Trainers

Haha, als je toch een cultuurschok wilt veroorzaken: Verbeek aanstellen, van Bommel en Gatusso assistent. Ben benieuwd hoe de Mahertjes van deze wereld dan gaan piepen op het trainingsveld. :D

Haha, we lachen erom maar we zouden glansrijk kampioen worden :D. Gatusso die wel even voordoet hoe je moet tackelen.:p
 
Het liefst zie ik Co Adriaanse naar PSV komen voor het komend seizoen, maar Van Marwijk vind ik prima als coach voor 2 seizoenen, zodat intussen Van Bommel en Cocu ervaring kunnen op doen. In ieder geval geen Cocu meer met Faber en Van Weerden als assistenten voor het komend seizoen...!!!
 
Ik zou Cocu nu niet laten vallen, hij heeft uiteindelijk toch de groep naar zijn hand kunnen zetten en de spelers gingen er uiteindelijk wel voor de volle 100% voor. Er zijn weinig trainers die met deze selectie hoger was geëindigd dan plek 4. Laten we eerlijk zijn, 14 spelers weg, 11 nieuwe (jonge onervaren) spelers voor in de plaats. Als ik mijn PSV bril even afzet dan zag ik van grote afstand al aankomen dat dit jaar niet best zou worden.

Ik zou Cocu lekker laten zitten, en wel opzoek gaan naar een ervaren trainer die hem ondersteund. Wie? Moeilijk, wie wil en wie is er beschikbaar voor die rol en past dan ook nog eens bij de club. Ik denk dan toch wel aan Wouters...
 
beetje late reactie (was een weekje opvakantie) maar ik vind Wouters echt helemaal niets toevoegen.
Leuk om de pionnen klaar te zetten maar niet iemand die de spelers op scherp zet.
 
beetje late reactie (was een weekje opvakantie) maar ik vind Wouters echt helemaal niets toevoegen.
Leuk om de pionnen klaar te zetten maar niet iemand die de spelers op scherp zet.
Hoezo? Speelde Utrecht dan niet genoeg agressief? Volgens mij hebben onder hem spelers als Kali, Bulthuis, van de Marel, van der Hoorn etc zich heel goed ontwikkeld, voor dat niveau wel te verstaan. Dat is nu juist iets wat dit psv nodig heeft. Wouters zijn elftal speelde zoals Jan zelf speelde. Jouw bewering is dan ook niet echt gebaseerd op feiten.
 
Klopt maar er staat toch ook ik vind.
Zoals ik het niet in Cocu (als trainer/coach) zag zitten, zo zie ik het ook niet in Jan Wouters zitten.
Hoezo? Speelde Utrecht dan niet genoeg agressief? Volgens mij hebben onder hem spelers als Kali, Bulthuis, van de Marel, van der Hoorn etc zich heel goed ontwikkeld, voor dat niveau wel te verstaan. Dat is nu juist iets wat dit psv nodig heeft. Wouters zijn elftal speelde zoals Jan zelf speelde. Jouw bewering is dan ook niet echt gebaseerd op feiten.
 
Klopt maar er staat toch ook ik vind.
Zoals ik het niet in Cocu (als trainer/coach) zag zitten, zo zie ik het ook niet in Jan Wouters zitten.
Oke duidelijk. Ik vind alleen dat je een mening ook wat meer mag ondernouwen. ;)
 
Precies! dat idee van Gatusso vind ik niet eens zo gek haha. Het brengt iig een coach met een uitstraling en vechtersmentaliteit voor de groep.
Ik vond het Idee van Verbeek dat Gini hier opperde ook niet eens zo verkeerd. Hij maakt aanzienlijk spelers beter en zorgt voor de nodige strijdlust. Hoewel het best een hork kan zijn is het best een warme man.

I.g.v. Verbeek ben ik bang voor Huub Stevens scenario. Ook omdat Verbeek dat een beetje bij Feyenoord ook is overkomen.

Gatusso zou echt hilarisch zijn. Geen idee wat zijn trainerscapaciteiten zijn, maar als je geen arbeid levert op de training, kom Gatusso je hoogstpersoonlijk een schop verkopen. Ik zie Willems al lijkbleek afdruipen als hij weer eens niet oplet :D
 
Maareh, een serieuze optie: René Meulensteen.

http://www.soccernews.nl/news/255925/Van_Gaal_brengt_Meulensteen_slecht_nieuws:_Ze_denken_dat_dit_logisch_is

Ook hier geen idee wat zijn trainerscapaciteiten zijn, maar 12 jaar Manchester... dan kun je toch geen koekenbakker zijn toch?

Heel veel ervaring i.i.g. naast Cocu.

En klein plusje dan voor de identiteit van de club: Brabander, Beugen, onder de rook van Eindhoven bij stevige zuidwester wind :D

Wel een goede naam, met de nodige ervaring.

Ik ken hem verder ook niet echt als trainer. Ik denk dat je naast Cocu vooral een wat assertiever persoon nodig hebt, zeker ook gezien de verhalen dat de discipline vorig jaar niet optimaal was. Geen idee of Meulensteen dat is.
 
Wel een goede naam, met de nodige ervaring.

Ik ken hem verder ook niet echt als trainer. Ik denk dat je naast Cocu vooral een wat assertiever persoon nodig hebt, zeker ook gezien de verhalen dat de discipline vorig jaar niet optimaal was. Geen idee of Meulensteen dat is.

Even op Internet gezocht:
http://strettynews.com/the-impact-of-rene-meulensteen-at-united/

Meulensteen zou vooral talent verder helpen ontwikkelen. Ook zeker een eigenschap die van pas komt.
Er staat wel iets in over zijn 'strengheid' wel dat hij "strict training procedures" hanteert. Dat lukt toch alleen als je het ook afdwingt zou je zeggen (?).
Even Ruud van Nistelrooij vragen: "Ruud van Nistelrooy are also proud supporters of his work".
 
Maareh, een serieuze optie: René Meulensteen.

http://www.soccernews.nl/news/255925/Van_Gaal_brengt_Meulensteen_slecht_nieuws:_Ze_denken_dat_dit_logisch_is

Ook hier geen idee wat zijn trainerscapaciteiten zijn, maar 12 jaar Manchester... dan kun je toch geen koekenbakker zijn toch?

Heel veel ervaring i.i.g. naast Cocu.

En klein plusje dan voor de identiteit van de club: Brabander, Beugen, onder de rook van Eindhoven bij stevige zuidwester wind :D

Meulensteen zou ik nog wel het liefst zien komen van allemaal. Mits hij ook de veldtrainingen mag uitzetten en Cocu meer een manager is ipv een veldtrainer. Dit zou mij persoonlijk een uitstekende combinatie lijken.
 
Er lopen zo volgens mij nog genoeg trainers rond, vraag blijft altijd of ze bij de club passen. Hoe is je beleid ingesteld, Ajax heeft hier een voorbeeld door voornamelijk oud spelers in te passen en behoud daarmee zijn eigen identiteit. Bij PSV wil men deze weg ook inslaan maar ik denk dat de laatste jaren al teveel vernield is om daar op door te gaan. Een v. Gaal werd hier weggejouwd want die paste niet bij deze club, dan spreekt men over emotie en dat is te begrijpen. De meeste vergeten echter dat PSV een bedrijf is dat moet produceren om op de markt te blijven, concurreren met de rest, hoe, dat kan mij nu eigenlijk niks meer schelen, dan maar minder gemoedelijkheid. Van boven tot onder moet het bekend zijn wat de visie en doelstellingen van de club zijn. Wordt hierin gefaald moeten er koppen gaan rollen van hoog tot laag.
 
Ron Jans te samen met Gertjan Verbeek lijkt mij wel wat als opvolger van Cocu als die zou vertrekken of ze contract voortijdig wordt verbroken.
 
Jans én Verbeek? Dat is in ieder geval garantie voor komedie. Of we er kampioen mee worden, ik denk het niet.
 
Ik vind het altijd te makkelijk om de trainer maar te ontslaan. Problemen liggen meestal bij de spelers. Kijk naar Man United. Ook al het wat minder ging werd hij niet ontslagen. Ze hadden vertrouwen in dat het wel weer goed kwam. Je kan niet elk jaar kampioen worden.
 
Ik vind het altijd te makkelijk om de trainer maar te ontslaan. Problemen liggen meestal bij de spelers. Kijk naar Man United. Ook al het wat minder ging werd hij niet ontslagen. Ze hadden vertrouwen in dat het wel weer goed kwam. Je kan niet elk jaar kampioen worden.

Man. Utd. is niet het goede voorbeeld, van Gaal had moeten investeren in verdedigers en dat maakt het van Gaals fout.
 
Ernst Faber doet het opvallend goed bij NEC, met kwalitatief mindere spelers dan die van PSV en met een begroting die misschien maar een tiende is als die van PSV.....met zo'n selectie, die vorig seizoen grotendeels in de Jupiler League speelde en nu de 6e plek claimen is toch een bijzondere prestatie....misschien is wel de verkeerde van het voormalige trio van PSV vertrokken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan