Ga het voor de laatste keer zeggen ik zou voor Wim Jonk gaan, oud PSV-er, veel voetbal knowhow, houdt van aanvallend voetbal (dus geen 2 controleurs op het middenveld) en misschien beter voor Mo.
Dat heb je niet voor de laatste keer gezegd. :cautious:
En voordat Jonk komt is Mo al lang weg.
 
Lekker laten trainen bij Jong PSV, 2 jaar goed voetbal laten zien dan praten we wel verder.
We blazen weer hoog van de toren. We willen zeker een toptrainer, nou dat is Schmidt zeker niet en 7e met Volendam is prima met de begroting die hij tot zijn beschikking heeft.
 
Geef een trainer ook de kans te oogsten wat hij zaait. Wanneer Ajax de matige van Gaal na 1 seizoen had weggestuurd waren de jaren erna nooit in de geschiedenisboeken geschreven. Ik zie het zeker nog zitten in Schmidt. Straks weer met publiek erbij en het kan wel eens heel erg gaan lopen. Er moet zeker wat kwaliteit bij, maar dat weet en zegt Schmidt zelf ook.
 
De vraag is: Gaat PSV die spelers halen die exact bij het systeem van Schmidt passen of gaat Schmidt het systeem aanpassen aan de spelers die we hebben/kopen ?
 
Er moet zeker wat kwaliteit bij, maar dat weet en zegt Schmidt zelf ook.
Schmidt de amateur + alle kwaliteit wat we nu hebben die grotendeels verkocht gaat worden + wat je haalt minder zal zijn = zeer ongelukkig geheel wat haast niet kan lopen en hij heeft dus weer een jaar nodig om te prutsen/zaaien..

Gewoon verse start, trainer die wat meer oog heeft voor de jeugd en daar mee aan de slag. Geen koppige amateurs als Schmidt die denken dat ze voetbal hebben uitgevonden. Ik ben de baas, ik ben de beste, de pers var en scheidsrechters zijn allemaal rukkers die snappen voetbal niet jo 😴
 
Schmidt de amateur + alle kwaliteit wat we nu hebben die grotendeels verkocht gaat worden + wat je haalt minder zal zijn = zeer ongelukkig geheel wat haast niet kan lopen en hij heeft dus weer een jaar nodig om te prutsen/zaaien..

Gewoon verse start, trainer die wat meer oog heeft voor de jeugd en daar mee aan de slag. Geen koppige amateurs als Schmidt die denken dat ze voetbal hebben uitgevonden. Ik ben de baas, ik ben de beste, de pers var en scheidsrechters zijn allemaal rukkers die snappen voetbal niet jo 😴
Vertessen, Teze en Madueke hebben aardig wat minuten gemaakt, mogen maken. Aankopen van dit seizoen kon ik me goed in vinden, dus maak me weinig zorgen. Welke trainer zie jij het beter doen? Zeg niet dat ik tevreden ben met het spel maar denk dat dit het maximale is dit seizoen. Dat Max niks meer laat zien kan je Schmidt niet aanrekenen.
 
Vertessen, Teze en Madueke hebben aardig wat minuten gemaakt, mogen maken. Aankopen van dit seizoen kon ik me goed in vinden, dus maak me weinig zorgen. Welke trainer zie jij het beter doen? Zeg niet dat ik tevreden ben met het spel maar denk dat dit het maximale is dit seizoen. Dat Max niks meer laat zien kan je Schmidt niet aanrekenen.
Wat je Schmidt wel kan aanrekenen is het koppig volhouden aan een systeem ??? en opstelling waar er geen progressie zichtbaar was en is , integendeel zelfs het blijft harken en kwakkelen . Dat het iedere wedstrijd, in het beste geval , slecht één helft goed tot doenbaar was .
 
Dat is wel gewoon een feit in Nederland, wat een bij elkaar geraapt zooitje is dat zeg, met snormans als voorzitter van deze groep die werkelijk waar alles kapot maakt.

Dat is Uefa, KNVB slaafjes volgen hun maar. Zit het keer tegen dan is iedereen schuldig behalve hij, heeft die een meevaller dan lacht die vals en vies. Hij heeft gewoon een naar hoofd en trekjes sorry, als de resultaten nou denderend waren dan wil ik dat best voor lief nemen, maar onder deze omstandigheden + dat ... #exitAUB
 
heeft die een meevaller dan lacht die vals en vies.

Dan heb je een heel ander idee over zijn uitstraling dan wat ik heb. Ik zie gewoon hoe een trainer blij is. Maar goed hij kan toch niets goed doen bij jou, zelfs als hij de CL volgend jaar wint dan is het nog steeds die Duitser die niets kan want dat zal Derksen gewoon vol blijven houden.
 
Dan heb je een heel ander idee over zijn uitstraling dan wat ik heb. Ik zie gewoon hoe een trainer blij is. Maar goed hij kan toch niets goed doen bij jou, zelfs als hij de CL volgend jaar wint dan is het nog steeds die Duitser die niets kan want dat zal Derksen gewoon vol blijven houden.

Gister was werkelijk 0% plan, strategie of idee te bekennen in 98 minuten. 11 kippen zonder kop die maar wat deden. Maar ja laten we idd vertrouwen houden in de grote man 🤩

En dan zijn samenvatting achteraf ' moeilijk voetbal dat Groningen ' 🤦‍♂️
 
Gister was werkelijk 0% plan, strategie of idee te bekennen in 98 minuten. 11 kippen zonder kop die maar wat deden. Maar ja laten we idd vertrouwen houden in de grote man 🤩

En dan zijn samenvatting achteraf ' moeilijk voetbal dat Groningen ' 🤦‍♂️
Er is duidelijk een plan en strategie te zien bij PSV, het werkt alleen niet altijd even goed. Wat ook erg logisch is als je compleet van speelstijl verandert. Ik heb liever dat hier op verder wordt gebouwd dan dat we weer dat geweldige PSV voetbal te zien krijgen dat we onder Cocu bijv hadden. Ja we wonnen wellicht wel maar om dat te kunnen zien moest je wel wakker blijven
 
Er is duidelijk een plan en strategie te zien bij PSV, het werkt alleen niet altijd even goed.

Ja de lange termijn fantasie, wat nooit gaat werken omdat wij er geen spelers voor hebben. Dus we gaan het blijven proberen en forceren omdat we alleen dat trucje kunnen met Schmid 🤔

Als jij gisteren iets hebt gezien ben je met Schmid de enige vrees ik.
 
Ja de lange termijn fantasie, wat nooit gaat werken omdat wij er geen spelers voor hebben. Dus we gaan het blijven proberen en forceren omdat we alleen dat trucje kunnen met Schmid 🤔

Als jij gisteren iets hebt gezien ben je met Schmid de enige vrees ik.
Ik ben er vrij zeker van dat meerderen op dit forum gisteren PSV een prima pot vonden spelen, waar ik me ook bij aansluit.

Eerste helft valt zeker wat over te zeggen, weinig energie en weinig creativiteit. Tweede helft daarentegen was goed, waar het, als het meezat, dan 3-0 kon staan. Groningen kon weinig brengen en als Strand Larsen een bal kreeg werd hij door Teze en met hulp van Boscagli van de bal afgezet. Bal tegen de paal, ja leuk maar dat is de enige kans die we weggaven.

Voorheen waren er wedstrijden zoals deze waar de tegenstander op de lange bal speelde die we weggaven, zoals Heracles uit. Dat was in het begin van het seizoen, nu zijn we aan het eind van het seizoen en is het voor een ploeg als Groningen (die beter is dan Heracles) toch moeilijk om op een soortgelijke manier te spelen en voor ons al wat makkelijker om er tegen te voetballen. Zelf zie ik wel progressie in dit team, al is het wel traag en daar valt wat over te zeggen met de chaotische seizoen dat we meemaken. Schmidt hoort gewoon de kans te krijgen om volgend seizoen beter voetbal te laten zien. Jongens als Zahavi, Sangaré en Götze waren allemaal laat aangesloten, neem daarin mee dat Götze in het belangrijkste deel van het seizoen geblesseerd was en Zahavi veel pech had met corona en daarna ook nog een blessure.
 
Zou het ook vrij opvallend vinden als Schmidt na dit seizoen de laan uit wordt gestuurd, terwijl de vorige coach nog een tweede seizoen mocht starten terwijl je daar na een half seizoen duidelijk de klad in zag komen. Dit seizoen was gewoon bizar, met alle beperkende omstandigheden. Volgend seizoen ga je echt zien of onze Duitse vriend geschikt is voor PSV.
 
Nog een jaartje om alle toppers te gaan verliezen, met alle bijbehorende smoesjes want corona speelt alleen bij ons :sneaky:
 
Dat laatste klopt ongeveer wel. Toch? Geen ander team dat zo zwaar getroffen is.

Geen idee, hou de coronascores niet echt bij qua voetbal, iedereen is er door geraakt dus dat als smoes gebruiken is gewoon slappe hap. Soms had je zelf pech/geluk met corona of je tegenstander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan