Hij heeft geluk, of pech, dat die aankomende jaren fouten mag maken, nu is er geen druk op hem want we zijn gedegradeerd tot een ' opbouwend team '
Maar toch, als we straks een poosje 7de staan zal er wel weer volop kritiek komen dat we weer een verkeerde weg zijn ingeslagen, kijken hoe meneer zich dan staande houdt.
 
................... Continuïteit is prettig, aangezien de discussie dezelfde blijft en alleen de namen veranderen........

Dit meen je toch niet serieus? Dat zou betekenen dat er écht niets gaat veranderen en we ons komend seizoen weer bont en blauw gaan ergeren......... :cool:
 
Dit meen je toch niet serieus? Dat zou betekenen dat er écht niets gaat veranderen en we ons komend seizoen weer bont en blauw gaan ergeren......... :cool:

Er gaat dus niets veranderen? Als we ons dan toch weer bont en blauw moeten ergeren, vind ik het in ieder geval iets waard dat we jou ook weer een half jaar kwijt zijn. (Y)
 
Hij heeft geluk, of pech, dat die aankomende jaren fouten mag maken, nu is er geen druk op hem want we zijn gedegradeerd tot een ' opbouwend team '
Maar toch, als we straks een poosje 7de staan zal er wel weer volop kritiek komen dat we weer een verkeerde weg zijn ingeslagen, kijken hoe meneer zich dan staande houdt.

Haha nou zo'n vaart gaat het zeker niet lopen met je 7e staan.. Je kan het ook te negatief bekijken natuurlijk...
 
linie-training goede zaak, met een ooijer, van bommel en nistelrooij in de gelederen. Die zullen meer met de jeugd aan de slag gaan, maar denk dat deze vast een stem krijgen.
 
Dat zeiden we ook met Rutten en Dick...ik hoop van harte dat je gelijk hebt en ik ga ook gewoon positief doen.

euh, volgens mij was er bij Rutten geen omkeer in het flut beleid en ook onder Dick niet. Nu worden er eindelijk eens stappen concreet benoemd en daar gaan ze aan werken. Wij als supporters kunnen alleen proberen te steunen en vertrouwen te hebben.
 
De steun voor Phillip is natuurlijk immens, ook hier op dit forum. Laat ik daarom ook een eerste kritiekpuntje noemen, zodat het niet alleen maar hosanna is. Ik vind eigenlijk dat hij wel eens naar de kapper mag.
 
De steun voor Phillip is natuurlijk immens, ook hier op dit forum. Laat ik daarom ook een eerste kritiekpuntje noemen, zodat het niet alleen maar hosanna is. Ik vind eigenlijk dat hij wel eens naar de kapper mag.

Dan moeten ze wel met z'n 3-en gaan, want ook de kapsels passen aardig bijelkaar.
 
Haha nou zo'n vaart gaat het zeker niet lopen met je 7e staan.. Je kan het ook te negatief bekijken natuurlijk...

Alles kan, ik kijk nergens meer van op. Maar ik ga ook niet mee in de polonaise dat Cocu alles weet en alles is, het blijft een broekie en de klus is zwaar dus juichen en evalueren mag pas over 2 jaar :)
 
Alles kan, ik kijk nergens meer van op. Maar ik ga ook niet mee in de polonaise dat Cocu alles weet en alles is, het blijft een broekie en de klus is zwaar dus juichen en evalueren mag pas over 2 jaar :)

Precies, ik heb voor mezelf ook 2 jaar gezegd, maar ik weet wel, als ik er negatief in ga staan en verder doet iedereen dat, dan voelt het nieuwe team dat ook en die technische staf ook, het is een wisselwerking, toch? Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde, alleen ik zeg het vaak op een andere manier ;)
 
Er gaat dus niets veranderen? Als we ons dan toch weer bont en blauw moeten ergeren, vind ik het in ieder geval iets waard dat we jou ook weer een half jaar kwijt zijn. (Y)

Haha, volgens Van Bommel en vele analisten was dit dus een verloren jaar met Advocaat. Voor mij was het dus gelukkig slechts een verloren HALF jaar! ;)

Als Cocu vorig jaar was aangesteld was ik niet weggebleven van het forum. Dus nu ook niet. Dat staat los van het feit dat ik Faber als hoofdcoach had aangesteld en Cocu als assistent. Maar goed, dat doet er verder niet zo veel toe als ze maar goed samenwerken.
 
Laatst bewerkt:
Het blijft toch een vraag hoor, je kan van alles bedenken maar als we in de winterstop niet bij de eerste twee staan dan is er al snel kritiek, daarnaast moet er geld beschikbaar zijn want ik heb niet de illusie dat Cocu de spelers beter kan maken en Dick zou dat dan niet kunnen? Geloof ik niet in.

Ik hoop gewoon dat ze accepteren (dus alle geledingen binnen de club!) dat het volgend jaar een opbouwjaar wordt en dan de komende jaren volop kunnen strijden voor het kampioenschap. Dat verdient Cocu en de club, alleen dan moet er ook bestuurlijk rust zijn en vertrouwen in Cocu, anders wordt het toch weer lastig om goed te kunnen opereren.

We moeten niet het Amsterdamse-model helemaal overnemen, is ook niet nodig, maar je moet wel de goede dingen daar kopieren.
 
De steun voor Phillip is natuurlijk immens, ook hier op dit forum. Laat ik daarom ook een eerste kritiekpuntje noemen, zodat het niet alleen maar hosanna is. Ik vind eigenlijk dat hij wel eens naar de kapper mag.

Jij hebt het liever zo? :D
cocu.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan