Trainers

Echt elke trainer zal een verbetering zijn.Of het nu Faber, Ten Hag, Weltmeister, MN223 (waar is hij gebleven?) of van Bommel met van Marwijk als souffleur is, maakt allemaal niet uit.
Hoewel, op eentje na dan natuurlijk: Frank de Boer.

Oh ja, Brood is tot nu toe ook een dikke dikke tegenvaller gebleken, tenzij hij onredelijk kort gehouden wordt door Cocu.

Ik heb een iets groter lijstje van trainers die ik iig nooit (meer) PSV zou willen zien trainen (ook niet i.p.v. Cocu), waaronder: v.d. Brom, v.Marwijk, F. de Boer, Jans, Rutten, Wouters, Blind, Advocaat, Been en Vergoossen ;)


 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, ik zie eigenlijk zo'n beetje geen enkele Nederlander in aanmerkingen komen, behalve Koeman (niet realistisch), Ten Hag en misschien Van der Gaag of een newbie zoals Van Bommel.
 
Nou een buitenlandse trainer kan ook.
Van Marwijk heb ik nooit een goede trainer gevonden. Het wachtkamer voetbal hebben de Boer en Cocu van hem afgekeken tijdens hun assistentschap Oranje. Marwijk werd tweede op het WK met afgrijselijk voetbal en een slecht wisselbeleid ( heeft Cocu ook van hem geleerd kennelijk). Daaraom kwam hij na het WK ook nergens echt aan de bak. Dit terwijl clubs al naar je informeren als je de kwartfinale of zo hebt bereikt.

Eens. Vorig jaar voorgesteld voor Oranje, dus ook voor PSV: Prandelli ?! Ik zou het een stunt vinden.
 
Nou, ik zie eigenlijk zo'n beetje geen enkele Nederlander in aanmerkingen komen, behalve Koeman (niet realistisch), Ten Hag en misschien Van der Gaag of een newbie zoals Van Bommel.

Ik ook niet. De rancuneuze R. Koeman wil ik hier ook nooit meer zien. En van Nederlandse coaches die wel een eigen visie hebben, vraag ik me af of zij, gezien hun achtergrond, de PSV'ers wel zouden kunnen overtuigen van hun visie, waaronder dus Ten Hag.
 
Ten Hag zou mij een kleinere gok lijken dan Van Bommel. Laten we bij Van Bommel niet dezelfde fout maken als bij Cocu (en zo veel anderen): een goede speler maakt niet per definitie een goede trainer. Laat hem eerst ervaring op doen, ook bijvoorbeeld als assistent, en schuif hem dan door. Voor Van Nistelrooij zou je een zelfde scenario kunnen bedenken.
 
Hebben Brands en Gerbrands al een shortlist van trainers klaarstaan, in het geval dat Cocu na vanavond geen trainer meer is van PSV....???
 
Ik ook niet. De rancuneuze R. Koeman wil ik hier ook nooit meer zien. En van Nederlandse coaches die wel een eigen visie hebben, vraag ik me af of zij, gezien hun achtergrond, de PSV'ers wel zouden kunnen overtuigen van hun visie, waaronder dus Ten Hag.

Koeman rancuneus? In welk opzicht? Hij is toch echt zelf vertrokken..
 
Dus.....wat zijn de consequenties voor Cocu...??? Slechts eentje en dat is ontslag....hij kan beter de eer aan zichzelf houden en morgen zelf ontslag nemen, maar anders kan ik mij absoluut niet voorstellen dat de directie na deze uitschakeling door wil gaan met Cocu als hoofdcoach...
 
Dus.....wat zijn de consequenties voor Cocu...??? Slechts eentje en dat is ontslag....hij kan beter de eer aan zichzelf houden en morgen zelf ontslag nemen, maar anders kan ik mij absoluut niet voorstellen dat de directie na deze uitschakeling door wil gaan met Cocu als hoofdcoach...

Het zou Cocu sieren als hij de eer aan zichzelf houdt. Daarmee maakt hij het makkelijk(er) voor iedereen. Hij zal met zijn ervaring toch ook moeten weten dat zijn positie onhoudbaar is. Als hij nu niet gaat, dan over enkele maanden.
 
Als hij slim is gaat ie nu, als ie ook nog de competitie om zeep helpt wordt de herinnering aan hem alleen maar minder
 
Het zou Cocu sieren als hij de eer aan zichzelf houdt. Daarmee maakt hij het makkelijk(er) voor iedereen. Hij zal met zijn ervaring toch ook moeten weten dat zijn positie onhoudbaar is. Als hij nu niet gaat, dan over enkele maanden.

Precies. Het begint nu wel irritant te worden.
 
Het zou Cocu sieren als hij de eer aan zichzelf houdt. Daarmee maakt hij het makkelijk(er) voor iedereen. Hij zal met zijn ervaring toch ook moeten weten dat zijn positie onhoudbaar is. Als hij nu niet gaat, dan over enkele maanden.

Over een paar maanden? Met deze coach ben je tegen de winterstop al vrij kansloos om nog kampioen te worden en liggen we uit het Beker-toernooi, want spelers hebben moeite om het Bayern-gevoel te krijgen wanneer ze tegen kleine clubjes spelen. Als de directie de dringende noodzaak niet inziet om Cocu nu binnen een paar dagen te ontslaan, dan is zij stekeblind en dient deze directie ook " ontslagen" te worden. En pikken wij het als supporters als Cocu mag blijven van deze directie ??
 
Koeman rancuneus? In welk opzicht? Hij is toch echt zelf vertrokken..

Hij sneerde regelmatig naar PSV in de media. Hij heeft dan wel zelf de trein genomen, maar intern en onder de achterban stond zijn positie wel onder druk nadat hij zijn ploeg de riante voorsprong als sneeuw voor de zon zag laten verdwijnen. Het seizoen daarop sudderde dat vrolijk verder ondanks dat PSV op 1 de eerste plaats stond; hij kon het tij niet keren, en toen heeft hij zelf maar zijn conclusies getrokken. Sindsdien is hij rancuneus jegens PSV; voelt zich in zijn eer gekrenkt.
 
Over een paar maanden? Met deze coach ben je tegen de winterstop al vrij kansloos om nog kampioen te worden en liggen we uit het Beker-toernooi, want spelers hebben moeite om het Bayern-gevoel te krijgen wanneer ze tegen kleine clubjes spelen. Als de directie de dringende noodzaak niet inziet om Cocu nu binnen een paar dagen te ontslaan, dan is zij stekeblind en dient deze directie ook " ontslagen" te worden. En pikken wij het als supporters als Cocu mag blijven van deze directie ??

Pietje bedoelt dat hij dan waarschijnlijk wel ontslagen wordt, maar dat hij hem liever nu zelf ziet opstappen bij gebrek aan daadkracht bij de directie.

Actie van de supporters. Daar krijg ik een Feyenoord gevoel bij.
 
Hij sneerde regelmatig naar PSV in de media. Hij heeft dan wel zelf de trein genomen, maar intern en onder de achterban stond zijn positie wel onder druk nadat hij zijn ploeg de riante voorsprong als sneeuw voor de zon zag laten verdwijnen. Het seizoen daarop sudderde dat vrolijk verder ondanks dat PSV op 1 de eerste plaats stond; hij kon het tij niet keren, en toen heeft hij zelf maar zijn conclusies getrokken. Sindsdien is hij rancuneus jegens PSV; voelt zich in zijn eer gekrenkt.

Dat heb ik even gemist. Dat ie gekrenkt was. Snap niet waarom, maarja. Zal wel iets met trots zijn enzo..

OT:
Ik wacht dus op het bericht dat Cocu op non actief wordt gezet (lees : ontslagen wordt). Het draagvlak voor zijn positie is eigenlijk nihil. Erg jammer, ik had m nog wel een succesje gegund. Zit veel op social media en lees veel haatberichten. Ondanks zijn falen nu heeft ie wel de nodige prijzen gehaald. Mogen we niet vergeten. Iets wat Advocaat, Stevens, Rutten niet voor elkaar kregen.

Dus als er supportersacties komen, graag iets ludieks. Het is niet des PSV`s om met bivakmutsen trainingen te verstieren. Geef de man wel wat respect he..
 
Pietje bedoelt dat hij dan waarschijnlijk wel ontslagen wordt, maar dat hij hem liever nu zelf ziet opstappen bij gebrek aan daadkracht bij de directie.

Actie van de supporters. Daar krijg ik een Feyenoord gevoel bij.

Exact. Cocu gáát (of hij moet ineens de dubbel pakken dit jaar). Dat kan goedschiks (eer aan zichzelf) of kwaadschiks (mijlenver achter in de winterstop, boze supporters en spelers die weg willen).

Overigens maak ik mij juist zorgen dat het draagkracht bij de directie nog te groot is.
 
Overigens zie ik dat Prandelli aan de bak is in het Midden-Oosten.
De enige 'gok' die ik zou aandurven is met Mitchell van der Gaag, maar anders zou ik toch wel eens een buitenlandse coach zien komen: ik ben klaar met de Nederlandse zelfingenomenheid.

Zou Thomas Tuchel haalbaar zijn?
 
Overigens zie ik dat Prandelli aan de bak is in het Midden-Oosten.
De enige 'gok' die ik zou aandurven is met Mitchell van der Gaag, maar anders zou ik toch wel eens een buitenlandse coach zien komen: ik ben klaar met de Nederlandse zelfingenomenheid.

Zou Thomas Tuchel haalbaar zijn?

De hele nieuwe lichten NL coaches zijn verpest op de opleiding, laat t maar een buitenlander zijn ja
 
Terug
Bovenaan Onderaan