Toni Lato (V) (gehuurd van Valencia)

Hoe je het ook went of keert, deze jongen had echt wel zijn kans verdient ten opzichte van onze omgeschoolde linksback. Niemand die mij wijs kan maken dat een linksback van Valencia het slechter zou doen dan Sadilek, dit leek me gewoon pure dwarsheid van Van Bommel.
Ik kan me dat wel voorstellen als PSV succesvol was geweest, maar als Lato echt een beter alternatief was geweest, dan was hij denk ik echt wel opgesteld. Want Sadilek had van Bommel ook wel op het middenveld kwijtgekund.
 
Ik kan me dat wel voorstellen als PSV succesvol was geweest, maar als Lato echt een beter alternatief was geweest, dan was hij denk ik echt wel opgesteld. Want Sadilek had van Bommel ook wel op het middenveld kwijtgekund.
Precies. Ik zit gewoon nog in kamp "Lato is waardeloos".
 
Precies. Ik zit gewoon nog in kamp "Lato is waardeloos".
En ik zit in het kamp dat Lato nooit slechter had kunnen zijn dan Sadilek en dat het vooral een huurling was waar v Bommel niet achter stond. Als we nou een goede back hadden of zelfs met de laatste opstelling hadden gespeeld met Viergever als back had ik het allemaal geloofd dat Lato niet zou voldoen.
 
Ik geloof niet dat Lato zo slecht was dat hij niet eens een officiële basisplaats verdiende. Valencia is niet dom ofzo, die deden niet voor niks zo moeilijk bij de onderhandelingen en kwamen met zo'n hoge afkoopsom.
En zelfs al was Lato slechter, wat al heel moeilijk is, want Sadilek... dan noch had een beetje coach hem wat minuten gegeven tijdens de zoveelste wedstrijd waarin Sadilek voor onrust zorgde.
Mark gaf zelfs Behich! minuten, die hij binnenhaalde met Sainsbury. Herinneren jullie die nog? Mark's zicht op de kwaliteiten van de spelers is dus twijfelachtig.

Maar ja, wij supporters hebben maar een paar minuten kunnen zien, en de trainingen waren allemaal gesloten, dus probeer maar zijn ongelijk te bewijzen...
 
We zullen zien bij welke geweldige club die Lato straks nog aan de bak komt. En alleen al om het feit dat Valencia ineens 360 graden draaide, was ik blij dat wij niet voor opleidingsclub gingen spelen voor hen.
 
Dat had niet zoveel uitgemaakt ;)

tenor.gif
 
Ik geloof niet dat Lato zo slecht was dat hij niet eens een officiële basisplaats verdiende. Valencia is niet dom ofzo, die deden niet voor niks zo moeilijk bij de onderhandelingen en kwamen met zo'n hoge afkoopsom.
En zelfs al was Lato slechter, wat al heel moeilijk is, want Sadilek... dan noch had een beetje coach hem wat minuten gegeven tijdens de zoveelste wedstrijd waarin Sadilek voor onrust zorgde.
Mark gaf zelfs Behich! minuten, die hij binnenhaalde met Sainsbury. Herinneren jullie die nog? Mark's zicht op de kwaliteiten van de spelers is dus twijfelachtig.

Maar ja, wij supporters hebben maar een paar minuten kunnen zien, en de trainingen waren allemaal gesloten, dus probeer maar zijn ongelijk te bewijzen...

Valencia ging pas op het einde twijfelen en trok een streep door de mondelinge overeenkomst. Kwam alsnog met een contractverlenging en een debiele afkoopsom.

Behich....ja die kreeg minuten, en ja die minuten was het ook voorbij. Met Lato idem. Als ie gekocht was, had men hem misschien meer tijd gegeven om te groeien. Nu weet je dat hij eind van het jaar weer weg is, dus waarom zou je hem dan moeten opleiden? Tenzij hij er gelijk staat (en dat is niet het geval) zou ik dan ook de speeltijd geven aan iemand anders.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Valencia ging pas op het einde twijfelen en trok een streep door de mondelinge overeenkomst. Kwam alsnog met een contractverlenging en een debiele afkoopsom.
Waarom zouden ze voor een contractverlenging gaan als ze niks in hem zagen? Konden ze net zo goed hopen op een redelijk goed seizoen en hem lozen met een goede transfersom? Nieuwe 'Linksbacks' als Sadilek kan je overal wegplukken, daar heb je echt geen goede scout/onderhandelaar voor nodig.

Behich....ja die kreeg minuten, en ja die minuten was het ook voorbij. Met Lato idem. Als ie gekocht was, had men hem misschien meer tijd gegeven om te groeien. Nu weet je dat hij eind van het jaar weer weg is, dus waarom zou je hem dan moeten opleiden? Tenzij hij er gelijk staat (en dat is niet het geval) zou ik dan ook de speeltijd geven aan iemand anders.
Behich had wel Angelino voor zich! Nou kan ik niet veel zeggen over het kwaliteitsverschil tussen Sadilek en Lato, maar die is minder dan die tussen Angelino en Behich.
En ja, Lato gaat weg, maar zo werkt huren. Als je niemand anders voor die positie hebt, dan los je dat op met een tijdelijke speler. Dus als je ziet dat Sadilek worstelt met zijn nieuwe positie, dan zou ik tenminste iemand daar zetten die van nature linksback is en daar in kan groeien.
 
Wat een waanzin dit. Geen enkele kans gehad terwijl sadilek er helemaal niks van gebakken heeft. Lato heeft bijna 30 wedstrijden primera divison ervaring; die moet wat kunnen. Belachelijk beleid.

Dus hebben de roepers die MVB alle eer wilden bewijzen totaal ongelijk en is hij terecht aan de deur gezet.
Een trainer die uit koppigheid of gelijk wat een veel betere speler ( volgens U toch ) geen kansen geeft en ook zo de club benadeelt , wel die verdient niet beter , club icoon of niet ???????
 
omdat hij ook niet mocht acclimatiseren /wennen bij Jong van zijn werkgever , dan kom je inderdaad klem te zitten, dat hij er niet stond de eerste wedstrijd was wel duidelijk, dat was dramatisch. Grote fout ook van Valencia...jongen zal best wat kunnen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan