Trainer & Technische Staf

Ik vond Ramzi een verstandige vent in zijn uitspraken vorig jaar, maar heb wel het idee dat hij een beetje teveel in zichzelf geloofd. Die uitspraken dat hij misschien wel PSV 1 kon trainen en dit ook. Lekker doen, misschien heeft hij wel de potentie. Maar zie hem zo ook wel eindigen bij een Helmond Sport
Laat hem het maar laten zien dat hij het op een hoger niveau ook kan, wie weet hebben wij er ook nog een keer profijt van.
 
Laat hem het maar laten zien dat hij het op een hoger niveau ook kan, wie weet hebben wij er ook nog een keer profijt van.
Precies. Verstandig toch om nu elders hoofdtrainer te worden. Ik ben benieuwd of hij ergens een kans gaat krijgen. Ook goed voor de diversiteit ;)
 
Als je een podium wilt om je te laten zien als hoofdtrainer, moet je niet naar de vergetelheid van de Marokkaanse competitie gaan.
 
Dit wilden we toch allemaal? Dat een psv coach onderhand eerst maar eens groot werd ergens anders voordat hij hier coach word? Beter dan rechtstreeks vanuit de jeugd onervaren doorgeschoven worden?

Zeker, een mooie stap voor hem en iets om als PSV trots op te zijn, het opleiden van een hoofdtrainer. Wie weet als hij het leuk doet in Marokko over een aantal jaar PSV-1.
 
De eerste dolk zit al weer in de rug van de nieuwe coach :lmao: Hoop dat iedereen er nu rekening mee houdt dat je geen woord kan vertrouwen van wat PSV naar buiten brengt; zelfs heilig boontje Gerbrands bleek een grote leugenaar te zijn.
Ik snap je even niet. Wie is de leugenaar? Waar wordt over gelogen?
 
Ik denk dat hij doelt op dat er nu weer een coach genaaid wordt met het vertrek van een speler zonder dat je het enigzins gelijkwaardig op kunt vangen. Maar ja dat die kans er was wist Bosz ook wel toen hij begon
Je hebt inderdaad begrepen wat ik bedoelde Jur(Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan