Hij mag best tot eind feb de tijd krijgen of zo. Maar dat zal voor zn keuze niet veel uitmaken denk ik. Ook Dan weet hij niet of hij bondscoach wordt
Ik kan me zo voorstellen dat het ook een keuze is tussen fulltime werken (hij heeft zes kleinkinderen) en een pensioen (volledig stoppen) of semipensioen (bondscoach). Bosz verdient wat meer tijd dan welke andere passant om z'n keuze te maken wat mij betreft, of in ieder geval voor PSV om niet keihard te zijn ("graag of niet"), gezien wat hij PSV gegeven heeft en nog steeds geeft.

Ik kan me zo voorstellen dat het ook een keuze is tussen fulltime werken (hij heeft zes kleinkinderen) en een pensioen (volledig stoppen) of semipensioen (bondscoach). Bosz verdient wat meer tijd dan welke andere passant om z'n keuze te maken wat mij betreft, of in ieder geval voor PSV om niet keihard te zijn ("graag of niet"), gezien wat hij PSV gegeven heeft en nog steeds geeft.
Onzin. De PSV trein gaat verder. Wachten op Bosz en daardoor straks met een waardeloze trainer zitten kan je zomaar weer jaren voor plek 2 of 3 laten spelen. Bosz is niet groter dan de club.

Tussen het bestuur en Bosz is er ongetwijfeld een hoop respect. Bosz zal niet tot het laatste moment wachten denk ik zo. Die weet ook wel dat de continuïteit van de club belangrijk is. Ik denk dat hij dit begin volgend jaar uiterlijk wel bekend zal maken om PSV genoeg tijd te geven op zoek te gaan naar een vervanger.

Bosz gaat niet zitten te wachten tot de afloop van het WK en de beslissing van de KNVB of Koeman. Hij zal gewoon bij gaan tekenen en ziet wel wat er gebeurt met Koeman. Er zal misschien wel een extra clausule in het contract staan dat hij zijn contract kan verbreken indien de KNVB na het WK bij hem uitkomt en na betaling van een opzegvergoeding aan PSV.

Bosz gaat niet zitten te wachten tot de afloop van het WK en de beslissing van de KNVB of Koeman. Hij zal gewoon bij gaan tekenen en ziet wel wat er gebeurt met Koeman. Er zal misschien wel een extra clausule in het contract staan dat hij zijn contract kan verbreken indien de KNVB na het WK bij hem uitkomt en na betaling van een opzegvergoeding aan PSV.
Dat gaan ze nooit doen... kan je ineens tijdens je voorbereiding een nieuwe trainer gaan zoeken. ..

Ik hoop het niet, dat is jezelf opzetten voor een rampseizoen. Als Bosz op de knvb wil wachten, prima, maar dan gaat PSV iemand anders zoeken

Terug
Bovenaan Onderaan