Trainer & Technische Staf

Ze hadden Jonk beter kunnen halen. Zou met deze uitspraak die ik vandaag van hem las een mooie tegenpool van het huidige beleid zijn geweest:

Inderdaad, gemiste kans. Ik had Wim Jonk hier graag gezien.
 
Dennis Haar wordt assistent van V/d Brom bij FC Utrecht. Jammer, deed volgens mij wel goed werk bij Jong PSV.

Ach ja, volgend seizoen RvN naar Jong overhevelen en iemand anders de O19 laten doen, en 'probleem' opgelost. Ik denk niet dat de rol van Haar zo gigantisch doorslaggevend was o.i.d. bij zijn talentengroep, maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Blijft over dat er weer een AZ'er vertrekt, en dat vind ik alleen maar prima :p
 
Valt wel op dat de jeugdtrainers bij PSV niet erg lang in dienst blijven....deze Haar is zelfs maar heel kort verantwoordelijk geweest voor onze jeugd....wat is er aan de hand? Waarom blijven ze niet jarenlang bij ons? Dat zou eens onderzocht en geëvalueerd moeten worden door de verantwoordelijken....en uiteraard de vraag: wie nu ??
 
Valt wel op dat de jeugdtrainers bij PSV niet erg lang in dienst blijven....deze Haar is zelfs maar heel kort verantwoordelijk geweest voor onze jeugd....wat is er aan de hand? Waarom blijven ze niet jarenlang bij ons? Dat zou eens onderzocht en geëvalueerd moeten worden door de verantwoordelijken....en uiteraard de vraag: wie nu ??
RvN, dat is niet zo moeilijk
 
De rol van hoofdtrainer Jong PSV is natuurlijk ook een beetje een vreemde. Je bent altijd volledig ondergeschikt aan de ontwikkeling van de spelers en de wensen van Mark bij het eerste. Vind het wel logisch dat het moeilijk is om iemand voor langere termijn aan die plek te binden.

Volgens mij gaat Marinus Dijkhuizen nu weg bij Utrecht omdat Haar komt. Misschien doorgaan met de carrousel die we ingezet hadden met AZ en hem nu een jaartje bij Jong neerzetten...
 
Valt wel op dat de jeugdtrainers bij PSV niet erg lang in dienst blijven....deze Haar is zelfs maar heel kort verantwoordelijk geweest voor onze jeugd....wat is er aan de hand? Waarom blijven ze niet jarenlang bij ons? Dat zou eens onderzocht en geëvalueerd moeten worden door de verantwoordelijken....en uiteraard de vraag: wie nu ??
Deze trainers komen in de eerste plaats niet voor PSV jeugd, maar voor hun eigen carrière. Wij leiden ze zelfs op om elders een goede trainer te worden. Daarom graag iemand uit de eigen PSV-familie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan