Timo Baumgartl (V)

Contract tot medio 2024. Daar kunnen we hopelijk dus nog een beetje op de aankoopsom op terugkrijgen. In ieder geval wat salarisbesparing. Netjes gedaan John de Jong.
Succes Timo!
 
Verhuur met een optie weer. Op zich prima, want dan ben je dit seizoen van z'n salaris af, maar wel de bedoeling dat 'ie verkocht wordt. Anders zit je er volgend jaar weer mee en pak je nog altijd niks terug van de transfersom die voor hem is betaald.

Hij zal best wel wat kunnen, maar dat heeft 'ie bij PSV niet laten zien in elk geval. Wegwezen dus!
 
Verhuur met een optie weer. Op zich prima, want dan ben je dit seizoen van z'n salaris af, maar wel de bedoeling dat 'ie verkocht wordt. Anders zit je er volgend jaar weer mee en pak je nog altijd niks terug van de transfersom die voor hem is betaald.

Hij zal best wel wat kunnen, maar dat heeft 'ie bij PSV niet laten zien in elk geval. Wegwezen dus!
Die gaan we ook nooit meer zien. Als je nu al ziet dat rechter-rijtje Bundesliga geen 5 miljoen op tafel kunnen leggen voor Doan.

Vooral een kwestie van salaris besparen, zoals jij zegt, en misschien ooit nog een klein bedrag vangen voor hem.
 
206722230_10159441564923953_5865135272419577779_n.jpg


:bye:
 
Eindelijk ....nu nog voor Romero, Guti, Mauro jr, Thomas, Rosario en Doan onderdak zien te vinden. Liefst nog binnen een maand.
 
Eindelijk ....nu nog voor Romero, Guti, Mauro jr, Thomas, Rosario en Doan onderdak zien te vinden. Liefst nog binnen een maand.
Thomas en Mauro Jr zie ik graag blijven vanwege de breedte. Eventueel Doan. De rest kan denk ik wel beter verhuurt/verkocht worden (al is het voor Romero om 1 seizoen te spelen).
 
Thomas en Mauro Jr zie ik graag blijven vanwege de breedte. Eventueel Doan. De rest kan denk ik wel beter verhuurt/verkocht worden (al is het voor Romero om 1 seizoen te spelen).
Mocht het na dit seizoen wederom niet lukken met zijn fysieke gesteldheid (Romero), lijkt mij dat die jongen het beste kan stoppen met (betaald) voetballen.

Talent zat, maar dan moet het lichaam wel meewerken. Je bent zo goed als je gereedschap, laat het lichaam voor voetballers nou net het belangrijkste gereedschap zijn.
 
Eindelijk ....nu nog voor Romero, Guti, Mauro jr, Thomas, Rosario en Doan onderdak zien te vinden. Liefst nog binnen een maand.
:unsure: Gaat het over een maand dan regenen of sneeuwen? :confused:
Ze mogen ook best in de buitenlucht verblijven.;) Functie elders?
 

Zie je nou wel, altijd al gezegd dat dit een topper is. En luisteren, ho maar!
Leuk dat hij daar zijn vertrouwen opbouwt en hopelijk wordt hij ook een vaste basisspeler in Berlijn. Ik denk alleen wel dat hij geen plek meer heeft bij dit PSV, dat is het beste voor hem en de club. Zit er een optie tot koop in de huurconsturcutie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan