Dus je bent weer in je element. (Je verkoopt onzin)

Nee wijsneus, ik zeg dat PSV en niemand corona de schuld kan geven als dingen kut lopen of zijn gegaan, iedereen had daar mee te maken dus is het te makkelijk om het daar op te gooien alleen. Maar is algemeen bekend dat psv europees kampioen is in smoesjes en schuld aan andere geven ipv issues bij zich zelf te zoeken,
 
Nee wijsneus, ik zeg dat PSV en niemand corona de schuld kan geven als dingen kut lopen of zijn gegaan, iedereen had daar mee te maken dus is het te makkelijk om het daar op te gooien alleen. Maar is algemeen bekend dat psv europees kampioen is in smoesjes en schuld aan andere geven ipv issues bij zich zelf te zoeken,
Iedereen had er mee te maken. PSV had n bovengemiddeld aantal besmettingen. Dan heb je toch meer last van t gebeuren.
 
Ik ben er vrij zeker van dat meerderen op dit forum gisteren PSV een prima pot vonden spelen, waar ik me ook bij aansluit.

Eerste helft valt zeker wat over te zeggen, weinig energie en weinig creativiteit. Tweede helft daarentegen was goed, waar het, als het meezat, dan 3-0 kon staan. Groningen kon weinig brengen en als Strand Larsen een bal kreeg werd hij door Teze en met hulp van Boscagli van de bal afgezet. Bal tegen de paal, ja leuk maar dat is de enige kans die we weggaven.

Voorheen waren er wedstrijden zoals deze waar de tegenstander op de lange bal speelde die we weggaven, zoals Heracles uit. Dat was in het begin van het seizoen, nu zijn we aan het eind van het seizoen en is het voor een ploeg als Groningen (die beter is dan Heracles) toch moeilijk om op een soortgelijke manier te spelen en voor ons al wat makkelijker om er tegen te voetballen. Zelf zie ik wel progressie in dit team, al is het wel traag en daar valt wat over te zeggen met de chaotische seizoen dat we meemaken. Schmidt hoort gewoon de kans te krijgen om volgend seizoen beter voetbal te laten zien. Jongens als Zahavi, Sangaré en Götze waren allemaal laat aangesloten, neem daarin mee dat Götze in het belangrijkste deel van het seizoen geblesseerd was en Zahavi veel pech had met corona en daarna ook nog een blessure.

Helemaal eens dat Schmidt nog een kans moet krijgen. De boel nu omgooien en hem en zijn hele staf eruit werken zal ook geen wondermiddel zijn, want wie haal je er voor in de plaats? En je moet ook dan weer helemaal opnieuw beginnen, zonder garantie dat de nieuwe trainer het allemaal meteen op de rit heeft. PSV komt van ver en ik heb het gevoel dat er genoeg potentie in het team zit.

Dat het huidige seizoen onvoldoende is, is natuurlijk wel een feit. Voor Schmidt moet het dan ook echt wel gebeuren volgend seizoen. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat als het in de winterstop al erg tegenvalt er dan wel afscheid van hem genomen mag worden. 2e worden met deze selectie is een minimum vereiste en daarmee zou hij voor mij een 5,5 scoren voor dit seizoen. Ok, een 6 dan voor het overwinteren in Europa, voor wat dat waard was. Voldoende, maar niet meer dan dat. Te veel slechte wedstrijden gespeeld, te veel wedstrijden weg gegeven en natuurlijk het grote doorn in het oog: geen enkele topper gewonnen.

Veel zal ook wel afhangen van de in en uitgaande transfers. Malen moet je sowieso vervangen. Met Zahavi en Madueke kun je wel verder, maar daarachter zit dan niet veel meer (afgezien van spelers als Gakpo als spits laten spelen, maar liever niet). Er moet een goede CV bijkomen, zodat Boscagli op het middenveld kan blijven staan. Zelfs dan blijft het op het middenveld mager. Van Ginkel oogt toch wel een tikkeltje beschadigd en voor de rest zijn de middenvelders geen toppers (Rosario, Sangare), hoewel ik met een blok van Sangare - Boscagli wel kan leven. Dumfries moet ook vervangen worden en Ihattaren vertrekt. Voor volgend seizoen zie ik dan iets in deze richting voor mij

Zahavi - Madueke (aankoop, moet goed genoeg zijn om voor een basisplaats te kunnen gaan, zodat er gerouleerd kan worden. Minimaal 3 basiswaardige spelers voor de spitsposities)
Gakpo - Gotze (aankoop indien vertrekkend + aankoop om Ihattaren te vervangen, ook hier minimaal 3 basiswaardige spelers)
Boscagli - Sangare (aankoop)
Max - aankoop - Teze - aankoop
Drommel
 
Iedereen had er mee te maken. PSV had n bovengemiddeld aantal besmettingen. Dan heb je toch meer last van t gebeuren.

Zelfde discussie die je op elke clubforum kan vinden, daar roepen ze dat allemaal ook, dat ze ook allemaal het meeste benadeeld worden door de scheids of corona enz. Omdat jullie zo geilen op cijfers, ik zou die dan wel graag willen zien voor ik dat geloof.
 
Zelfde discussie die je op elke clubforum kan vinden, daar roepen ze dat allemaal ook, dat ze ook allemaal het meeste benadeeld worden door de scheids of corona enz. Omdat jullie zo geilen op cijfers, ik zou die dan wel graag willen zien voor ik dat geloof.
Toon jij maar eerst aan dat deze discussie op ieder clubforum te vinden is ipv uit de onderbuik te brallen.
 
Quagmire koning van de ongegronde uitspraken die de tegenstander van de discussie om cijfers vraagt. Dat is net zo gek als ajax een wedstrijd willen zien winnen.
Geen normale dag vandaag..
 
Zelfde discussie die je op elke clubforum kan vinden, daar roepen ze dat allemaal ook, dat ze ook allemaal het meeste benadeeld worden door de scheids of corona enz. Omdat jullie zo geilen op cijfers, ik zou die dan wel graag willen zien voor ik dat geloof.
besmette spelers van PSV dit seizoen die daardoor wedstrijden hebben gemist: Hendrix, Gakpo, Zahavi, Teze, viergever, baumgartl, delanghe, dumfries, piroe, rosario.

besmette spelers van Ajax dit seizoen die daardoor wedstrijden hebben gemist: Haller.

besmette spelers van Vitesse dit seizoen die daardoor wedstrijden hebben gemist: Vroegh & Tannane.


besmette spelers van Az dit seizoen die daardoor wedstrijden hebben gemist: clasie, druif, letschert en nog 7 anderen waar ik de namen niet kan vinden, maar als in de opstelling rond die periode bekijk gaat hem om spelers uit de jeugd/wisselspelers/medewerkers

besmette spelers van Feyenoord dit seizoen die daardoor wedstrijden hebben gemist: kokcu, sinisstera, senesi, pratto.

Maar nee wij zijn niet minder erg benadeeld door corona als de rest van de clubs volgens jou🤨
 
besmette spelers van Ajax dit seizoen die daardoor wedstrijden hebben gemist: Haller.
🤨

Elf spelers Ajax ontbreken in Champions League door corona​

In de selectie van Ajax en Jong Ajax zijn elf spelers positief getest op het coronavirus. Door het hoge aantal besmettingen komt trainer Erik ten Hag flink in de problemen voor de wedstrijd in de Champions League tegen FC Midtjylland dinsdagavond.
 

Elf spelers Ajax ontbreken in Champions League door corona​

In de selectie van Ajax en Jong Ajax zijn elf spelers positief getest op het coronavirus. Door het hoge aantal besmettingen komt trainer Erik ten Hag flink in de problemen voor de wedstrijd in de Champions League tegen FC Midtjylland dinsdagavond.
Ja, daar hadden ze toch een last van in de competitie :FP:
 
Geen idee, zo close volg ik ajaks ook weer niet maar lijkt me sterk dat corona alleen CL kandidaten gekozen heeft :FP:
Als het echt echt 1 is maar dan is ajaks echt de meest lucky mofo club ever,
Geef een lijstje dan roep je, dan komt Luc de Jong met het lijstje aangaande de competitie. Begin jij te janken over de CL. Kortom, je weet dat je fout zit en gooit er gewoon een nieuwe stelling in. Jouw ongelijk is aangetoond, klaar.
Maar je zal vast wel weer met n lulsmoes komen.
 

Elf spelers Ajax ontbreken in Champions League door corona​

In de selectie van Ajax en Jong Ajax zijn elf spelers positief getest op het coronavirus. Door het hoge aantal besmettingen komt trainer Erik ten Hag flink in de problemen voor de wedstrijd in de Champions League tegen FC Midtjylland dinsdagavond.
Dat bleek toen ook niet te kloppen. Toen zijn een aantal spelers alsnog naar Denemarken gevlogen.
 
Heel bizar hoe dan ook, 1 is gewoon haast niet te geloven, niet dat ik iets of iemand corona gun maar 1 in heel hun selectie sinds vorig jaar maart... dat is gewoon te bizar :mask:
 
Helemaal eens dat Schmidt nog een kans moet krijgen. De boel nu omgooien en hem en zijn hele staf eruit werken zal ook geen wondermiddel zijn, want wie haal je er voor in de plaats? En je moet ook dan weer helemaal opnieuw beginnen, zonder garantie dat de nieuwe trainer het allemaal meteen op de rit heeft. PSV komt van ver en ik heb het gevoel dat er genoeg potentie in het team zit.

Dat het huidige seizoen onvoldoende is, is natuurlijk wel een feit. Voor Schmidt moet het dan ook echt wel gebeuren volgend seizoen. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat als het in de winterstop al erg tegenvalt er dan wel afscheid van hem genomen mag worden. 2e worden met deze selectie is een minimum vereiste en daarmee zou hij voor mij een 5,5 scoren voor dit seizoen. Ok, een 6 dan voor het overwinteren in Europa, voor wat dat waard was. Voldoende, maar niet meer dan dat. Te veel slechte wedstrijden gespeeld, te veel wedstrijden weg gegeven en natuurlijk het grote doorn in het oog: geen enkele topper gewonnen.

Veel zal ook wel afhangen van de in en uitgaande transfers. Malen moet je sowieso vervangen. Met Zahavi en Madueke kun je wel verder, maar daarachter zit dan niet veel meer (afgezien van spelers als Gakpo als spits laten spelen, maar liever niet). Er moet een goede CV bijkomen, zodat Boscagli op het middenveld kan blijven staan. Zelfs dan blijft het op het middenveld mager. Van Ginkel oogt toch wel een tikkeltje beschadigd en voor de rest zijn de middenvelders geen toppers (Rosario, Sangare), hoewel ik met een blok van Sangare - Boscagli wel kan leven. Dumfries moet ook vervangen worden en Ihattaren vertrekt. Voor volgend seizoen zie ik dan iets in deze richting voor mij

Zahavi - Madueke (aankoop, moet goed genoeg zijn om voor een basisplaats te kunnen gaan, zodat er gerouleerd kan worden. Minimaal 3 basiswaardige spelers voor de spitsposities)
Gakpo - Gotze (aankoop indien vertrekkend + aankoop om Ihattaren te vervangen, ook hier minimaal 3 basiswaardige spelers)
Boscagli - Sangare (aankoop)
Max - aankoop - Teze - aankoop
Drommel
Als je er nog een aankoop als vervanger/seriueze concurent van Max bijdoet, ben ik akkoord. En ik weet niet of we een vervanger voor Mo nodig hebben, voor die positie hebbben we voor de bank al Mauro, Thomas, Doan, Ledesma
 
Heel bizar hoe dan ook, 1 is gewoon haast niet te geloven, niet dat ik iets of iemand corona gun maar 1 in heel hun selectie sinds vorig jaar maart... dat is gewoon te bizar :mask:
Niet bizar, zoals al vaker aangegeven, tijdens de voorbereiding is een deel flink ziek geweest, zijn toen niet getest maar vermoeden is dat t toen al aardig is rondgegaan bij de vrinden uit Duivendrecht.
 
Als je er nog een aankoop als vervanger/seriueze concurent van Max bijdoet, ben ik akkoord. En ik weet niet of we een vervanger voor Mo nodig hebben, voor die positie hebbben we voor de bank al Mauro, Thomas, Doan, Ledesma
Doan gaat waarschijnlijk weg, Thomas vind ik als aanvallende middenvelder een fikse achteruitgang op Gakpo/Gotze, Mauro is leuk als back-up, maar meer ook niet. Ledezma is wel een leuk talent, maar die moet eerst maar weer op niveau komen na zijn blessure.
 
Terug
Bovenaan Onderaan