Tim Matavz

Denk dat hij er meer gaat inleggen voor augsburg dan dat de Jong voor Psv zal doen:unsure:

Hij heeft er op dit moment in minder minuten Bundesliga al meer in liggen dan De Jong dit seizoen hier, en evenveel als De Jong in anderhalf jaar Bundesliga inderdaad. :D
 
Hij heeft er op dit moment in minder minuten Bundesliga al meer in liggen dan De Jong dit seizoen hier, en evenveel als De Jong in anderhalf jaar Bundesliga inderdaad. :D
Waar De Jong lang geblesseerd geweest is, het vertrouwen van trainer niet kreeg en daarna ook nog eens als aanvallende middenvelder aan de bak mocht.

Denk dat hij er meer gaat inleggen voor augsburg dan dat de Jong voor Psv zal doen:unsure:

Matavz heeft veel gespeeld bij PSV, maar mislukte. Ik denk niet dat hij het daar nu wel gaat redden.
 
Matavz heeft veel gespeeld bij PSV, maar mislukte. Ik denk niet dat hij het daar nu wel gaat redden.

Ach, het hangt ook af van het team om je heen.
Matavz scoorde voor zijn land wel erg regelmatig.
Plus dikke kans dat Augsburg beter scout dan PSV, en WEL kon inschatten of Matavz daar tot zijn recht komt of niet.

Om maar wat te noemen, Matavz krijgt daar een prima voorzet van de linksback/half. Zo'n voorzet geeft onze grote sterspeler van 35 miljoen misschien twee keer per seizoen ;)
 
Ach, het hangt ook af van het team om je heen.
Matavz scoorde voor zijn land wel erg regelmatig.
Plus dikke kans dat Augsburg beter scout dan PSV, en WEL kon inschatten of Matavz daar tot zijn recht komt of niet.

Om maar wat te noemen, Matavz krijgt daar een prima voorzet van de linksback/half. Zo'n voorzet geeft onze grote sterspeler van 35 miljoen misschien twee keer per seizoen ;)

Precies.
 
Ik heb er anders geen goede herinneringen aan; help me effe herinneren wat er zo leuk aan hem is.

Tja, moeilijk te beschrijven. Misschien dat hij zo schuchter is in de harde en macho voetbalwereld. Maar er zijn ook genoeg dingen te bedenken die niet leuk aan hem zijn inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Dat wastoch die slungel die 1 op 1 met de keeper bijna altijd faalde? Denk dat ie qua niveau bij Vitessemeer op zn plek is, bij Groningen deed hij het immers ook leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan