Trainers

Peter Bozs is per heden beschikbaar als trainer...PSV zou echt een lijntje moeten uitgooien naar Bozs, want het is wel een trainer die aanvallend speelt en binnen Nederland veel successen gekend heeft en behoorlijk wat ervaring heeft. Ik schat Bozs veel hoger in dan.Schmidt.
 
Peter Bozs is per heden beschikbaar als trainer...PSV zou echt een lijntje moeten uitgooien naar Bozs, want het is wel een trainer die aanvallend speelt en binnen Nederland veel successen gekend heeft en behoorlijk wat ervaring heeft. Ik schat Bozs veel hoger in dan.Schmidt.
Help mij even?
 
Peter Bozs is per heden beschikbaar als trainer...PSV zou echt een lijntje moeten uitgooien naar Bozs, want het is wel een trainer die aanvallend speelt en binnen Nederland veel successen gekend heeft en behoorlijk wat ervaring heeft. Ik schat Bozs veel hoger in dan.Schmidt.
Bosz wint juist zelden prijzen, laten we Roger nu gewoon een normaal jaar de kans geven, zonder extreem veel blessures, zonder Corona en met een goede voorbereiding en met supporters. Gaat nog goed komen.
 
Bosz wint juist zelden prijzen, laten we Roger nu gewoon een normaal jaar de kans geven, zonder extreem veel blessures, zonder Corona en met een goede voorbereiding en met supporters. Gaat nog goed komen.
Ik vrees dat het met Roger absoluut niet goed meer gaat komen en dat het kwakkelen zal blijven .
Blijft koppig bij zijn systeem ??? en het eenzijdig tactisch ingrijpen tijdens een match is nog nooit goed uitgedraaid.
Ik heb ook het vermoeden dat de spelers uitgekeken zijn op hem en dat zijn invloed nog zeer beperkt is .
De ploeg straalt ook nog weinig enthousiasme uit en bij het minste wordt het een slappe pudding .
 
Bosz wint juist zelden prijzen, laten we Roger nu gewoon een normaal jaar de kans geven, zonder extreem veel blessures, zonder Corona en met een goede voorbereiding en met supporters. Gaat nog goed komen.
Volgens mij was Cocu ook waardeloos in zijn eerste jaar. Daarna werd het een stuk beter.

Smith een jaar waarbij hij zijn voorbereiding kan doen, wellicht nu beter voor ogen heeft welke gerichte aankopen er moeten komen. Ik zag de laatste weken echt wel verbeteringen. De wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord waren wat mij betreft hoopvol. Tegen AZ was waardeloos. Maar ik denk (hoop) dat het volgend jaar een stuk beter kan.
 
Toch, van mij mag Bosz zo t stokje van Bondscoach overnemen (Hoewel, Koeman misschien over niet al te lange tijd ook prima is). Bij PSV hoef ik m niet te zien eigenlijk.
Ik hoop dat Koeman faalt in Barcelona.
Ik hoop dat De Boer faalt bij Oranje.
Ik vind Bosz een sympathieke kerel, dus laat die maar lekker een beetje rommelen bij Oranje. Het wordt nooit slechter dan onder Frons de Breier.
 
Toch, van mij mag Bosz zo t stokje van Bondscoach overnemen (Hoewel, Koeman misschien over niet al te lange tijd ook prima is). Bij PSV hoef ik m niet te zien eigenlijk.
Die Hans de Koning, die ontslagen is bij VVV, die mag ook bondscoach worden.
#wewillennietnaarquatar
 
Terug
Bovenaan Onderaan