Denk dat Teze volgend seizoen RB staat, wat ik niet echt hoop. Drommel-Teze-aankoop-Boscagli-Max-Sangare-Propper-Gotze-Gakpo-Zahavi-Madueke.
Denk ik. Van Ginkel zou ook nog kunnen als 1 van de middenvelders. En er zal misschien nog een spits komen. ipv Malen.
Ach Teze zelf heel gemotiveerd wil vlammen voor RB. Dan mag hij dat best proberen. Sws mooi dat hij naar CV kan doorschuiven indien nodig.

Kan me best voorstellen dat Teze op rb eerder in het NL elftal komt of bij een internationaal team terecht komt. De laatste paar keer was niet fantastisch op rechtsback. Maar goed daar heeft hij ook de voorbereiding de tijd voor om helemaal in de rol te komen. Die hij eigenlijk ambieert en vroeger ook goed invulde in de jeugd.
 
Sangaré doet vooralsnog meer goed dan fout.
Barcelona wilde hem zelfs halen een tijdje terug.
Ik denk dat hij nog heel wat progressie kan boeken.
Ik zie dan blijkbaar de laatste tijd andere wedstrijden. Sangaré en Rosario is lood om oud ijzer. Sangaré is sterker in duels, Rosario de betere voetballer. Per saldo te veel van hetzelfde. Dus als je 1 middenvelder kunt kopen in de zomer en je hebt al een redelijke verdedigende middenvelder, maar geen goede spelverdeler, dan moet je dus niet nog een verdedigende middenvelder halen.

Barcelona en Sangaré. Dat zou wel een grap zijn, zeg....... Om de koffers van Messi en Frenkie te dragen?
 
Ik zie dan blijkbaar de laatste tijd andere wedstrijden. Sangaré en Rosario is lood om oud ijzer. Sangaré is sterker in duels, Rosario de betere voetballer. Per saldo te veel van hetzelfde. Dus als je 1 middenvelder kunt kopen in de zomer en je hebt al een redelijke verdedigende middenvelder, maar geen goede spelverdeler, dan moet je dus niet nog een verdedigende middenvelder halen.

Barcelona en Sangaré. Dat zou wel een grap zijn, zeg....... Om de koffers van Messi en Frenkie te dragen?
Lach maar...

 
Lach maar...

Nou dan blijf ik lachen. Ook al heeft iemand daar een artikel van op internet geplaatst. Serieus. De man kan nog geen pass over 10 meter geven en die moet naar Barca?
 
Ik zie dan blijkbaar de laatste tijd andere wedstrijden. Sangaré en Rosario is lood om oud ijzer. Sangaré is sterker in duels, Rosario de betere voetballer. Per saldo te veel van hetzelfde. Dus als je 1 middenvelder kunt kopen in de zomer en je hebt al een redelijke verdedigende middenvelder, maar geen goede spelverdeler, dan moet je dus niet nog een verdedigende middenvelder halen.

Barcelona en Sangaré. Dat zou wel een grap zijn, zeg....... Om de koffers van Messi en Frenkie te dragen?
Als Dest daar aan de slag kan, kan Sangaré er ook prima spelen...
 
Mee eens. Tel daar ook de corona golf bij op en ongelukkige blessures dan denk ik dat het gat een stuk kleiner was geweest. Wellicht nog steeds tweede, doordat Ajax ook erg stabiel was, maar wel met meer punten.

Waarschijnlijk wist hij dat al eerder. Maar dat gaat hem ook niet helpen door zijn middeveld ruk te noemen. Hij had ook gewoon beperkte opties. Boscali was beter maar je zag dat hij conditioneel geen 90 centrale middenvelder kon spelen. Dus dat is ook niet echt de beste optie voor in een druk seizoen. Van Ginkel was gewoon niet fit en werd dat pas toen de competitie was verspeeld (en moet nog steeds in vorm komen).

Guti was geblesseerd en niet goed genoeg, Fein vind ik niets hebben laten zien op een paar aanvallende momentjes (maar dat had Guti ook), Hendrix kwam te kort, Thomas komt centraal gewoon tekort/weinig verschil tov Rosario, zelfde geld voor Mauro. En Mo centraal zetten lijkt me ook niet lekker. Ten eerste omdat hij slecht verdedigende taken maakt. Ten tweede de conditie van Mo was dit seizoen ook gewoon zwak. Als je centraal staat moet je de meeste meters maken en dat had Mo fysiek gewoon niet gered.

Dus Schmidt had centraal eigenlijk vrij weinig goede mogelijkheden. Dan kun je moeilijk roepen dat je spelers ruk zijn en ze maar vertrouwen geven en hopen dat ze dan het optimale eruit halen.
Dat klopt allemaal, maar dan zou je toch als trainer ook kunnen denken: mijn middenveld is zwak, hoe ga ik mijn team opstellen zodat ik die zwakte het best kan camoufleren. Dan denk je toch niet, ik ga gewoon spelen alsof ik wel goede middenvelders heb, en neem alle zwakke wedstrijden en puntverlies maar voor lief. En dat de toeschouwers naar 34 kutwedstrijden moeten kijken, maakt ook niet uit. Nee, daar kan ik echt helemaal niet bij.

En weet je wat het ergste is, ook volgend jaar zullen deze zwaktes niet opgelost zijn. De spelers die Schmidt nodig heeft voor zijn visie, heeft PSV niet en gaat die ook niet krijgen. Ook volgend jaar zullen werkers als Thomas en Mauro het dichtst daarbij in de buurt komen, en zal het opstellen van Van Ginkel en/of Propper hem noodzaken om weer met Sangare en Rosario te gaan spelen voor het verdedigende evenwicht. Dus moet je gewoon anders gaan spelen.
 
Dat klopt allemaal, maar dan zou je toch als trainer ook kunnen denken: mijn middenveld is zwak, hoe ga ik mijn team opstellen zodat ik die zwakte het best kan camoufleren. Dan denk je toch niet, ik ga gewoon spelen alsof ik wel goede middenvelders heb, en neem alle zwakke wedstrijden en puntverlies maar voor lief. En dat de toeschouwers naar 34 kutwedstrijden moeten kijken, maakt ook niet uit. Nee, daar kan ik echt helemaal niet bij.

En weet je wat het ergste is, ook volgend jaar zullen deze zwaktes niet opgelost zijn. De spelers die Schmidt nodig heeft voor zijn visie, heeft PSV niet en gaat die ook niet krijgen. Ook volgend jaar zullen werkers als Thomas en Mauro het dichtst daarbij in de buurt komen, en zal het opstellen van Van Ginkel en/of Propper hem noodzaken om weer met Sangare en Rosario te gaan spelen voor het verdedigende evenwicht. Dus moet je gewoon anders gaan spelen.
Ik zie het minder somber in dan jij, maar met Propper, Ginkel en Boscagli in de as lever je wel snelheid in. En die nieuwe van Red Bull schijnt ook al niet de snelste te zijn. Allemaal spelers die het - net als Blind - niet van hun snelheid moeten hebben, maar van hun positionering en inzicht. Zeker niet onbelangrijk. Maar tegen snelle tegenstanders kom je onherroepelijk in de problemen. Hopelijk vinden ze daar wat op. Een paar Zuid-Amerikaanse piranha's ofzo. En ook gewoon meerdere systemen kunnen spelen.
 
Ik zie het minder somber in dan jij, maar met Propper, Ginkel en Boscagli in de as lever je wel snelheid in. En die nieuwe van Red Bull schijnt ook al niet de snelste te zijn. Allemaal spelers die het - net als Blind - niet van hun snelheid moeten hebben, maar van hun positionering en inzicht. Zeker niet onbelangrijk. Maar tegen snelle tegenstanders kom je onherroepelijk in de problemen. Hopelijk vinden ze daar wat op. Een paar Zuid-Amerikaanse piranha's ofzo. En ook gewoon meerdere systemen kunnen spelen.
Is Drommel snel? Kan hij misschien als 5de verdediger spelen.
 

Absage an Eintracht Frankfurt: Eindhoven-Trainer Roger Schmidt will bei der PSV bleiben​

link

Eintracht Frankfurt bekommt bei der Suche nach einem Nachfolger für Trainer Adi Hütter die nächste Absage: Roger Schmidt von der PSV Eindhoven verkündete am Sonntag bei "Sky90", dass er beim Klub aus der Eredivisie bleiben wird.
 

Absage an Eintracht Frankfurt: Eindhoven-Trainer Roger Schmidt will bei der PSV bleiben​

link

Eintracht Frankfurt bekommt bei der Suche nach einem Nachfolger für Trainer Adi Hütter die nächste Absage: Roger Schmidt von der PSV Eindhoven verkündete am Sonntag bei "Sky90", dass er beim Klub aus der Eredivisie bleiben wird.
Gelukkig maar. 2e seizoen gaat vaak beter. Is gewend aan PSV en andersom. Nu ook dat krampachtig vasthouden aan het systeem loslaten, wat hij schijnt te willen en 2 echte versterkingen buiten Van Ginkel om, en er kan echt een aanval op Amsterdam ingezet worden.
 
Schmidt blijft voor mij wel een mysterie eerlijk gezegd. Alle trainers die een uitgesproken speelstijl hebben zoals hij hanteert slagen er normaal gesproken in om hun stempel te drukken op het team binnen vrij afzienbare tijd. Denk aan de teams die Van Gaal, Bosz en Adriaanse onder hun hoede hebben gehad. Je merkt heel snel het verschil. Ik heb dit seizoen werkelijk waar helemaal geen schim gezien van het pressievoetbal wat hij beoogt. Ik vraag me oprecht af waar hem dat in zit. Ik bedoel als Co dat al lukt met clubs als AZ en Willem II, waarom zou dat met PSV niet lukken?
 
Schmidt blijft voor mij wel een mysterie eerlijk gezegd. Alle trainers die een uitgesproken speelstijl hebben zoals hij hanteert slagen er normaal gesproken in om hun stempel te drukken op het team binnen vrij afzienbare tijd. Denk aan de teams die Van Gaal, Bosz en Adriaanse onder hun hoede hebben gehad. Je merkt heel snel het verschil. Ik heb dit seizoen werkelijk waar helemaal geen schim gezien van het pressievoetbal wat hij beoogt. Ik vraag me oprecht af waar hem dat in zit. Ik bedoel als Co dat al lukt met clubs als AZ en Willem II, waarom zou dat met PSV niet lukken?
Ik vond wel dat er steeds meer druk werd gezet op den duur maar het is nog lang niet naar hoe ik hoopte dat het er uit zou zien.
Het United van Van Gaal vond ik vrij saai, ook Bosz doet het nu niet zo goed?
 
Ik vond wel dat er steeds meer druk werd gezet op den duur maar het is nog lang niet naar hoe ik hoopte dat het er uit zou zien.
Het United van Van Gaal vond ik vrij saai, ook Bosz doet het nu niet zo goed?
United is de enige ploeg die Van Gaal niet naar zijn hand kon zetten, maar dat kwam ook omdat er een hoop spelers die hij wilde halen niet gehaald konden worden. Maar zijn andere teams heeft hij helemaal naar zijn hand gezet. Voor Bosz geldt dat ook bij Vitesse en Ajax. Heb hem niet zo goed gevolgd in het buitenland.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan