Maar we moeten hem wel de tijd geven en niet volgend jaar direct de titel weer opeisen.

Precies, Hustler! Het is een onervaren trainer, wellicht (hopelijk) een vernieuwde (en verjongde) spelersgroep en dus moeten we misschien net als bij Feyenoord trots zijn als hij daarmee in zijn eerste jaar straks gewoon binnen de eerste 4 eindigt. Alles hoger dan een 4e stek is meegenomen.
 
Cocu kwam goed over op de camera. Zelfverzekerd, helder en vol vertrouwen. Het is duidelijk dat er onder zijn leiding meer jeugd ingepast gaat worden, al verwacht ik er ook niet teveel van. Hoeft ook niet, we hoeven Ajax niet na te apen. Ik heb veel zin in de komende transferperiode, het kan bijna alleen maar goed uitpakken. Op Strootman na zijn alle spelers makkelijk vervangbaar. In de aanval zal PSV er waarschijnlijk iets op achteruit gaan, maar in de verdediging valt nog veel winst te behalen. Volgend seizoen een nieuw, fris PSV. Mèt een goede verdediging en zónder de druk om per se kampioen te worden. Ik zie het wel zitten.
 
De steun voor Phillip is natuurlijk immens, ook hier op dit forum. Laat ik daarom ook een eerste kritiekpuntje noemen, zodat het niet alleen maar hosanna is. Ik vind eigenlijk dat hij wel eens naar de kapper mag.

Ik vind hem met dit kapsel nogal op Joachim Löw lijken. Gelukkig heeft Phillip wel een iets minder hoog 'leernichtuiterlijk' dan onze Duitse vrind.
Weet er iemand trouwens of Cocu terug aan de vrouw is? Een vrouw zou wel invloed op zijn kapsel kunnen uitoefenen.

Ik moet zeggen dat ik hem beter op de camera vind voorkomen dan vorig jaar. Zelfverzekerd, goede bewoordingen, nog wel een tikje saai. Ook zijn trainings- en toekomstplannen staan me heel erg aan!

Ik wens Phillip, Ernest en Chris erg veel succes. Hopelijk kan Mark van Bommel jullie na enkele succesvolle jaren opvolgen.
 
Get a room met een king size bed dan!

And a view.

Cocu kwam goed over op de camera. Zelfverzekerd, helder en vol vertrouwen. Het is duidelijk dat er onder zijn leiding meer jeugd ingepast gaat worden, al verwacht ik er ook niet teveel van. Hoeft ook niet, we hoeven Ajax niet na te apen. Ik heb veel zin in de komende transferperiode, het kan bijna alleen maar goed uitpakken. Op Strootman na zijn alle spelers makkelijk vervangbaar. In de aanval zal PSV er waarschijnlijk iets op achteruit gaan, maar in de verdediging valt nog veel winst te behalen. Volgend seizoen een nieuw, fris PSV. Mèt een goede verdediging en zónder de druk om per se kampioen te worden. Ik zie het wel zitten.

De druk wordt alweer opgevoerd door de NOS: "Phillip Cocu moet de Frank de Boer van PSV worden".

Hoe stressbestendog gaan we dit keer zijn?
 
Cocu kwam goed over op de camera. Zelfverzekerd, helder en vol vertrouwen. Het is duidelijk dat er onder zijn leiding meer jeugd ingepast gaat worden, al verwacht ik er ook niet teveel van. Hoeft ook niet, we hoeven Ajax niet na te apen. Ik heb veel zin in de komende transferperiode, het kan bijna alleen maar goed uitpakken. Op Strootman na zijn alle spelers makkelijk vervangbaar. In de aanval zal PSV er waarschijnlijk iets op achteruit gaan, maar in de verdediging valt nog veel winst te behalen. Volgend seizoen een nieuw, fris PSV. Mèt een goede verdediging en zónder de druk om per se kampioen te worden. Ik zie het wel zitten.
Je denkt dus dat ie zomaar wat roept? Zou het niet zo zijn dat iemand die zelf met de jeugd heeft gewerkt heel goed weet wat er aan talent rond loopt binnen psv en hij juist daarom een weloverwogen uitspraak hierover doet? En wat heeft dat met ajax naapen te maken? Feyenoord doet toch ook precies hetzelfde en een grote Europese topclub als Bayern of Barca toch ook?
 
Onderstaand een artikel uit het Brabants Dagblad. Heb niet het hele artikel geplaatst omdat dat niet meer mag.

Bedachtzame ambitie

PSV wil snel het negatieve imago bijstellen, maar neemt meer tijd voor sportieve successen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Terug
Bovenaan Onderaan