Trainers

Martin Jol ontslagen bij Fulham....optie voor PSV in de winterstop ? Heeft meer dan genoeg ervaring, zowel nationaal als internationaal....persoonlijk zie ik hem wel graag naar Eindhoven komen, indien Cocu ontslag krijgt / neemt . De 2e Hagenaar in Eindhoven in korte tijd..!
 
Martin Jol ontslagen bij Fulham....optie voor PSV in de winterstop ? Heeft meer dan genoeg ervaring, zowel nationaal als internationaal....persoonlijk zie ik hem wel graag naar Eindhoven komen, indien Cocu ontslag krijgt / neemt . De 2e Hagenaar in Eindhoven in korte tijd..!

Dat is ongeveer de laatste trainer die je zou moeten willen! Zeker nu de club een beleid heeft ingezet om mat veel eigen talent te gaan werken, moet je deze ordinaire koopkoning niet willen halen. Martin en zijn Cock lekker weglaten!
Los daarvan, PSV en Cocu moeten solidair zijn naar elkaar. Alleen moet PSV in het vriendenclubje rond Cocu ingrijpen. Maar dan heb je het over een assistent en dat is een rol die Jol ver beneden zijn waardigheid vind.
 
Dat is ongeveer de laatste trainer die je zou moeten willen! Zeker nu de club een beleid heeft ingezet om mat veel eigen talent te gaan werken, moet je deze ordinaire koopkoning niet willen halen. Martin en zijn Cock lekker weglaten!
Los daarvan, PSV en Cocu moeten solidair zijn naar elkaar. Alleen moet PSV in het vriendenclubje rond Cocu ingrijpen. Maar dan heb je het over een assistent en dat is een rol die Jol ver beneden zijn waardigheid vind.

Haha...was meer bedoeld om een reactie uit te lokken, indien Cocu zelf stopt of ontslagen wordt. Jol zou wel een optie zijn, maar Co Adriaanse sla ik uiteraard hoger aan en zo zou ik er nog wel 10 kunnen noemen, naar Jol als laatste willen voor PSV, daar ben ik het duidelijk niet mee eens....
 
Haha...was meer bedoeld om een reactie uit te lokken, indien Cocu zelf stopt of ontslagen wordt. Jol zou wel een optie zijn, maar Co Adriaanse sla ik uiteraard hoger aan en zo zou ik er nog wel 10 kunnen noemen, naar Jol als laatste willen voor PSV, daar ben ik het duidelijk niet mee eens....

Echt wel, als Jol komt ben ik zolang die clown hier dan rond zou lopen geen fan meer van PSV. En neem van mij aan, dit soort uitspraken zijn niks voor mij.
 
Trainerstrio met Aad de Mos, Sef Vergoossen en Hans Kraay jr. zie ik wel zitten.

Nee, gewoon Co Adriaanse als TD van PSV en Brands' ontslaan in de winterstop..en dan kan Cocu eindelijk eens opbouwen in de 2e helft van het seizoen. Het is vrijwel zeker een verloren seizoen, maar met Brands' en onze Scouts, worden de volgende 3 seizoenen eveneens een mislukking, net als de vorige 4 seizoenen het geval was.....Brands' moet weg en Co als TD !
 
Ja, inderdaad. Dat ook nog eens. Ineens werden we wereldkampioen (Vrij naar Jistkefet's Lullo's).

Het was eigenlijk zoiets als in het onderstaande filmpje. Zo rond 1.40 gebeurt dat wat je niet verwacht (en de goede man zelf ook niet).

 
Ik trap maar af en doe een suggestie: CO Adriaanse ! En dan wel het liefst binnen 2 weken !
 
De club heeft gekozen voor jong talent op het veld. Daarom moet er een coach voor de groep die heeft bewezen dat hij daar goede prestaties mee kan neerzetten. Een tot op het bot gemotiveerde Louis van Gaal, die erg graag het ongelijk van Ajax wil bewijzen, is volgend seizoen de ideale man. Van Gaal heeft heel wat nare trekjes, maar ik erger me liever aan Van Gaal ná de wedstrijd dan aan het team tijdens de wedstrijd!

Het huidige seizoen is toch al verloren, dus die gifbeker mag de huidige staf leegdrinken!
 
De club heeft gekozen voor jong talent op het veld. Daarom moet er een coach voor de groep die heeft bewezen dat hij daar goede prestaties mee kan neerzetten. Een tot op het bot gemotiveerde Louis van Gaal, die erg graag het ongelijk van Ajax wil bewijzen, is volgend seizoen de ideale man. Van Gaal heeft heel wat nare trekjes, maar ik erger me liever aan Van Gaal ná de wedstrijd dan aan het team tijdens de wedstrijd!

Het huidige seizoen is toch al verloren, dus die gifbeker mag de huidige staf leegdrinken!

Ik zie het niet gebeuren met Van Gaal. Met name als Tottenham daadwerkelijk in Van Gaal geinteresseerd is.
 
De club heeft gekozen voor jong talent op het veld. Daarom moet er een coach voor de groep die heeft bewezen dat hij daar goede prestaties mee kan neerzetten. Een tot op het bot gemotiveerde Louis van Gaal, die erg graag het ongelijk van Ajax wil bewijzen, is volgend seizoen de ideale man. Van Gaal heeft heel wat nare trekjes, maar ik erger me liever aan Van Gaal ná de wedstrijd dan aan het team tijdens de wedstrijd!

Het huidige seizoen is toch al verloren, dus die gifbeker mag de huidige staf leegdrinken!

Mee eens(Y) maar niet alleen dat we hebben iemand nodig die onze slappe hap die op het veld staan op hun flikker geeft.
Zou ook graag een v Gaal zien komen en als assistent Henk ten Cate en Cocu en Faber om de staf vol te maken zodat ze wat kunnen opsteken v.d 1e 2.
 
Van Gaal kunnen we wel vergeten als die naar Manchester United kan.
Maar een Faber en een v.d Weerden komen ook te kort ben ik achter gekomen.
een Cocu mag van mij Coach blijven maar dan met 2 met ervaring die het team beter maken en niet 2 v.d softies die we nu hebben als assistenten.
Zet naast een Cocu 2 veld trainers neer zoals een H.Ten Cate en Arie Koster 2 trainers die wel van een harde aanpak weten en techniek :):logo:
.
 
Volgens mij zijn we het met zijn allen in ieder geval over 1 ding zeker eens en dat is als Cocu blijft zitten (wat ik wel verwacht) dat er iemand met de nodige ervaring bij moet komen.
Dan moet je je afvragen wie dat kan en ook nog wil doen.
Ik heb mijn twijfels over Koster, Ten Cate zou wel een prima optie zijn, kijk wat hij voor aandeel had bij het Barca van Rijkaard.
Bruins slot werd in een ander topic genoemt maar die zit momenteel bij Ajax.
 
Volgens mij zijn we het met zijn allen in ieder geval over 1 ding zeker eens en dat is als Cocu blijft zitten (wat ik wel verwacht) dat er iemand met de nodige ervaring bij moet komen.
Dan moet je je afvragen wie dat kan en ook nog wil doen.
Ik heb mijn twijfels over Koster, Ten Cate zou wel een prima optie zijn, kijk wat hij voor aandeel had bij het Barca van Rijkaard.
Bruins slot werd in een ander topic genoemt maar die zit momenteel bij Ajax.
Ten Cate was net ergens begonnen met de jeugdopleiding staat mij bij.

Van mij mag er een andere hoofdtrainer komen. Ik loop nu toch met de vraag rond of het nu de trainer of de spelers zijn die falen. Daar kom je maar op een manier achter. Vervang een van de twee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan