Wat had Ruud na afloop allemaal te zeggen?

Nou dit.
Moet bekennen dat ik het niet heb gelezen. De kop van de tekst deed al pijn aan mijn ogen. En in mijn ogen ook.

Edit: toch gelezen.
Ga nou, gvd, in op die 7 minuten en niet op die andere 83. Los dat eerst eens op!
Je maakt er toch twee. Dat moet al voldoende zijn in een uit-wedstrijd tegen de nr 16.
 

Nou dit.
Moet bekennen dat ik het niet heb gelezen. De kop van de tekst deed al pijn aan mijn ogen. En in mijn ogen ook.

Edit: toch gelezen.
Ga nou, gvd, in op die 7 minuten en niet op die andere 83. Los dat eerst eens op!
Je maakt er toch twee. Dat moet al voldoende zijn in een uit-wedstrijd tegen de nr 16.
Benieuwd hoeveel kansen aan Obispo (en ook Max) gaat geven als Mauro en Mwene wekelijks kunnen spelen. Teze terug naar het centrum als extra optie en Obispo ook eens op de bank zetten.
 
Je maakt er toch twee. Dat moet al voldoende zijn in een uit-wedstrijd tegen de nr 16.
Je hebt gelijk.
Alleen hebben de (aanstaande) miljonairs nog niet door dat je die twee doelpunten meteen aan het begin van een wedstrijd moet scoren waardoor je het jezelf wat makkelijker maakt.
Ook vandaag weer beginnen we met de instelling van "het komt straks nog wel goed, we hebben tijd zat".
Het zoveelste onnozele puntverlies.
Stelletje sukkels.
 
Bas, ik ga er vanuit dat jij een beter beeld hebt van Jong PSV onder Ruud dan ik, ook al heb ik redelijk wat gezien. Het beeld dat mij bijstaat van Jong PSV onder Ruud is dat het periodes echt swingde, en dan een aantal van die onbegrijpelijke flaters van wedstrijden er tussen, waardoor je toch altijd met het gevoel bleef van, allemaal leuk en aardig, maar wanneer gaat het weer mis? En volgens mij werden ze ook geen kampioen toen? Mocht dit beeld kloppen, dan zet Ruud die lijn wel door in het eerste en is dit dus wat we mogen blijven verwachten.
 
Waar ik me vooral zorgen om maak zijn de grote uitslagen tegen kleinere tegenstanders.

Ik weet nog dat we 5 0 van Willem 2 verloren. Maar dat was (vlgms) een incident. Daarna hebben we welleens van top clubs flink wat goals tegen gehad en een subtopper. Maar Leeuwarden 3 0 van verliezen en 4 2 verliezen van Groningen (uit vorm).

Dat blijft wel pijn doen. Wellicht komt het vaker voor en heb ik het weggedrukt door andere betere resultaten.
 
Bas, ik ga er vanuit dat jij een beter beeld hebt van Jong PSV onder Ruud dan ik, ook al heb ik redelijk wat gezien. Het beeld dat mij bijstaat van Jong PSV onder Ruud is dat het periodes echt swingde, en dan een aantal van die onbegrijpelijke flaters van wedstrijden er tussen, waardoor je toch altijd met het gevoel bleef van, allemaal leuk en aardig, maar wanneer gaat het weer mis? En volgens mij werden ze ook geen kampioen toen? Mocht dit beeld kloppen, dan zet Ruud die lijn wel door in het eerste en is dit dus wat we mogen blijven verwachten.
Wat mij voor de geest staat zijn tegengoals in minuut 45 en 90.
 
Beginnende trainer + verdediging niet vesterken = wisselvallig seizoen + veel tegengoals.

Daar hoef je geen hogere voetbalwetenschappen voor gestudeerd te hebben. :)

Blijft natuurlijk heel erg dom, zoals anderen aangeven was er juist nu eindelijk weer een kans om kampioen te worden.

PSV en Philips lijken nog steeds veel op elkaar (beiden ooit groot, lopen nu te rotzooien).
 
Serieus Ruud, pleur toch op met die kut wissels van je. Dat Obispo leuke kunsten heeft onder je bureau betekent niet dat je die vent moet blijven opstellen. En dan ook Guti eruit halen. De enige die zijn leven waagt om ieder duel in te gaan. Lekker Veerman laten staan die voetbalt alsof hij bij het 5e van de plaatselijke VV staat te voetballen
 
Beginnende trainer + verdediging niet vesterken = wisselvallig seizoen + veel tegengoals.

Daar hoef je geen hogere voetbalwetenschappen voor gestudeerd te hebben. :)

Blijft natuurlijk heel erg dom, zoals anderen aangeven was er juist nu eindelijk weer een kans om kampioen te worden.

PSV en Philips lijken nog steeds veel op elkaar (beiden ooit groot, lopen nu te rotzooien).
er werd zaterdag wel verloren omdat er niet gescoord werd .................
 
Beginnende trainer + verdediging niet vesterken = wisselvallig seizoen + veel tegengoals.

Daar hoef je geen hogere voetbalwetenschappen voor gestudeerd te hebben. :)

Blijft natuurlijk heel erg dom, zoals anderen aangeven was er juist nu eindelijk weer een kans om kampioen te worden.

PSV en Philips lijken nog steeds veel op elkaar (beiden ooit groot, lopen nu te rotzooien).
Wat meer lef naar buiten toe dan Philips dat niet wilde dat PSV jaarlijks sterker bleef dan Ajax en Feijenoord en vooral geen kritische geluiden wilde laten horen omdat dat slecht zou zijn voor de verkopen en dus de omzet van de kumpenie, ja, wat meer lef zou PSV niet misstaan.

MAAR, hoezo WAS er een kans om kampioen te worden?
Die IS er nog steeds. Want de concurrenten zijn absoluut niet sterker of beter dan wij.

De ploeg die drie punten voorsprong heeft houdt het doorgaans niet tot het einde vol en de ploeg die in punten gelijk staat pakken we als ze hier op bezoek komen.
Dus een serieuze kans op onze 25e titel is er nog steeds, zo lang we bereid zijn van de 4 blunders - Twente, Cambuur, Groningen en AZ te leren.
Forza PSV.
 
Wat meer lef naar buiten toe dan Philips dat niet wilde dat PSV jaarlijks sterker bleef dan Ajax en Feijenoord en vooral geen kritische geluiden wilde laten horen omdat dat slecht zou zijn voor de verkopen en dus de omzet van de kumpenie, ja, wat meer lef zou PSV niet misstaan.

MAAR, hoezo WAS er een kans om kampioen te worden?
Die IS er nog steeds. Want de concurrenten zijn absoluut niet sterker of beter dan wij.

De ploeg die drie punten voorsprong heeft houdt het doorgaans niet tot het einde vol en de ploeg die in punten gelijk staat pakken we als ze hier op bezoek komen.
Dus een serieuze kans op onze 25e titel is er nog steeds, zo lang we bereid zijn van de 4 blunders - Twente, Cambuur, Groningen en AZ te leren.
Forza PSV.
5.
Glasgow Rangers.
Misschien wel de opperblunder.
Saibari in de spits.

5 blunders in 2,5 maanden, met een interlandbreak ertussen, oftewel 2 maanden.
5 blunders per 1,5 week.
5 blunderwedstrijden in 21 wedstrijden.

Da’s veel.
 
Laatst bewerkt:
5.
Glasgow Rangers.
Misschien wel de opperblunder.
Saibari in de spits.

5 blunders in 2,5 maanden, met een interlandbreak ertussen, oftewel 2 maanden.
5 blunders per 1,5 week.
5 blunderwedstrijden in 21 wedstrijden.

Da’s veel.
Klopt.
Achterom kijken is goed, moed verliezen voor de toekomst vind ik echter wat minder.
Dus hoop doet leven.
 
5.
Glasgow Rangers.
Misschien wel de opperblunder.
Saibari in de spits.
Het gaat om de eredivisie en of psv kampioen kan worden enja, dat kan ook met blunders. Ondanks het geklungel staan we qua punten gewoon op positie.. als Feijenoord ook gaat klungelen spelen we volgend seizoen CL met een klungelselectie..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het gaat om de eredivisie en of psv kampioen kan worden enja, dat kan ook met blunders. Ondanks het geklungel staan we qua punten gewoon op positie.. als Feijenoord ook gaat klungelen spelen we volgend seizoen CL met een klungelselectie..
Klungelstaf.

-Saibari in de spits.
-Het duurde tot half oktober eer de opstelling van eind vorig seizoen ‘andere keeper, andere spits en de rest hetzelfde houden’ eindelijk op het veld stond.
-Als je constateert dat de wk-gangers er niet bij zijn: haal ze eruit of stel ze niet op.
-Diverse klungelwissels en spelers op verkeerde plekken laten starten zelfs.

Ik vind het nogal wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan