Timo Baumgartl (V)

Rubato

Invaller
PSV gaat trachten Timo Baumgartl binnen te halen maar zal hier fors voor in de buidel moeten tasten..


is dit een goede keuze?

Het zal hoe dan ook een bittere kluif worden..
 
Stuttgart speelt geen Bundesliga meer dit jaar, dus misschien moeten ze wel verkopen om de begroting sluitend te krijgen.
 
Zag op VP dat Psv hem 2,5 mjn salaris wil bieden. Kan het me niet voorstellen
Dat stond er toch niet? Er stond dat hijn op dit moment 2.5m salaris verdiende bij Stuttgart. Ok, ik kan me ook niet voorstellen dat hij 1.5m per jaar wil zakken, maar aan de andere kant kan ik he nog minder voorstellen dat PSV 2.5m salaris op tafel legt, met de implicatie dat je ook 5-6 anderen in de selectie dit zou moeten gaan betalen.
 
dan blijven we aan de gang.. die luckassen daar moeten jullie eens wat minder kritisch op zijn.. die komt er wel

Heb je daar voorbeelden bij waaruit blijkt dat dit een realistisch perspectief is? Persoonlijk zie ik het namelijk vrij somber in wat betreft luckassen
 
Ik zou nooit voor Timo Baumgartl gaan.. volledig terecht gedegradeerd met Stuttgart en dan is 10 miljoen een forse vraagprijs. Daarmee kan je betere verdedigers halen dan deze

Wow wacht 10 miljoen?! Ik dacht ze halen hem voor een miljoen of 4 a 5 dan is 10 in een keer wel heel veel van het goede
 
Wow wacht 10 miljoen?! Ik dacht ze halen hem voor een miljoen of 4 a 5 dan is 10 in een keer wel heel veel van het goede

Misschien is 10 miljoen wat te overdreven, maar voetbalprimeur gaf aan dat het bedrag tussen de 8 - 10 miljoen zou moeten liggen. Voor 4 a 5 miljoen had ik hem opzich graag zien komen
 
Zag op VP dat Psv hem 2,5 mjn salaris wil bieden. Kan het me niet voorstellen
Waarom kan je je dat niet voorstellen? PSV en Ajax hebben allang het salarisplafond losgelaten. Dacht jij nou echt dat LdJ hier voor 1 miljoen oer jaar voetbalde? Of Guardado of Moreno? Of nu Bruma die 4,5 miljoen bij Leipzig verdiende? En wat te denken van die Berghuis die bij Feyenoord al 1,5 miljoen verdient?
 
Mooi om een soort van bevestiging te krijgen dat ze in ieder geval met iemand bezig zijn, verder nog nooit van deze jongen gehoord dus ik laat me verrassen.
 
PSV gaat trachten Timo Baumgartl binnen te halen maar zal hier fors voor in de buidel moeten tasten..


is dit een goede keuze?

Het zal hoe dan ook een bittere kluif worden..

Hij heeft 86 wedstrijden in de Bundesliga vrijwel volledig gespeeld.
7.421 minuten in 86 wedstrijden.
Centrale verdediger 1m90 lang
Ik ken hem niet, maar bovenstaande klinkt goed.
 
Ik zeg doen! Een Duitse verdediger. Kan niet anders dan degelijk zijn.

Ja en 8-10 Mio is misschien veel, maar willen we een verdediger of niet? 23 jaar. 86 Bundesliga wedstrijden... Lijkt me prima aankoop.

Heb ik m zien spelen? Nee, maar wie heeft Lyanco en Alvarez zien spelen behalve op YouTube compilaties?

Schwalbe bleek ook gewoon een degelijke verdediger. Geen topper, maar deed waar voor hij betaald kreeg.
Zouden met spelers moeten doen, doen waarvoor je betaald krijgt.
 
Degelijke verdediger met voldoende doorgroei mogelijkheden. Van deze naam wordt ik wel blij.

Zou er niet van staan te kijken als deze man samen met Luckassen het centrum gaat vormen en Dumfries en Viergever gaan backen. Want Lato maakte nu niet bepaald een sterke indruk en van Boscali weet ik eigenlijk nog niet genoeg.

Zou helemaal mooi zijn als ze naast Baumgartl als hij komt nog een sterke ervaren verdediger ala Moreno kunnen strikken.
 
Ik vind het ´wel leuk. Net zoals ik Koopmeiners wel leuk zou vinden. Mischien moeten we maar eens wat oefenwedstrijden in Azie of Amerika houden. Kijken of we dan ook zo creatief gaan scouten... Tis leuk als deze speler komt. Maar niet de defensieleider waar we op wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan