Trainers

Het liefst hoop ik dan ook dat Toon en Mars Louis nog een keer naar Eindhoven halen. Voor z'n laatste trucje.

Tja, ook zijn laatste klus is mislukt. Garanties zijn er niet.

Van Gaal bij een eredivisieclub is wel bijna een garantie op succes. Ik vind het niet zo'n gek idee. Kan hij doen waar hij goed in is: talenten laten doorbreken. Met Rigo, Paal, Lammers en Bergwijn genoeg materiaal om zijn kunstje te herhalen.
 
Van Gaal bij een eredivisieclub is wel bijna een garantie op succes. Ik vind het niet zo'n gek idee. Kan hij doen waar hij goed in is: talenten laten doorbreken. Met Rigo, Paal, Lammers en Bergwijn genoeg materiaal om zijn kunstje te herhalen.

Dat zou de Nederlandse carriere van van Gaal natuurlijk wel afmaken. Nog een keertje kampioen worden met PSV en daarna als kers op de taart op de Coolsingel om een tweede plek te vieren.
 
Dat zou de Nederlandse carriere van van Gaal natuurlijk wel afmaken. Nog een keertje kampioen worden met PSV en daarna als kers op de taart op de Coolsingel om een tweede plek te vieren.

Omdat Feyenoord in datzelfde seizoen tweede wordt?
 
PSV moet het over een hele andere boeg gaan gooien volgend seizoen Stel Ralf Rangnick aan met Roger Schmidt om de filosofie erin te krijgen. Bij Red Bull Salzburg (Oostenrijk )en nu RB Leipzig (Duitsland )genoeg laten zien dat hun filosofie werkt met bijv de wedstrijd tegen ajakkes in 2014.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat PSV volgend jaar een Duitse trainer moet aanstellen. Duitsland heeft itt Nederland op dit moment niet alleen topspelers maar ook steeds meer toptrainers die van direct en verzorgd voetbal houden.
 
Ik vind dat PSV volgend jaar een Duitse trainer moet aanstellen. Duitsland heeft itt Nederland op dit moment niet alleen topspelers maar ook steeds meer toptrainers die van direct en verzorgd voetbal houden.

Heb ik een paar weken terug ook geopperd, maar namen heb ik niet paraat en dat wil men op dit Forum wel graag genoemd hebben...(Y)
 
Ik vind dat PSV volgend jaar een Duitse trainer moet aanstellen. Duitsland heeft itt Nederland op dit moment niet alleen topspelers maar ook steeds meer toptrainers die van direct en verzorgd voetbal houden.


Mee eens vind dat PSV met zo,n selectie die jaren dat F de Boer Kampioen werd eigenlijk een schande wat PSV presteerde.
Dat een F de Boer met het materiaal wat hij had knap was dat hij er kampioen mee werd.
Net als dit seizoen het komt er niet uit het beste materiaal qua spelers al moet ik zeggen wat ze dit jaar in Amsterdam hebben en wat er aan komt niet slecht is.
En bij Cocu zie je geen vooruitgang bij de spelers die hij onder zijn hoede heeft.
Dus 3 jaar coach van PSV is lang zat PSV wil stappen maken en dat doen ze qua de Herdgang optimaliseren stadion voor Jong PSV te bouwen trainingscomplex te moderniseren.
Maar qua spelers aantrekken en door selecteren mogen we nog stappen maken.

Dus lijkt het mij geen slecht idee om Ralf Rangnick aan te stellen zijn filosofie spelers aan te trekken op te leiden spel opvattingen qua verzorg voetbal en met veel lef en bijhorende hoge pressing.
Wie Ralf Rangnick kent en zijn filosofie zal dat beamen.
 
Heel veel heeft te maken met het factor geluk. Binnenkant paal of buitenkant paal kan een groot verschil betekenen. Als je ziet hoeveel wedstrijden we net niet gewonnen hebben, met toch goed voetbal. Scheidsrechters die het niet goed zien... denk aan de goal van de Jong vorige week. En Stel dat de gemiste strafschoppen niet gemist waren.. Hadden we hoger op de ladder gestaan in de competitie en hadden we na de winterstop ook Europees voetbal gespeeld.


Oke, nu valt het kwartje de verkeerde op. Heeft deels met instelling te maken, maar dan ook wel degelijk door de tegenslag (geen geluk) die we gehad hebben.
Laten we hopen dat we vanavond een goede uitslag neer kunnen zetten en hopen dat het geluk vanaf vandaag aan onze kant staat.
Zo gek doet Cocu het helemaal niet. oke, soms had ie andere keuzes kunnen maken. Maar dat is achteraf makkelijk praten.
 
Het goede spel en kans op kans creëren maar niet kunnen scoren dateert alweer van begin oktober, tenzij men tegenwoordig de doelpogingen waarbij de bal het stadion uit gaat ook als een kans ziet... Het voetbal is allang niet goed, de uitstraling is 0,0 en iedere tegenstander komt tegenwoordig niet meer om niet dik te verliezen maar om een puntje of zelfs meer mee te nemen. Dat is de situatie waar PSV momenteel in zit.
 
Ik vind dat PSV volgend jaar een Duitse trainer moet aanstellen. Duitsland heeft itt Nederland op dit moment niet alleen topspelers maar ook steeds meer toptrainers die van direct en verzorgd voetbal houden.

Stevens was ook niet bepaald een succes, ondanks (dankzij?) zijn Duitse aanpak.
Daar kunnen de juffertjes van nu helemaal niet meer tegen joh. Daar zijn ze veel te gevoelig voor.
 
Hij komt een beetje over als een autist en misschien is hij dat wel, maar Ten Hag heeft bij Utrecht wel laten zien over veel voetbalknowhow te beschikken, beheerst goed de tactische concepten en weet hoe je spelers fit maakt en houdt. Benieuwd hoe hij het bij ons zou doen.
 
Hij komt een beetje over als een autist en misschien is hij dat wel, maar Ten Hag heeft bij Utrecht wel laten zien over veel voetbalknowhow te beschikken, beheerst goed de tactische concepten en weet hoe je spelers fit maakt en houdt. Benieuwd hoe hij het bij ons zou doen.

Binnen de eredivisie is Ten Hag wel een goeie optie...Pastoor vind ik ook wel een goeie optie...
 
Stevens was ook niet bepaald een succes, ondanks (dankzij?) zijn Duitse aanpak.
Daar kunnen de juffertjes van nu helemaal niet meer tegen joh. Daar zijn ze veel te gevoelig voor.

re op Stevens Komt omdat de zuid Amerikaanse spelers niet van zijn harde aanpak hielden.

En op daar kunnen de juffertjes van nu helemaal niet meer tegen joh. Daar zijn ze veel te gevoelig voor.

Daarom wil ik een staf van Ralf Rangnick aan met Roger Schmidt en Wim Jonk aan het roer om door te selecteren op spelers die wel die visie kunnen uitvoeren en geen juffertjes zijn !
We willen toch een Top sport mentaliteit straal dat dan ook uit in visie en doen:logo:
En het spelbeeld zien van 90 min pressie & jagen voetbal zien net als de wedstrijd ajakkes-Salzburg uit 2014 dat ze in Amsterdam 90 min overlopen overklast werden ipv afgelopen wedsrijd ajakkes-PSV was om te schamen van onze kant.
Als we elke jaar een titel winnen en dubbels pakken moet we de lat hoger leggen ook qua staf en Hoofd opleidingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan