Onvoorstelbaar wat een teksten. Alsof hij op een andere planeet woont. Saibari heeft helemaal niks toegevoegd.
Ik ben (nog) geen fan van Saibari en snapte niet waarom hij starte. Maar vond hem wel knap een aantal keer ruimtes creëren door een speler makkelijk voorbij te gaan.

Wel echt enorm balen dat Hazard gebleseerd is. Dat was nou net de speler waarvan ik hoopte dat hij voor een ommekeer ging zorgen.
 
Los van het feit dat Sevilla helemaal niet zo goed is. Wij zijn gewoon snel de kluts kwijt en maken teveel persoonlijke fouten.
Het is niet zo moeilijk om te achterhalen waarom dat zo is: te weinig kwaliteit. Sevilla heeft 14 Argentijnen in het elftal met heel wat technische bagage plus een geweldige mentaliteit. Ze staan nu even niet waar ze moeten staan maar normaal gesproken is Sevilla de top5 van La Liga en dat is 3 maatjes te groot voor ons. Ze zijn gewoon technisch superieur aan ons en daarom raken ze ook niet in paniek en kunnen rustig leunen op hun techniek en voetbalintelligentie. Dat zag je bij Ajax onder Ten Hag ook 2 seizoenen. Technisch erg goed en veel gogme en persoonlijkheid op het veld.
 
Het is niet zo moeilijk om te achterhalen waarom dat zo is: te weinig kwaliteit. Sevilla heeft 14 Argentijnen in het elftal met heel wat technische bagage plus een geweldige mentaliteit. Ze staan nu even niet waar ze moeten staan maar normaal gesproken is Sevilla de top5 van La Liga en dat is 3 maatjes te groot voor ons. Ze zijn gewoon technisch superieur aan ons en daarom raken ze ook niet in paniek en kunnen rustig leunen op hun techniek en voetbalintelligentie. Dat zag je bij Ajax onder Ten Hag ook 2 seizoenen. Technisch erg goed en veel gogme en persoonlijkheid op het veld.
Eens betreft je opmerking tav onszelf. Te weinig kwaliteit. Te weinig voetballers die comfortabel aan de bal zijn en die het zien. Wat betreft Sevilla deel ik je mening niet. Ze vielen gisteren op het goede moment, dan speel je een andere wedstrijd, maar echt goed vond in Sevilla niet. Wel meer technische spelers dan wij, dat wel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ruud gaat op dezelfde koers verder zegt hij. Saibari vond hij heel goed, hield zich staande.

Tsja, ben je wel uitgeluld toch..

Als middenvelder ja. Een rechtsbuiten moet de kans die hij kreeg binnen rammen of afgeven, dat zijn 100% kansen. Neem ik hem niet eens kwalijk, want hij is ook geen rechtsbuiten. Maar dat moet Ruud ook zien. Bakayako sticht meer gevaar, en dat is wat je nodig hebt in dit soort wedstrijden.
 
Als middenvelder ja. Een rechtsbuiten moet de kans die hij kreeg binnen rammen of afgeven, dat zijn 100% kansen. Neem ik hem niet eens kwalijk, want hij is ook geen rechtsbuiten. Maar dat moet Ruud ook zien. Bakayako sticht meer gevaar, en dat is wat je nodig hebt in dit soort wedstrijden.
We hebben niet alleen geen spitsen met torinstinkt, we hebben ook nauwelijks midddenvelders met een schot uit de 2e lijn. Veerman heeft een zacht geplaatst schot en moet eigenlijk al in de 16 zijn om succes te hebben. We hebben echt ontzettend veel goals ingeleverd. Ik ben benieuwd naar the bigger plan en wie het op voetbalgebied bij PSV voor het zeggen hebben.
 
Het is niet zo moeilijk om te achterhalen waarom dat zo is: te weinig kwaliteit. Sevilla heeft 14 Argentijnen in het elftal met heel wat technische bagage plus een geweldige mentaliteit. Ze staan nu even niet waar ze moeten staan maar normaal gesproken is Sevilla de top5 van La Liga en dat is 3 maatjes te groot voor ons. Ze zijn gewoon technisch superieur aan ons en daarom raken ze ook niet in paniek en kunnen rustig leunen op hun techniek en voetbalintelligentie. Dat zag je bij Ajax onder Ten Hag ook 2 seizoenen. Technisch erg goed en veel gogme en persoonlijkheid op het veld.
Zolang PSV niet in staat is normale passes te geven is ieder team beter dan ons en twee maten te groot. Sevilla vond ik niet eens zo bijzonder gisteren. Het was PSV dat door een lijst van persoonlijke fouten de wedstrijd uit handen gaf. Deze is volledig op ons conto te schrijven.
 
Ik heb veel kritiek op Ruud en zijn tactische keuzes
Eens betreft je opmerking tav onszelf. Te weinig kwaliteit. Te weinig voetballers die comfortabel aan de bal zijn en die het zien. Wat betreft Sevilla deel ik je mening niet. Ze vielen gisteren op het goede moment, dan speel je een andere wedstrijd, maar echt goed vond in Sevilla niet. Wel meer technische spelers dan wij, dat wel.
ja klopt het helpt altijd wel een beetje als je in de 45e minuut eigenlijk uit het niets scoort. Dan krijgen ze vertrouwen en kunnen hun technische kwaliteiten veel beter laten zien. En er komen dan ook meer ruimtes omdat de tegenstander ook wil gaan scoren.
 
Zolang PSV niet in staat is normale passes te geven is ieder team beter dan ons en twee maten te groot. Sevilla vond ik niet eens zo bijzonder gisteren. Het was PSV dat door een lijst van persoonlijke fouten de wedstrijd uit handen gaf. Deze is volledig op ons conto te schrijven.
De vraag is: kunnen Saibari, Til, de Jong, Veerman of van Aanholt of Ramalho veel beter dan dit? Ik denk het niet. En als Sangare ook zijn status niet waarmaakt dan is het einde zoek.
 
De vraag is: kunnen Saibari, Til, de Jong, Veerman of van Aanholt of Ramalho veel beter dan dit? Ik denk het niet. En als Sangare ook zijn status niet waarmaakt dan is het einde zoek.
Basisprincipes zoals passing naar de juiste spelers krijgen ze zelfs bij Sparta voor elkaar. Dat mag toch niet teveel gevraagd zijn?
 
Basisprincipes zoals passing naar de juiste spelers krijgen ze zelfs bij Sparta voor elkaar. Dat mag toch niet teveel gevraagd zijn?
Dat kreeg PSV ook tegen Groningen voor elkaar. Tegen Sevilla krijg je geen tijd en moet je 3x zo nauwkeurig zijn als in de Eredivisie. Dat is een kwaliteit: snel handelen EN de juiste pass te geven.
 
Ik vond dat Ruud beschermd moest worden. Hij wilde aanvankelijk niet, 2 (1) belangrijke speler(s) zijn/is verkocht en dus mag eea met de mantel der liefde worden bedekt. Ik kom er op terug. Het is waardeloos. Er is geen lijn te ontdekken, geen plan, geen ontwikkeling, geen min of meer vaste samenstelling van het elftal, geen kritische blik. Het is echt bedroevend. Ruud moet gaan. Nu. Ik vrees dat als PSV daadwerkelijk zu gaan investeren in de zomer, je met Ruud nog steeds een trainer hebt zitten die niets toevoegt. Sorry Ruud, je bent voor altijd een van m'n favoriete spelers, een mooi mens, maar helaas in de huidige omstandigheden niet de juiste trainer voor PSV. Doe maar een paar jaar elders ervaring op en wei weet zien we je dan ooit terug.

RIP Ruud als trainer.
 
Laatst bewerkt:
Dat kreeg PSV ook tegen Groningen voor elkaar. Tegen Sevilla krijg je geen tijd en moet je 3x zo nauwkeurig zijn als in de Eredivisie. Dat is een kwaliteit: snel handelen EN de juiste pass te geven.
Tegen Cambuur, Fortuna en FC Emmen was er ook zeker geen tijd zoals tegen Sevilla. De wedstrijd van gisteren was geen incident. Ruud is een held hoor, maar als dit zo doorgaat zijn we nog slechter af dan voorheen. Een buitenstaander was allang verguisd, en terecht.
 
De vraag is: kunnen Saibari, Til, de Jong, Veerman of van Aanholt of Ramalho veel beter dan dit? Ik denk het niet. En als Sangare ook zijn status niet waarmaakt dan is het einde zoek.
PSV is gewoon niet goed genoeg. Ze verliezen niet voor niets van Cambuur, Groningen en Emmen.
Na dit seizoen gaan de huurspelers weer weg en zullen Xavi Simons en Ibrahim Sangaré hoogstwaarschijnlijk weggaan.
Dan blijft er niet veel meer over. Het worden magere jaren. Nog magerder dan het nu al is.
 
Dat kreeg PSV ook tegen Groningen voor elkaar. Tegen Sevilla krijg je geen tijd en moet je 3x zo nauwkeurig zijn als in de Eredivisie. Dat is een kwaliteit: snel handelen EN de juiste pass te geven.
Tot de tegengoal in de extra tijd van de eerste helft was er niets aan de hand en had PSV zelfs voor moeten staan.
De eerste 25 minuten van de 1e helft was PSV veel beter dan Sevilla. Daarna heeft PSV het verprutst. En het was niet omdat Sevilla zo goed was.
PSV heeft weer eens aangetoond dat ze geen wedstrijd 90 minuten goed kunnen spelen. Als het al een helft is dan is het al veel. .
 
Ik heb veel kritiek op Ruud en zijn tactische keuzes

ja klopt het helpt altijd wel een beetje als je in de 45e minuut eigenlijk uit het niets scoort. Dan krijgen ze vertrouwen en kunnen hun technische kwaliteiten veel beter laten zien. En er komen dan ook meer ruimtes omdat de tegenstander ook wil gaan scoren.
Maar toch, die goal was niet uit het niets. We stonden al een minuut of 20 onder druk en het was wachten op die goal van Sevilla. We hoopten met z'n allen dat het zou lukken om met 0-0 de rust te halen.

En dit zien en dan in de rust niet ingrijpen, is enorm zwak, dan kun je eigenlijk geen trainer van PSV zijn. En het is niet dat hij geen mogelijkheden heeft, je hebt Hazard, Mauro en Bakayoko op de bank zitten, spelers die in ieder geval niet onderdoen voor wat er op het veld staat. Maar ja, die kwamen er pas in toen het 3-0 was.

Ik ga niet mee in die frame van Ruud en anderen dat we een ongelukkige tegengoal kregen terwijl we eigenlijk beter waren. De eerste 25 minuten waren goed en gelijkwaardig, alhoewel we ook toen (bijna) geen kansen creerden.

De harde conclusie is dat het team gewoon verkeerd stond, alweer, en de trainer niet op tijd ingreep, ook alweer.
 
De vraag is: kunnen Saibari, Til, de Jong, Veerman of van Aanholt of Ramalho veel beter dan dit? Ik denk het niet. En als Sangare ook zijn status niet waarmaakt dan is het einde zoek.
Ze hoeven niet opgesteld te worden he? Dat je Til en De Jong in de as van het veld zet is een keuze. Dat je vervolgens na het uitschakelen van Veerman überhaupt niet meer aan voetballen toekomt is een gevolg van die keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan