Ik hoor Adil Ramzi net heel veel nuttige dingen zeggen bij ESPN. Is hij op voorspraak van Schmidt weer teruggegaan naar de jeugdafdeling na zijn half jaartje bij het eerste? Kan wat dat betreft wellicht wel een aanwinst zijn voor het eerste team om de spelers mentaal bij te spijkeren.
Lijkt me nuttiger om RvN de voorhoede eens een spoedcursus afwerken te laten geven.:cautious:
 
Peter Bosz is ontslagen bij Bayer Leverkusen. Rudi Völler had er het volgende over te melden:
Het is een nederlaag voor ons allemaal en we hadden het graag anders gezien. De laatste duels ging het echter steeds hetzelfde: we hadden balbezit, balbezit, balbezit en vervolgens was het eerste schot van de tegenstander raak.
Dat klinkt bekend :unsure:
Helaas blijven wij wel trekken aan dit dode paard. Na volgend seizoen dan maar failliet?
 
Als ze dit nou ook met Schmidt doen... Tijdens de wedstrijd, op de bank, via een sms ontslaan...
Dank voor je experiment maar het werkt niet, doei..

d61dbdd9ab8f0a8b0537a541e45f0afe.png
 
Er is ook een verschil hoe je 2de word, op dat punt alleen al verdient meneer een exit aan het eind van dit seizoen.
Enige reden om hem te behouden is het financiële plaatje, geld besparen. Verder kom je nergens met deze gast die maar 1 trucje kan en dat blijft forceren ten koste van alles en iedereen :sleep:

Schmidt is trekken aan een koppig dood paard wat niet bij ons past
 
De 'glas halfvol' benadering; geen enkele prijs gewonnen, maar we zijn tov vorig seizoen wel een ronde verder gekomen. Tja, ik kan er niet veel mee, maar zo kun je er ook tegenaan kijken.
Tja, de kans dat we de EL of CL winnen acht ik niet heel groot, sterker nog dat hebben we in ruim 100 jaar maar 2x gered.
Maar overwinteren is m.i. een ondergrens waar we helaas te vaak onderdoor zijn gedoken. Wat dat betreft is er geen reden tot jubelstemming maar doe je het wat dit soort zaken minder slecht dan andere seizoenen.
 
Tja, de kans dat we de EL of CL winnen acht ik niet heel groot, sterker nog dat hebben we in ruim 100 jaar maar 2x gered.
Maar overwinteren is m.i. een ondergrens waar we helaas te vaak onderdoor zijn gedoken. Wat dat betreft is er geen reden tot jubelstemming maar doe je het wat dit soort zaken minder slecht dan andere seizoenen.
Geen kampioen, geen beker, en wederom niets laten zien in europa. Het is maar hoe je het bekijkt met dat 'beter' of 'minder slecht' dan andere seizoenen. Misschien werd er in die mindere seizoenen eigenlijk wel boven het kunnen van die selectie gepresteerd, of precies naar het kunnen van. Als PSV zijnde, en sowieso met deze selectie zou je op papier gewoon meer mogen verwachten dan al ruim van tevoren overal voor uitgeschakeld zijn, en dan nog maar moeten hopen dat je die tweede plek vast kunt houden; vind ik dan he.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan