huez
Aanvoerder
Bosz#150miljoenMocht een gouden club hem willen dan moeten ze maar betalen. Hij heeft een contract en dat moeten maar afkopen, net zoals een speler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bosz#150miljoenMocht een gouden club hem willen dan moeten ze maar betalen. Hij heeft een contract en dat moeten maar afkopen, net zoals een speler.
Ik hoop dat ze om je mening vragen tegen die tijd.Bosz mag pas weg als coach van PSV, als hij ons de 5e titel op rij bezorgt. Niet eerder dus !!
Dacht dat het de Speld was maar is de NOS![]()
Bosz mag tussentijds weg bij PSV voor club uit buitencategorie: 'Hebben afspraken'
Peter Bosz verwacht dat PSV zijn laatste klus als clubtrainer is, maar hij sluit een tussentijds vertrek niet uit als een club als FC Barcelona of Manchester City aanklopt.nos.nl
Dus Bosz kan wel tussentijds vertrekken…
Gaat denk ik met Guardiola mee naar Ajax.Zomaar een wilde shout van mij, denk namelijk dat de kans dat dit gebeurt 0% is. Maar nu Pepijn Lijnders zonder club zit, is het misschien een idee om hem als assistent binnen te halen? Waardeloze hoofdcoach natuurlijk, maar wel assistent geweest bij 2 van de meest succesvolle teams van de afgelopen jaren (Liverpool van Klopp en Man City van Guardiola). Ik denk niet dat hij er heel erg voor open staat, of dat Bosz naast Rob Maas een andere assistent nodig heeft, maar dit zou misschien een stapp kunnen zijn om het team nog een stapje verder te brengen. Wat mij betreft het proberen waard.
Stewart en Brands zouden hem zeker moeten benaderen....wel eerst overleggen met Bosz natuurlijk. Lijnders heeft behoorlijk wat ervaring opgedaan als assistent van Klopp en Guardiola, beiden zeker niet de minste coaches van het afgelopen decennium.Zomaar een wilde shout van mij, denk namelijk dat de kans dat dit gebeurt 0% is. Maar nu Pepijn Lijnders zonder club zit, is het misschien een idee om hem als assistent binnen te halen? Waardeloze hoofdcoach natuurlijk, maar wel assistent geweest bij 2 van de meest succesvolle teams van de afgelopen jaren (Liverpool van Klopp en Man City van Guardiola). Ik denk niet dat hij er heel erg voor open staat, of dat Bosz naast Rob Maas een andere assistent nodig heeft, maar dit zou misschien een stapp kunnen zijn om het team nog een stapje verder te brengen. Wat mij betreft het proberen waard.
Bosz naar het NL-elftal en Slot naar PSV.
Zomaar een gedachtensprongetje.
Alleen maar een matig afgelopen seizoen gehad in Engeland. Ik denk dat Slot in clubverband internationaal iets minder naïef is en Bosz zet het nationaal elftal weer op de kaart waar het hoort te zijn. Leuk, zelfs spectaculair voetbal, zonder hoofdprijzen.Doe maar Peter hier en Slot naar Oranje
Doen.Bosz naar het NL-elftal en Slot naar PSV.
Zomaar een gedachtensprongetje.
Slot werd ook kampioen met Feyenoord en Bosz is in het buitenland overal ontslagen. De houdbaarheidsdatum van Bosz is ook bijna verstreken. Slot komt niet maar wel een prima optie.Slot heeft in zijn eerste seizoen bij Liverpool vooral geteerd op het fundament van Jurgen Klopp. Toen hij het in het tweede seizoen grotendeels zelf moest doen, was die constructie aan het afbrokkelen en na de winterstop lukte het hem al helemaal niet om de selectie aan de praat te krijgen, ondanks de vele tientallen miljoenen die hij heeft mogen investeren in zijn selectie. Als het Slot lukt om een volgende grote Europese Topclub kampioen te maken, dan neem ik mijn woorden terug, maar tot die tijd denk ik dat Bosz een betere trainer is dan Slot.
Salah over de top, die rechtercv kan er geen reet van, VvD over de top, Gakpo uit vorm, blessures van de spitsen en wat dacht je van het onophoudelijke gedoe en gedweep rond Jota tíj́dens de wedstrijden.Slot heeft in zijn eerste seizoen bij Liverpool vooral geteerd op het fundament van Jurgen Klopp. Toen hij het in het tweede seizoen grotendeels zelf moest doen, was die constructie aan het afbrokkelen en na de winterstop lukte het hem al helemaal niet om de selectie aan de praat te krijgen, ondanks de vele tientallen miljoenen die hij heeft mogen investeren in zijn selectie. Als het Slot lukt om een volgende grote Europese Topclub kampioen te maken, dan neem ik mijn woorden terug, maar tot die tijd denk ik dat Bosz een betere trainer is dan Slot.
Nee Mentos geen top 5 club maar een top 5 landDoe Bosz maar lekker hier. Slot komt nu niet terug naar Nederland voor PSV. Hij zal heus nog wel ergens in een top5 competitie aan de bak kunnen.
Ja misschien las je verkeerd en dacht je dat Slot ook naar een top 5 club in Nederland zou willenAjax is toch 5e geworden..?

Eens. Was niet te doen dit seizoen.Salah over de top, die rechtercv kan er geen reet van, VvD over de top, Gakpo uit vorm, blessures van de spitsen en wat dacht je van het onophoudelijke gedoe en gedweep rond Jota tíj́dens de wedstrijden.
En toch gewoon CL gehaald. Met Feyenoord boven verwachting gepresteerd, zodat hij naar Liverpool kon.
Etc etc.
Zie er meer heil in dan bv Schreuder of iemand anders als opvolger van Bosz als de tijd daar is. Zeker op CL-niveau.
Zinloos feitje. Zonder druk gespeeld na de kerst.Grappig feitje over Bosz/Slot.
PSV zou niet eens kampioen geworden zijn met het record puntenverschil en doelsaldo van dit jaar wanneer ze dat in het eerste jaar Bosz zouden hebben bereikt.
Dan zou het Feyenoord van Slot kampioen zijn geweest.