Je laat transfers sowieso uiteraard niet over aan de coach, dat is maar een passant!

(Toch, guys?)

Je zadelt 'm in elk geval ook niet op met spelers die hij toch niet opstelt. Daar is 'n TD voor. Die bewaakt de balans tussen wat de coach wil hebben, wat haalbaar is en waar de club op langere termijn ook wat mee opschiet.
 
Er hebben wat wijzingen plaatsgevonden in de staf:

 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-van-deense-ek-sluier-blijvertje-denk-ik.html

Voor wie het artikel niet gaat lezen: dit gaat over een dode spelmomenten coach. Die is van Midjylland naar de Deense bond gegaan en dat wilden ze geheim houden.

PSV heeft zo’n coach in ieder geval niet aan het niveau van de corners te zien afgelopen seizoen. De knvb, hun cursussen en het Nederlandse voetbal in het algemeen zijn ook nog niet zover. Die lopen lichtjaren achter. Daar is dan weer niets geheim aan.
 
Laatst bewerkt:
Schmidt blijft voor mij wel een mysterie eerlijk gezegd. Alle trainers die een uitgesproken speelstijl hebben zoals hij hanteert slagen er normaal gesproken in om hun stempel te drukken op het team binnen vrij afzienbare tijd. Denk aan de teams die Van Gaal, Bosz en Adriaanse onder hun hoede hebben gehad. Je merkt heel snel het verschil. Ik heb dit seizoen werkelijk waar helemaal geen schim gezien van het pressievoetbal wat hij beoogt. Ik vraag me oprecht af waar hem dat in zit. Ik bedoel als Co dat al lukt met clubs als AZ en Willem II, waarom zou dat met PSV niet lukken?
Lukrake analyse , Schmidt gaat wel moeten bijsturen het zou maar erg zijn dat hij gewoon bleef verder "goochelen" zoals voorbije seizoen ..Iedere voetballeek zag dat totaal geen lijn zat en zelfs niet kwam in zijn "systeem" laat staan dat de spelers het konden uitvoeren.
 
Schmidt heeft gisteren de ploeg wel laten spelen zoals hij dat graag ziet. Hopelijk kan de lijn worden doorgetrokken door de spelers. Achterin moet hij echt nog heel wat sleutelen aan het elftal. Gala is geen maatstaf en straks Celtic of Mitjiland eigenlijk ook niet. Die tikken allemaal niet eens het niveau van AZ aan… Een rechtsback en een goede centrale verdediger er bij. Plus dat ik vind dat Max te weinig concurrentie ondervindt waardoor hij maar wat doet. Schmidt verwijt sommige spelers ;), dat ze zonder bal niet goed spelen, maar Max is een van de domste spelers zonder bal, tactisch erg zwak en kan alleen aanvallen. Daar hoor ik Schmidt er niet over…
Hoe dan ook, hopelijk kan hij dit seizoen zijn stempel er wel op drukken kwa speelstijl enz. En hij zelf moet anders met de pers en dus ook met mij omgaan :ROFL:
 
Schmidt heeft gisteren de ploeg wel laten spelen zoals hij dat graag ziet. Hopelijk kan de lijn worden doorgetrokken door de spelers. Achterin moet hij echt nog heel wat sleutelen aan het elftal. Gala is geen maatstaf en straks Celtic of Mitjiland eigenlijk ook niet. Die tikken allemaal niet eens het niveau van AZ aan… Een rechtsback en een goede centrale verdediger er bij. Plus dat ik vind dat Max te weinig concurrentie ondervindt waardoor hij maar wat doet. Schmidt verwijt sommige spelers ;), dat ze zonder bal niet goed spelen, maar Max is een van de domste spelers zonder bal, tactisch erg zwak en kan alleen aanvallen. Daar hoor ik Schmidt er niet over…
Hoe dan ook, hopelijk kan hij dit seizoen zijn stempel er wel op drukken kwa speelstijl enz. En hij zelf moet anders met de pers en dus ook met mij omgaan :ROFL:
Achter Max hebben we op dit moment toch alleen een jeugdspeler, Oppegard? Dat is te weinig, en Max had gister alweer kenmerkende slecht ingezette tackles..
 
Achter Max hebben we op dit moment toch alleen een jeugdspeler, Oppegard? Dat is te weinig, en Max had gister alweer kenmerkende slecht ingezette tackles..
Vond die Oppergard in de oefenwedstrijden wel leuk spelen. Maar er moet op die positie zeker wat bij.
 
Vond die Oppergard in de oefenwedstrijden wel leuk spelen. Maar er moet op die positie zeker wat bij.
Wel leuk is te weinig voor een seizoen met richting de 50 wedstrijden. Ja, hij kan heus wel invallen als Max na 70 minuten leeg is, maar wat als Max een schorsing of blessure oploopt? In theorie heb je dan Viergever, maar daar staan we ook niet voor op de banken.
 
Achter Max hebben we op dit moment toch alleen een jeugdspeler, Oppegard? Dat is te weinig, en Max had gister alweer kenmerkende slecht ingezette tackles..
Mwene is mede gehaald omdat ie zowel RB als LB kan spelen.
Maar t is wat karigjes op die positie.

Max is m gewoon net niet helaas
 
Wel leuk is te weinig voor een seizoen met richting de 50 wedstrijden. Ja, hij kan heus wel invallen als Max na 70 minuten leeg is, maar wat als Max een schorsing of blessure oploopt? In theorie heb je dan Viergever, maar daar staan we ook niet voor op de banken.
Hopen dat hij een beetje kan rijpen. Heb ik liever dat ze Oppergard af en toe een kans geven dan Viergever. Als hij dan toch door de mand valt zet dan Viergever er maar neer.
Het zou prettig zijn als we dit jaar geregeld wedstrijden hebben dat we na een uur genoeg marge hebben dat zulke spelers minuten kunnen maken. Geldt ook voor Sambo en Obispo.
 
De eerste post van deze pagina dateert van 23 mei. Dat vertelt mij dat het gros van het forum niet ontevreden is over de trainer. Right? 😃
 
Nee, alle andere topics worden gebruikt om te melden dat Schmidt een autoritaire, autistische, ongevoelige trainer is die de jeugd kapot maakt en alleen met zijn eigen inferieure speler wil werken.
Idd. Ieder zijn ding: de een gebruikt elk andere topic om te melden hoe ongeschikt Overmars is en de ander doet het weer met Schmidt ;)
 
Wat ik trouwens mooi vond aan Schmidt was zijn interview waarin hij zegt dat dit geen signaal is aan Ajax. Gezien ze vorig seizoen ook in de directe confrontaties aan elkaar gewaagd waren. Het verschil zat hem juist in die 32 andere wedstrijden. Dit moeten ze juist nog bewijzen.

Ondanks dat het natuurlijk heel logisch is vond ik het wel fijn om te horen. Nu niet teveel zeggen dat je er bent. Laat het ook maar zien tegen Heracles, RKC en Emmen.
 

PSV heeft populaire trainer: 'Al zes clubs voor Schmidt aan de telefoon gehad'​

link

De interesse van internationale clubs in PSV-trainer Roger Schmidt is deze zomer groot geweest. Volgens algemeen directeur Toon Gebrands heeft de Duitser echter geen seconde getwijfeld over een vertrek uit Eindhoven.

"Mensen onderschatten het weleens, maar er zijn zo'n zes aanbiedingen voor hem binnengekomen", vertelt Gerbrands. "Maar dan is het ook een mooie man die zegt: ik heb geen clausule in mijn contract en ik heb hier bovendien nog nooit een wedstrijd met supporters beleefd. Dus ik blijf hier gewoon."
 
Terug
Bovenaan Onderaan