'Gehele technische staf PSV voor volgend seizoen bekend'

hoofdtrainer: Ruud van Nistelrooij
Assistenten: Fred Rutten, Tom Wolf, André Ooijer en Javier Rabanal.
keeperstrainer: Abe Knoop
Fysiektrainer: Jermaine McCubbine, Yannick van der Schee en Luc van Agt
Teammanager: Bas Roorda en op de achtergrond Mart vd Heuvel
Goed dat je met Ooijer wat consistentie houd en Fred lijkt mij qua assistenten het best haalbaar.

Veerder moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet goed kan oordelen.
 
Ik heb af en toe wat tegendoelpunten van jong-PSV gezien dit seizoen en als dat het voorland is van RvN voorspelt het niet veel goeds.

Manmanman wat krijgen die organisatorische janboel flutgoals tegen en vaak ook de timing waarop; vlak na de rust of vlak voor tijd.

Als JdJ, Brands en RvN dat zelf maar doorhebben. Ooijer lijkt me ook niet de aangewezen persoon om dat te organiseren. Dit is volgens mij alleen te redden door er een topverdediger met leidercapaciteiten en ervaring neer te zetten.
 
Ik heb af en toe wat tegendoelpunten van jong-PSV gezien dit seizoen en als dat het voorland is van RvN voorspelt het niet veel goeds.

Manmanman wat krijgen die organisatorische janboel flutgoals tegen en vaak ook de timing waarop; vlak na de rust of vlak voor tijd.

Als JdJ, Brands en RvN dat zelf maar doorhebben. Ooijer lijkt me ook niet de aangewezen persoon om dat te organiseren. Dit is volgens mij alleen te redden door er een topverdediger met leidercapaciteiten en ervaring neer te zetten.

Misschien ook goed om even te kijken naar de selectie. Qua verdediging loopt Jong PSV nou niet echt over van het talent. Okee, bij PSV 1 ook niet. Maar dat is wel een klasse hoger. Hij krijgt straks een team wat beter voetbal speelt dan Jong, dus laten we hem daarop beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Een lievvvvve fanboy van PSV
 
Waarom ben je op voorhand zo negatief over Ruud…heeft het prima gedaan bij PSV tot nu toe…?

Het blijft een onbewezen amateur, die veel te leren heeft en veel fouten nog moet maken. Dan ga je niet aan de bak bij een club die in 22/23 kampioen moet worden 🙄

Ik ken een gozer die ook heer en meester is met karten, al zijn geld en van zijn ouders gaat er aan op maar hij timmert goed aan de weg in Oostenrijk, maar je gaat hem ook niet meteen in F1 zetten maar bouwt het op.

Maar ach PSV, gebruikt weer hun emoties en oude iconen die kansen krijgen om te prutsen en te leren, heel lievvvvv en te dom voor woorden. Ik geef hem tot januari max, dan komt iemand anders die ons moet gaan helpen aan damage control om 2de of 3de nog te worden. Juppieeeee Ruudjeeee for everrrr 🎉
 
Het blijft een onbewezen amateur, die veel te leren heeft en veel fouten nog moet maken. Dan ga je niet aan de bak bij een club die in 22/23 kampioen moet worden 🙄

Ik ken een gozer die ook heer en meester is met karten, al zijn geld en van zijn ouders gaat er aan op maar hij timmert goed aan de weg in Oostenrijk, maar je gaat hem ook niet meteen in F1 zetten maar bouwt het op.

Maar ach PSV, gebruikt weer hun emoties en oude iconen die kansen krijgen om te prutsen en te leren, heel lievvvvv en te dom voor woorden. Ik geef hem tot januari max, dan komt iemand anders die ons moet gaan helpen aan damage control om 2de of 3de nog te worden. Juppieeeee Ruudjeeee for everrrr 🎉
zie vorige opmerking :(:(
 
zie vorige opmerking :(:(

Niet nodig, je bent gewoon dom als je zo'n gok neemt met onervaren/onbewezen gast. Wie het niet mee eens is tja, heeft veel te leren of is een gokker.

Als het bedrijfsleven of sportgelegenheden zo werkte dan kon elke tuinman ook manager of trainer worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan