Betaal jij dan de inkt? :p
Ik begrijp het ook, maar ik begrijp het ook van de supporters.
En dan het gelul van hem dat hij stapjes vooruit ziet. In de kleedkamers/trainingen, helaas zien we de stapjes niet terug in de uitslagen.

Goed. Neem een kijkje her en der op 't forum en zie wat hem verweten wordt. De één vindt dat hij te hard en te negatief is over / tegen de spelers. En als hij dan de positieve kant probeert te benadrukken krijgt hij het verwijt dat hij uit z'n nek lult.

Ik zou daar als Stevens zijnde ook flink de pé in hebben. En dan moet hij de bus uit om met een plukje supporters te kletsen. als je ziet hoeveel verschillende dingen hier van hem verlangd worden, kan hij het toch nooit goed doen?

"Wees eerlijk!"
Vervolgens noemt hij de dingen bij hun naam en hoort: "hij zeikt de spelers af in de media! Wat een lul!"
Daar heeft Huub dan van geleerd en zegt toch positieve dingen gezien te hebben bij AZ (Dat hadden we eigenlijk allemaal) en dan krijgt hij het verwijt dat hij dom lult en geen reeële voorstelling van zaken geeft?

Tsja, daar zakt je trainingsbroek van af...toch?
 
Goed. Neem een kijkje her en der op 't forum en zie wat hem verweten wordt. De één vindt dat hij te hard en te negatief is over / tegen de spelers. En als hij dan de positieve kant probeert te benadrukken krijgt hij het verwijt dat hij uit z'n nek lult.

Ik zou daar als Stevens zijnde ook flink de pé in hebben. En dan moet hij de bus uit om met een plukje supporters te kletsen. als je ziet hoeveel verschillende dingen hier van hem verlangd worden, kan hij het toch nooit goed doen?

"Wees eerlijk!"
Vervolgens noemt hij de dingen bij hun naam en hoort: "hij zeikt de spelers af in de media! Wat een lul!"
Daar heeft Huub dan van geleerd en zegt toch positieve dingen gezien te hebben bij AZ (Dat hadden we eigenlijk allemaal) en dan krijgt hij het verwijt dat hij dom lult en geen reeële voorstelling van zaken geeft?

Tsja, daar zakt je trainingsbroek van af...toch?
Geef ehh toe dat ehh het ehh ook wellehh geouwehoer is ennehh dat die ehh stapjes ehh niet te zien ehh zijn in het ehh veld! Ennehh je hebt verders ehh gelijk datehh het een beetje tegenstrijdig is ehh maarehh in beide gevallen ehh praat ie ehh poep!
 
Geef ehh toe dat ehh het ehh ook wellehh geouwehoer is ennehh dat die ehh stapjes ehh niet te zien ehh zijn in het ehh veld! Ennehh je hebt verders ehh gelijk datehh het een beetje tegenstrijdig is ehh maarehh in beide gevallen ehh praat ie ehh poep!

De langste 'eeeuuuuhhhhh' staat eeeeuuuuuuhhhhh inderdaad op eeeeuhm... zijn eeuh...naam ja! :D
Volgens mij zegt die man nog 'Euh' tussen elke 'snurk' als ie op bed ligt.


ZZzzZZzzzZzz...eeeeeuuuuhhhhh......ZzZzzzzzzZzz.....eeeeuuuuhhhhh......:cool:
 
Goed. Neem een kijkje her en der op 't forum en zie wat hem verweten wordt. De één vindt dat hij te hard en te negatief is over / tegen de spelers. En als hij dan de positieve kant probeert te benadrukken krijgt hij het verwijt dat hij uit z'n nek lult.

Ik zou daar als Stevens zijnde ook flink de pé in hebben. En dan moet hij de bus uit om met een plukje supporters te kletsen. als je ziet hoeveel verschillende dingen hier van hem verlangd worden, kan hij het toch nooit goed doen?

"Wees eerlijk!"
Vervolgens noemt hij de dingen bij hun naam en hoort: "hij zeikt de spelers af in de media! Wat een lul!"
Daar heeft Huub dan van geleerd en zegt toch positieve dingen gezien te hebben bij AZ (Dat hadden we eigenlijk allemaal) en dan krijgt hij het verwijt dat hij dom lult en geen reeële voorstelling van zaken geeft?

Tsja, daar zakt je trainingsbroek van af...toch?
Risico van het vak. Ronald Koeman kon het ook alleen goed doen toen we kampioen werden.
Ik zeg ook niet dat hij uit zijn nek lult maar dat hij wat zit te lullen. Twee verschillende dingen ;)
Dat er stapjes worden gemaakt in de kleedkamer, doet dat er veel toe?
 
Risico van het vak. Ronald Koeman kon het ook alleen goed doen toen we kampioen werden.
Ik zeg ook niet dat hij uit zijn nek lult maar dat hij wat zit te lullen. Twee verschillende dingen ;)
Dat er stapjes worden gemaakt in de kleedkamer, doet dat er veel toe?

Ik had het niet over jou in 't bijzonder, ik had het over de verschillende meningen in het algemeen.
Jij wilt niet horen dat er stapjes worden gezet, wat moet Stevens jou dan wel vertellen in zijn 'verplichte' gesprekje bij de bus?
 
Gewoon dat hij alles eerlijk vertelt.
Ik heb de wedstrijd niet in het geheel kunnen zien, maar zag jij dan een PSV dat stapjes vooruit aan het maken was?
Dat zag ik bij AZ
 
het is niet altijd even makkelijk Bacchus gelijk te geven :D maar bij deze.
Ik heb in al die tijd dat ik hier rondloop met inmiddels een stuk of 15 verschillende namen ( met dank aan het oude forum :) )
nog nooit zo iets zots gelezen.

Ik snap best dat je als supporter uitleg wilt of een verklaring maar je kunt toch niet serieus verwachten dat welke trainer dan ook ff naar je toe komt lopen bij iedere training of erna en uitlegt wat hij doet hoe hij het doet en waarom hij het doet.

Ben eens ff realistisch.
Laten we wel wezen het commentaar op zijn verschijning daar moeten jullie nu niet mee aankomen die man komt uit een enorme achterbuurt waar hij is opgegroeid en zijn hele leven loopt hij er al als een kampert bij. Ik zeg met nadruk jullie omdat ik nooit iets heb gezien in Stevens al was het alleen maar vanwege zijn verschijning dat past niet bij PSV.

Het commentaar op zijn laffe mentaliteit kwa voetbal ook hier moeten jullie niet over zeiken want ook dat was bekend.

En nu verlang je dat de trainer ff naar je toekomt en zich verontschuldigd over zijn taalgebruik , zijn laffe houding en zijn uiterlijk. Doe ff gezond.

Trouwens ik vond dat trainingspak beter staan als die stropdas dus laat aub Huub weer in campingsmoking komen, hij leek wel een ter dood veroordeelde met dat pak
 
ratio boven emotie

Enkele tientallen PSV-supporters waren zondagavond op trainingscomplex De Herdgang aanwezig om de selectie op te wachten. Trainer Huub Stevens weigerde echter om de aanwezige fans te woord te staan.

De Eindhovense supporters wilden na de 4-1 nederlaag bij Ajax op een vriendelijke manier verhaal halen, zo liet Jack van Gelder zondagavond in Studio Voetbal weten. Het gat met de Amsterdamse koploper bedraagt inmiddels zeven punten en dat is na vier landstitels op rij reden voor bezorgdheid.

Nadat de PSV-bus arriveerde op het trainingscomplex, lieten de supporters op normale wijze weten in gesprek te willen gaan. Stevens weigerde echter.

Voetbalprimeur


Naar mijn mening sta je supporters altijd te woord. Wat een balgehakt zeg

Heel goed dat Stevens NIET in gesprek is gegaan met deze 'supporters'. Emotie staat ratio in de weg. Even laten bezinken is in dergelijke situaties de beste keuze. Wat hadden de 'supporters' dan gedacht? ' Stevens: zeg het eens jongens' en dan een bak schijt over zich heen krijgen? Hij is niet de man om een discussie uit de weg te gaan maar dit vind ik wel ok van hem.
 
Hmm, als dit waar is, mag hij wel eens in de leer gaan bij Mario Been. Die luisterde en sprak wèl midden in de nacht bij de Goffert met toegestroomde supporters na 5 achtereenvolgende nederlagen. Gaat erg lekker zo met die 'communicatief sterke' heer Stevens.
(Bovenstaande reactie had ik - deels - eerder geplaatst in de nabeschouwingstopic)

Hij gaat een beetje op een klein kind lijken die weet dat hij goed fout zit, maar dat thuisgekomen direct doorloopt naar zijn kamer om zijn ouders maar niet onder ogen te hoeven komen.

Maar gelukkig is er vooruitgang te bespeuren:
Men praat veel met elkaar, traint lekker achter gesloten deuren, gaat het in de kleedkamer ook goed vooruit doordat niemand meer op de verkeerde stoeltjes gaat zitten en weet Mendez inmiddels voor eens en voor altijd wie er de baas is.
Toch een behoorlijke groei en mooi, stap voor stap, zoals Stevens wil dat het zich allemaal ontwikkelt.
 
het is niet altijd even makkelijk Bacchus gelijk te geven :D maar bij deze.
Ik heb in al die tijd dat ik hier rondloop met inmiddels een stuk of 15 verschillende namen ( met dank aan het oude forum :) )
nog nooit zo iets zots gelezen.

Ik snap best dat je als supporter uitleg wilt of een verklaring maar je kunt toch niet serieus verwachten dat welke trainer dan ook ff naar je toe komt lopen bij iedere training of erna en uitlegt wat hij doet hoe hij het doet en waarom hij het doet.

Ben eens ff realistisch.
Laten we wel wezen het commentaar op zijn verschijning daar moeten jullie nu niet mee aankomen die man komt uit een enorme achterbuurt waar hij is opgegroeid en zijn hele leven loopt hij er al als een kampert bij. Ik zeg met nadruk jullie omdat ik nooit iets heb gezien in Stevens al was het alleen maar vanwege zijn verschijning dat past niet bij PSV.

Het commentaar op zijn laffe mentaliteit kwa voetbal ook hier moeten jullie niet over zeiken want ook dat was bekend.

En nu verlang je dat de trainer ff naar je toekomt en zich verontschuldigd over zijn taalgebruik , zijn laffe houding en zijn uiterlijk. Doe ff gezond.

Trouwens ik vond dat trainingspak beter staan als die stropdas dus laat aub Huub weer in campingsmoking komen, hij leek wel een ter dood veroordeelde met dat pak


in zijn campingsmoking ziet ie er uit alsof ie van het kamp komt..
dus nee
pak

(en aap en gouden ring, maar toch)
 
Ik las net je reactie in het topic over de eventuele terugkeer van van Bommel, en nadat ik ook deze post gelezen heb rest mij maar 1 conclussie en dat is dat je volgens mij vrij pessimistisch in het leven staat. Ik snap niet waarom Stevens zijn supporters niet te woord wil staan. Hij is uiteindelijk de eindverantwoordelijke, en als een aantal supporters dan op een vriendelijke manier verhaal wil komen halen dan ben je zeker gezien onze stand op de ranglijst toch enige uitleg verontschuldigd tegenover je supporters.

ik zie het verband niet
en verder ben ik positief
en realistisch dank voor je zorgen
:p
 
Waar zijn de tijden van voorheen.
Open trainingen en na de training even spreken met wat spelers.
Of het nu goed of slecht was gegaan in de voorafgaande wedstrijd, er was altijd een momentje voor een praatje.
En dat was altijd vriendelijk al werd er soms duidelijk een "persoonlijke" meningf gegeven. Contact met je supporters is altijd goed. Maar met "onze Huub" lijken die tijden nu echt voorbij als zelfs de trouwste supporters die in weer en wind op de Herdgang aanwezig zijn (waren) nu steeds vaker geweerd gaan worden. Ik kan niet zeggen dat dit een staaltje van supportersbinding is.
Hopelijk ziet hij snel in dat dit geen nut heeft en gooit hij de deuren weer wagenwijd open en durft hij een vriendelijke confrontatie met de supporters aan. We staan er tenslotte om bekend gemoedelijk te zijn en ook in mindere tijden de ploeg te blijven steunen.
Maar dat moet dan wel van 2 kanten blijven komen.
 
Waar zijn de tijden van voorheen.
Open trainingen en na de training even spreken met wat spelers.
Of het nu goed of slecht was gegaan in de voorafgaande wedstrijd, er was altijd een momentje voor een praatje.
En dat was altijd vriendelijk al werd er soms duidelijk een "persoonlijke" meningf gegeven. Contact met je supporters is altijd goed. Maar met "onze Huub" lijken die tijden nu echt voorbij als zelfs de trouwste supporters die in weer en wind op de Herdgang aanwezig zijn (waren) nu steeds vaker geweerd gaan worden. Ik kan niet zeggen dat dit een staaltje van supportersbinding is.
Hopelijk ziet hij snel in dat dit geen nut heeft en gooit hij de deuren weer wagenwijd open en durft hij een vriendelijke confrontatie met de supporters aan. We staan er tenslotte om bekend gemoedelijk te zijn en ook in mindere tijden de ploeg te blijven steunen.
Maar dat moet dan wel van 2 kanten blijven komen.

Eigenlijk heb je gewoon groot gelijk.
Die besloten trainingen zijn om te huilen.

Wat is de sfeer toch omgeslagen sinds de pedante muppet Reker de oekaze heeft gekregen van zijn Maesters om de club te zuiveren.
 
Eigenlijk heb je gewoon groot gelijk.
Die besloten trainingen zijn om te huilen.

Wat is de sfeer toch omgeslagen sinds de pedante muppet Reker de oekaze heeft gekregen van zijn Maesters om de club te zuiveren.

Misschien is met mogelijk dat Reker en consorten zich gaan toeleggen aan hun speeltje op de circuits en het voetbal overlaten aan diegenen die nog wel in de VOETBALvereniging PSV geloven
 
Achja Huub heeft meer tijd nodig denk ik, Derksen heeft ook gelijk, we missen nu idd Gomes en Farfan en de vervangers zijn niet zo goed als hun, en dus denk ik dat hij gewoon nog een beetje tijd nodig heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan