Trainer & Technische Staf

Wat doet Dominigos Alexandre Rodrigo Dias da Costa (bij ons beter bekend als Alex de tank) tegenwoordig? Maakt me niet uit of hij Nederlands spreekt, met die kop en statuur leren onze jeugdspeler binnen no time wel Engels of Portugees. ;)
 
Wat doet Dominigos Alexandre Rodrigo Dias da Costa (bij ons beter bekend als Alex de tank) tegenwoordig? Maakt me niet uit of hij Nederlands spreekt, met die kop en statuur leren onze jeugdspeler binnen no time wel Engels of Portugees. ;)

Ik ken Frenk the Tank goed:
 
Leuk interview met Ruud. Ik word daar meteen enthousiast van. Maar dat werd ik van Van Bommel ook. Hopelijk is Ruud wat sociaal vaardiger dan Van Bommel. Ik heb het idee dat het bij hem toch vooral schort aan samenwerken en mensen vertrouwen geven hun werk goed te doen. Ruud komt in het interview bedachtzamer over. Hij heeft ook meer tijd genomen om zich te ontwikkelen en durft blijkbaar ook in andere sporten te kijken om coachvaardigheden te ontdekken.

En deze is voor de fans ;)
,,Een andere topclub in Nederland? Nee, Ajax, Feyenoord, dat is sowieso geen optie. Daarvoor heb ik te veel PSV-dna.
 
Leuk interview met Ruud. Ik word daar meteen enthousiast van. Maar dat werd ik van Van Bommel ook. Hopelijk is Ruud wat sociaal vaardiger dan Van Bommel. Ik heb het idee dat het bij hem toch vooral schort aan samenwerken en mensen vertrouwen geven hun werk goed te doen. Ruud komt in het interview bedachtzamer over. Hij heeft ook meer tijd genomen om zich te ontwikkelen en durft blijkbaar ook in andere sporten te kijken om coachvaardigheden te ontdekken.


En deze is voor de fans ;)
Mooi verhaal. Fantastische speler. Volgens mij ook een sympathieke gast. Toch zie ik hem na 2 jaar Jong PSV graag eerst nog even 2 jaar succesvol een andere eredivisieclub trainen. Haal eerst maar eens Europees voetbal mét Heerenveen ofzo. Of laat een club als Groningen of Vitesse de pannen van het dak spelen. Maar alleen JPSV, hoe diep iemand ook in ons hart zit, vind ik way too weinig curriculum voor een trainer van PSV1.
 
Leuk interview met Ruud. Ik word daar meteen enthousiast van. Maar dat werd ik van Van Bommel ook. Hopelijk is Ruud wat sociaal vaardiger dan Van Bommel. Ik heb het idee dat het bij hem toch vooral schort aan samenwerken en mensen vertrouwen geven hun werk goed te doen. Ruud komt in het interview bedachtzamer over. Hij heeft ook meer tijd genomen om zich te ontwikkelen en durft blijkbaar ook in andere sporten te kijken om coachvaardigheden te ontdekken.


En deze is voor de fans ;)
Ruud heeft natuurlijk een hele andere persoonlijkheid dan van Bommel. Ruud was op de juiste manier een echte winnaar als speler daar waar van Bommel continu over de schreef ging ( ik hield er van). En Ruud is gewoon erg beschaafd en ook heel intelligent. Soms heb ik echter het idee dat hij te voorzichtig overkomt in interviews waardoor ik denk, wat heb je dan allemaal gezegd eigenlijk? Maar dat soort dingen moeten groeien. Ik kan Ruud nog niet beoordelen op zijn tactisch vermogen, creativiteit als coach en hoe om te gaan met een onverwachte situatie binnen de lijnen. Voor hem en voor PSV is het dan ook beter als hij eerst een paar jaar Heerenveen of AZ enz gaat trainen en dan pas naar PSV. Gelukkig zegt zelf ook dat die optie er ook nog is.
 
Helaas lees ik ergens waarna ik niet verder kom in het artikel ( is één premium), dat ie Gerbrands quote: “je hebt resultaat en je hebt prestatie”: over hoe om te gaan met verlies… Met deze tegeltjeswijsheid wordt me opnieuw een aantal zaken duidelijk binnen PSV. Voor Toon speelt de resultaatverplichting eigenlijk niet. De inspanningsverplichting telt hier.
Hopelijk worden onze jeugdtrainers en de rest niet op deze wijze opgevoed binnen de club.
Sorry, dit is misschien niet echt on topic.
 
Helaas lees ik ergens waarna ik niet verder kom in het artikel ( is één premium), dat ie Gerbrands quote: “je hebt resultaat en je hebt prestatie”: over hoe om te gaan met verlies… Met deze tegeltjeswijsheid wordt me opnieuw een aantal zaken duidelijk binnen PSV. Voor Toon speelt de resultaatverplichting eigenlijk niet. De inspanningsverplichting telt hier.
Hopelijk worden onze jeugdtrainers en de rest niet op deze wijze opgevoed binnen de club.
Sorry, dit is misschien niet echt on topic.
Ik snap nu wel een stuk beter waarom jij niet tot de grappigste forumer bent verkozen.:sneaky::party:
 
Terug
Bovenaan Onderaan