al bekend was zodat hij kan nadenken over onze selectie van volgend jaar.
 
Het is natuurlijk ook mogelijk dat er al iets rond is met de nieuwe trainer, maar dat ze dat nu nog niet wereldkundig maken.
Maar misschien is dat meer mijn hoop dan de realiteit.
 
Het is natuurlijk ook mogelijk dat er al iets rond is met de nieuwe trainer, maar dat ze dat nu nog niet wereldkundig maken.
Maar misschien is dat meer mijn hoop dan de realiteit.

Als de betreffende trainer nu nog gewoon bij een club werkt zou dat inderdaad niet zo vreemd zijn.
 
Het blijft aardig stil rond de nieuwe trainer.
Had toch graag gezien dat deze al bekend was zodat hij kan nadenken over onze selectie van volgend jaar.
Het blijft sowieso stil. We horen ook niets over eventueel nieuwe spelers: een linksback ( die Zwitser is hier om zich klaar te stomen voor het EK), een verbindingsspeler, een keeper die geschikt is voor een topclub ( met alle respect voor Unnerstal) en een goede fatsoenlijke cv. En dan heb ik het niet eens over de eventuele vervangers van Dumfries, het afschrijven van Bruma en het halen van fatsoenlijke buitenspeler etc
 
Het blijft sowieso stil. We horen ook niets over eventueel nieuwe spelers: een linksback ( die Zwitser is hier om zich klaar te stomen voor het EK), een verbindingsspeler, een keeper die geschikt is voor een topclub ( met alle respect voor Unnerstal) en een goede fatsoenlijke cv. En dan heb ik het niet eens over de eventuele vervangers van Dumfries, het afschrijven van Bruma en het halen van fatsoenlijke buitenspeler etc
Ik vind dat niet vreemd. Dit is geen transfertijd, toch? Al zie je dat Ajax inderdaad wel met (exotische) spelers bezig is.
 
Ik vind dat niet vreemd. Dit is geen transfertijd, toch? Al zie je dat Ajax inderdaad wel met (exotische) spelers bezig is.
Het is al maart... Na het EK kun je sowieso niemand meer halen want alles is dan veel duurder. Maar John de Jong kennende komt hij na de uitschakeling voor de EL nog aanzetten met een aantal dure grappen uit de 2e Bundesliga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan