Praatsessie helpt PSV verder
Van onze Telesportredactie


EINDHOVEN - PSV-trainer Huub Stevens heeft een goed gevoel overgehouden aan de uitgebreide nabespreking met zijn spelersgroep over de nederlaag tegen NEC. "Ik heb gemerkt dat we op één lijn zitten", zei de Limburger in de aanloop naar de bekerwedstrijd van vanavond tegen AZ. "Ik heb het op een wat andere manier dan normaal aangepakt en dat werkte in mijn ogen. De spelers reageerden meer dan eerder dit seizoen. Dat is goed."


De oefenmeester hield wel een slag om de arm. "Ik heb al eerder goede gevoelens aan gesprekken overgehouden, maar het gaat om wat ze uiteindelijk op het veld laten zien. Een goed resultaat kan alles veranderen. Daarvoor hoef ik maar naar AZ te wijzen. Zij kwamen na de overwinning op ons eerder dit seizoen in een flow terecht en daar zitten ze nog steeds in."

Het probleem ligt niet in de voetbalkwaliteiten, maar in de kopjes van de spelers. Dan is het niet zo gek om eens met z'n allen bij elkaar te gaan zitten. Cocu (gaf zelf aan dat het een mentaal probleem was) was hier ook bij aanwezig, een prima zaak lijkt me.

Las overigens in de krant dat Simons terug naar het middenveld gaat, en dat Wuytens daardoor z'n plek kwijt is. Ook zou vandaag Nijland voor het eerst in de basis staan.
 
Goed om te horen dat Cocu bij het eerste wordt betrokken. Hij heeft een schat aan ervaring en Spaans is zijn tweede taal (ook geen slechte eigenschap in dit PSV).
 
Trainingspak Huub zie ik het liefst zsm vertrekken uit de technische staf. Neem truerige Jantje en schoolmeester lodeweges ook mee. Ben benieuwd wie deze beste gympies vanavond weer laten opdraven. (om gek van te worden!)
Ps; Huubke; Gezien hoe Manco stond te ballen in Amsterdam afgelopen maandag?, nou opstellen denk gewoon hé?;)
 
Hij zit in de selectie ;)
Dus hij merkt het zeker op, maarja Manco is nog erg jong dus langzaam brengen is mischien wel het beste. Zeker in slechte tijden, dan geef je zo een jongen meteen een extra druk denk ik.
 
Lastig, lastig.
Aan de ene kant gedraagt Stevens zich bijtijds als een malloot en is hij geen sierlijk uithangbord voor PSV maar aan de andere kant zit hij nu eenmaal met deze armoedige Rekeriaanse selectie opgescheept en van stront kun je geen goud kleien.

Voorlopig zou ik Huub aanhouden en hem de opdracht meegeven om de achterstand niet onoverbrugbaar te laten worden. Dat zal niet gemakkelijk zijn met dit elftal dat al moeite heeft met Volendam en Sparta en ronduit vernederd wordt door clubs als NAC en NEC.
In de winterstop moeten alle linies met vers bloed worden aangevuld en dan kunnen we Stevens pas echt eerlijk beoordelen.

Echter wordt de afstand met de voormalige subtop te groot dan zal zijn kop wel rollen wanneer ik de propoganda stukken op het ED lees van de lakei van Reker, Frans v/d Nieuwenhof.

Maar zonder nieuw bloed zal geen enkele trainer in het huidige benepen provinciale klimaat van PSV kunnen gedijen.

Toch zou ik nog eens graag Adriaanse, Jol of Rutten aan het roer zien staan.
 
Zou die Mario Been van N.E.C. niks voor PSV zijn?

Absoluut.
Een vakman met uitstraling, humor en intelligentie. Een prima uithangbord voor PSV.
Maar ik denk dat hij dit niet zal doen (blijft een Feyenoord jongen)
En buiten dat
Met dit zielig ogend materiaal zal ook een klassebak als been geen paleizen kunnen bouwen.
Ook Mario zal oplopen tegen het feit dat onze spitsen uitermate bedreven zijn in het niet scoren.
En ook Mario zal zien dat de backs van PSV simpelweg van belabberd niveau zijn.
Dus ook Mario zal eisen dat dit elftal een kwaliteitsinjectie nodig heeft.

Ik ben niet gelukkig met Huub want hij gedraagt zich af en toe als Atilla de provinciaalse Hun maar ik zou hem toch gewoon het seizoen laten afmaken.
Het rot bij PSV zit veel dieper en hoger.
Wanneer de kop van Stevens in het mandje ploft blijven de ware daders gewoon veilig in hun ivoren torens zitten.

Wel maak ik me grote zorgen over de muffig aandoende staf van Huub.
Daar word ik nou niet echt vrolijk van.

Maar je kunt de schaakstukken of poppetjes wel vervangen uiteindelijk zul je toch iets moeten doen aan de zieke hand die deze stukken doet bewegen.
En daar is kennelijk de tijd nog niet rijp voor.
PSV zal eerst dieper moeten vallen.
 
Enkele tientallen PSV-supporters waren zondagavond op trainingscomplex De Herdgang aanwezig om de selectie op te wachten. Trainer Huub Stevens weigerde echter om de aanwezige fans te woord te staan.

De Eindhovense supporters wilden na de 4-1 nederlaag bij Ajax op een vriendelijke manier verhaal halen, zo liet Jack van Gelder zondagavond in Studio Voetbal weten. Het gat met de Amsterdamse koploper bedraagt inmiddels zeven punten en dat is na vier landstitels op rij reden voor bezorgdheid.

Nadat de PSV-bus arriveerde op het trainingscomplex, lieten de supporters op normale wijze weten in gesprek te willen gaan. Stevens weigerde echter.

Voetbalprimeur


Naar mijn mening sta je supporters altijd te woord. Wat een balgehakt zeg
 
Enkele tientallen PSV-supporters waren zondagavond op trainingscomplex De Herdgang aanwezig om de selectie op te wachten. Trainer Huub Stevens weigerde echter om de aanwezige fans te woord te staan.

De Eindhovense supporters wilden na de 4-1 nederlaag bij Ajax op een vriendelijke manier verhaal halen, zo liet Jack van Gelder zondagavond in Studio Voetbal weten. Het gat met de Amsterdamse koploper bedraagt inmiddels zeven punten en dat is na vier landstitels op rij reden voor bezorgdheid.

Nadat de PSV-bus arriveerde op het trainingscomplex, lieten de supporters op normale wijze weten in gesprek te willen gaan. Stevens weigerde echter.

Voetbalprimeur


Naar mijn mening sta je supporters altijd te woord. Wat een balgehakt zeg

Naar mijn mening niet.
Doe even normaal zeg.
Kan ik wel iedere keer naar dat hek gaan...
Stevens trek een pak aan.
Stevens praat niet veel tijdens de wedstrijd
Stevens niet zo vloeken.
Stevens laat nou eens Salcido staan
Stevens 442

Als je daar aan gaat beginnen...
Kansloze akties. En zeker na het gedrag van de grappenmakers in de Arena zou ik even geen behoefte hebben aan supporters. Ook niet de goede.
 
Naar mijn mening niet.
Doe even normaal zeg.
Kan ik wel iedere keer naar dat hek gaan...
Stevens trek een pak aan.
Stevens praat niet veel tijdens de wedstrijd
Stevens niet zo vloeken.
Stevens laat nou eens Salcido staan
Stevens 442

Als je daar aan gaat beginnen...
Kansloze akties. En zeker na het gedrag van de grappenmakers in de Arena zou ik even geen behoefte hebben aan supporters. Ook niet de goede.

Ik las net je reactie in het topic over de eventuele terugkeer van van Bommel, en nadat ik ook deze post gelezen heb rest mij maar 1 conclussie en dat is dat je volgens mij vrij pessimistisch in het leven staat. Ik snap niet waarom Stevens zijn supporters niet te woord wil staan. Hij is uiteindelijk de eindverantwoordelijke, en als een aantal supporters dan op een vriendelijke manier verhaal wil komen halen dan ben je zeker gezien onze stand op de ranglijst toch enige uitleg verontschuldigd tegenover je supporters.
 
Ik las net je reactie in het topic over de eventuele terugkeer van van Bommel, en nadat ik ook deze post gelezen heb rest mij maar 1 conclussie en dat is dat je volgens mij vrij pessimistisch in het leven staat. Ik snap niet waarom Stevens zijn supporters niet te woord wil staan. Hij is uiteindelijk de eindverantwoordelijke, en als een aantal supporters dan op een vriendelijke manier verhaal wil komen halen dan ben je zeker gezien onze stand op de ranglijst toch enige uitleg verontschuldigd tegenover je supporters.

Nou, ik begrijp Stevens wel. Ik heb daar al een paar posts aan gewaagd in een discussie vandaag. Eindconclusie mijnerzijds: Ik snap het wel. Daar kun je niet aan beginnen, anders staan er straks elke week jongens aan de poort.
 
Gezien de omstandigheden vind ik wel dat Huub ons enig uitleg is verschuldigd.
4 wedstrijden achter elkaar verloren, dan hoor je in mijn ogen als trainer het een en ander wat uit te leggen. Hoeft geen lange speech te zijn, twee zinnen moet voldoende kunnen zijn.
 
Ik vind het terecht dat hij niet reageert, met een groep de bus opwachten, wat denken ze wel niet, of ze het nou vriendelijk doen of niet, het slaat nergens op. Bovendien staat er dan straks, inderdaad, voor iedere scheet een groep supporters te wachten.
 
Gezien de omstandigheden vind ik wel dat Huub ons enig uitleg is verschuldigd.
4 wedstrijden achter elkaar verloren, dan hoor je in mijn ogen als trainer het een en ander wat uit te leggen. Hoeft geen lange speech te zijn, twee zinnen moet voldoende kunnen zijn.

Ja, twee zinnen zou voor Stevens genoeg zijn. Maar jij weet net zo goed als ik dat men geen genoegen neemt met die vinger. Hij kan er gewoon niet aan beginnen...Dus ook twee zinnen niet. want dan is het de volgende keer zeuren: "Maar de vorige keer kregen we ook..."

Hij kan er gewoon niet aan beginnen, ik snap dat wel. Laat ze weer een keer achter de tafel gaan zitten in het supportershome, da's prima. Maar niet verantwoording afleggen aan wat jongelui die naar je toe komen. Hoe vriendelijk ook...
 
Maar dan had hij toch wel uit de bus kunnen komen en uit te leggen wat jij hier nu zegt?
 
Maar dan had hij toch wel uit de bus kunnen komen en uit te leggen wat jij hier nu zegt?

Waarom? Dat heb ík nu toch gedaan? als jij dat dan even uitprint en uitdeelt aan de mensen bij de poort, dan komt het helemaal in orde. :D

Serieus: Als Stevens die bus uitkomt en hij begint het gesprek dan is het hek van de dam. Dat begrijp jij ook prima... ;)
 
Waarom? Dat heb ík nu toch gedaan? als jij dat dan even uitprint en uitdeelt aan de mensen bij de poort, dan komt het helemaal in orde. :D

Serieus: Als Stevens die bus uitkomt en hij begint het gesprek dan is het hek van de dam. Dat begrijp jij ook prima... ;)
Betaal jij dan de inkt? :p
Ik begrijp het ook, maar ik begrijp het ook van de supporters.
En dan het gelul van hem dat hij stapjes vooruit ziet. In de kleedkamers/trainingen, helaas zien we de stapjes niet terug in de uitslagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan