Tottenham Hotspur - PSV | Dinsdag 6 november | EIndstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch best logisch, een vol flesje komt harder aan dan een flesje wat leeg raakt tijdens het gooien omdat er geen dopje op zit. Overigens mocht een vriendin van mij haar mandarijntjes niet het Philips station mee innemen. Die moeten onder toezicht van de steward opgegeten worden, of ze verdwenen in de afvalbak. :maniac:

Alle 24?
 
Ik wist na de vroege goal van de Jong, dat het een hele moeilijke wedstrijd zou gaan worden. De goal kwam simpelweg te vroeg, waardoor TH de overige 80 minuten vol op de aanval ging. Lozano en Zoet erg sterk, verdediging meer dan goed.. Op het middenveld verloren vandaag, als je daar een type Davids (of Jorrit 2.0) hebt staan, hoef je niet continue van achteruit de aanval te beginnen.
Op zich was het verdedigend goed. Het is de vraag echter, wat goed verdedigen is. PSV gooide alles voor de bal, won ieder kopduel, leverde een fantastische strijd achterin. Echter... verdedigen is ook een bal rustig op de borst leggen, voetballend eruit komen, een bal naar dezelfde kleur op het middenveld passen. Nu was het gewoon ballen uit het stadion rammen, hoge ballen in niemandsland schieten (voor Lozano). De technische bagage was zwaar onvoldoende. Nogmaals, fantastisch hoe ieder lichaamsdeel een doelpunt voorkwam en een geweldige Zoet, het kwaliteitsverschil is wel eeg groot helaas.
 
Day after.

Ongelooflijk. Wat was je er zo dichtbij.

Start je zo geweldig met de 0-1 van De Jong. En toen was het alleen maar verdedigen geblazen. Zoet was gisteravond De Gea en Oblak in 1. Jeetje zeg, zo goed heb ik hem nog nooit zien keepen, wat was die berensterk. De Jong was ook geweldig, de backs waren geweldig. Bergwijn weer minder, Lozano was in een paar fase's een plaag voor de verdediging van Tottenham. Rosario en Hendrix waren ook oké. Centrale duo moet wel wat aan gedaan worden volgend jaar. Dat kan simpelweg niet meer in de Champions League. Ik wil weer een Alex zien daar, een Moreno, met alle respect voor Schwaab en Viergever.

Verder zo stom dat je 12 minuten voor tijd, de 1-1 tegenkrijgt. Terecht hoor verder, maar dood en doodzonde, net dat kleine ruimte die Kane nodig had, en hem wel erin schiet met zijn mindere linkerbeen. Dan hoop je maar dat je met een punt terug gaat naar Eindhoven, en plotseling krijgt Malen dan nog een gigantische kans op de 1-2. Veel te ongeduldig en keek alleen maar beneden, inplaats van naar de keeper. Had hem zelfs nog een beetje mee kunnen nemen en hem gewoon plaatsen in de verre hoek. Nee, meteen schieten en op een hoogte wat de keeper lekker vond.

En dan die 2-1. Tja, typisch Nederlands denk ik. Pruts kopballetje die via Viergever en ook nog is via Schwaab erin gaat.

Verder verlies je natuurlijk terecht. Maar je hoopt dat je zo dag hebt dat je tegenstander belachelijk veel kansen krijgt terwijl je zelf vroeg op voorsprong bent gekomen, het balletje niet erin wilt bij hen. Win je onterecht, dan heeft de volgende dag er niemand meer over en was het geweldig en geweldig voor het Nederlands voetbal. Nu sta je helaas met lege handen.

Helaas zijn we nu wel klaar. Ja Europa League kan nog, maar dan moet je zelf thuis van Barca winnen en uit bij Inter. Laten we gewoon knallen de volgende twee potjes en in ieder geval punten pakken voor het Nederlands voetbal. Hoe zuur het ook is dat zelfs Europa League bijna onmogelijk is.
 
Speciaal me wekker 10 minuten eerder gezet om de samenvatting te kunnen zien, om 03:35... me adem in gehouden 4 minuten en dan verneukt de commentator het voordat de 2-1 al valt, door te roepen ' psv laat het toch weer glippen, toen pas goal '

Dan ben je direct chago en de goal moet nog vallen :/
 
Overigens zie ik nu in een van de opnamens die ik had gemaakt, ruzie twee rijen boven mij. Ik weet dat twee mannen in de 5e minuut al werden uitgezet en wij wisten niet waarom. Ik zag mensen ruzie maken met twee mannen en ik dacht het zijn zeker de dronken Engelsen onderling. Nu ik het terugkijk is het John vd Heuvel en een andere man die kennelijk te hard hadden gejuicht bij het doelpunt van PSV :ROFL::lol:
Blij dat ik me had voorgenomen ingetogen te zijn.
 
Daar koop je alleen zo weinig voor.

Voor mij ligt dat toch wat anders. We zijn in een zware poule ingedeeld waarbij we van tevoren al wisten dat de vierde plek het meest realistisch zou zijn. Het enige wat hier te winnen viel was eer. En gisteren heeft PSV en de 12e man ons goed op de kaart gezet. Bij deze stap liever als strijdende verliezer van het veld dan als angstige winnaar. Barca en Inter verslaan en dan die schaal binnenhalen. Dan heb je een prima affiche geleverd en toch nog een prijs.
 
Toch wel erg jammer dat je achteraf in een zware poule bent terecht gekomen.

En toch had je kansen om te overwinteren als de scheids normaal deed bij PSV - Inter, en de keeper eraf stuurde. En Malen wel die gigantische kans erin knalt gisteren. dan stond je op 6 of 7 punten. Maar goed, dat zijn van die kleine details waar je nu helemaal niks aan hebt helaas.
 
Toch wel erg jammer dat je achteraf in een zware poule bent terecht gekomen.

En toch had je kansen om te overwinteren als de scheids normaal deed bij PSV - Inter, en de keeper eraf stuurde. En Malen wel die gigantische kans erin knalt gisteren. dan stond je op 6 of 7 punten. Maar goed, dat zijn van die kleine details waar je nu helemaal niks aan hebt helaas.

:unsure: PSV is vooraf in die poule terecht gekomen. :rolleyes:;)
 
Kampioen worden en volgend jaar gewoon weer de CL in! Hopelijk met wederom een sterke(re) selectie en een iets makkelijkere poule. Hopen dat onze Romero dan een topspits is!
 
Haha zoals een echte PSV-er betaamt. Jij vertegenwoordigt hierin de norm hoor. Maar op de een of andere manier als het om internationaal voetbal gaat ben ik blij met elk succes van Nederlandse clubs, misschien ook wel omdat het zeldzaam is. Kon me herinneren dat ik ook echt een kater overhield na ongelukkige uitschakeling AZ tegen portugese club in de kwart of hakve finale Europa League. Vond het ool echt een leuk team met Perez, Van Galen, De Zeeuw en Sektoui

Halve finale was dat, net als PSV destijds, ook onterecht uitgeschakeld.
 
Halve finale was dat, net als PSV destijds, ook onterecht uitgeschakeld.

Tegen Sporting.

Uit 2-1 verloren. Thuis 2-1 na 90minuten en toen zelfs de 3-1.

Met een huilende Barry van Galen al tijdens de wedstrijd toen die corner erin ging in de blessuretijd van de verlenging: 3-2.

Erg was dat.

Had ze dat jaar golfles gegeven. Co Adriaanse aan het roer, die wilde geen balletje slaan. Hij zat alleen naar het groepsproces te kijken, maar stond ondertussen wel akelig (gevaarlijk) dichtbij.
Robin Nelisse had geen golftalent.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat het bewijs is dat God geen supporter van PSV is.....tja, wat wil je met een Joods-Christelijke God.., die is natuurlijk altijd voor de Neuzen....

Logica:
Premisse: als God bestaat, is hij volgens definitie de bron van al het goede.

Uitwerking: In de orde van de kosmos zie ik PSV als het Goede, en Ajax als het Kwade.

Conclusie: er is geen God.
 
Precies. Zo zag ik bijvoorbeeld deze langskomen op Facebook:
45765385_1161929037293981_4308311411496321024_n.png


Ik wil andere clubs best steunen op Europees gebied, en bij bijvoorbeeld AZ of zelfs Feyenoord lukt mij dat prima.
Alleen in het geval van ajax komt daar meteen die stereotype arrogantie bij kijken als het ze voor de wind gaat. Dan verdwijnt voor mij de gunfactor ook. En dan ben ik de calimero, als ik aangeef dat ajax een simpele poule heeft en PSV juist niet. Het is allemaal zo voorspelbaar.

En als je dan het succes van 2014/2015 aanhaalt wordt het allemaal gebagitaliseerd. De poule was 'veel te makkelijk' en het kampioenschap was een 'kadootje' :braak:.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan