Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Las dat de assistent van Cruijff een lijst heeft van alle spelers en hun contractsituatie. Stewart heeft alleen chatgpt. Gaat niks meer komen aan verdedigers.Misschien dat hoofdletters helpen bij Stewart:
STEWART, DIT IS EEN NOODKREET: ER MOET ECHT DRINGEND EEN ERVAREN CV BIJKOMEN BINNEN 3 DAGEN...!!!️
![]()
Over de paniek? Ach, das een terugkerend ietsIk heb hier de hele zomer meegelezen met de paniekerige berichten over ons technisch beleid, maar nu de stofwolken zijn opgetrokken en de selectie definitief is: hoe denken jullie er nu over?
Ik denk dat je hoe dan ook wat bepalende spelers kwijt bent geraakt met met name Saibari en Veerman. Staat tegenover dat je een waarschijnlijke versterking voor de verdediging hebt met Geertruida en dat sommige spelers waarvan ik verwachtte dat ze zouden vertrekken zoals Dest er nog zijn.Ik heb hier de hele zomer meegelezen met de paniekerige berichten over ons technisch beleid, maar nu de stofwolken zijn opgetrokken en de selectie definitief is: hoe denken jullie er nu over?