Thomas Deng (V) (Gehuurd van Melbourne Victory en alweer op weg naar de uitgang)

Mij meer een voorbeeld van het feit dat je zo'n jonge jongen nooit van de andere kant van de planeet moet weghalen. Beelden van hem gezien, die jongen kan echt wel voetballen.

Daar is natuurlijk iets voor te zeggen. Neemt niet weg dat Razinho ook een punt heeft. Het is dunnetjes met de aanwas vanuit de jeugdelftallen.
 
Mij meer een voorbeeld van het feit dat je zo'n jonge jongen nooit van de andere kant van de planeet moet weghalen. Beelden van hem gezien, die jongen kan echt wel voetballen.

Op beelden waren al die Balkantjes en Mancotjes ook geweldig... Andere kant van de wereld vind ik wat overdreven: het is geen Zuid Amerikaan die grote aanpassingsproblemen ondervinden hier. Het leven hier is niet heel erg anders dan in Australië en iedereen spreekt Engels. De verschillen zijn te vergelijken met Scandinavië of zo. De voetballers uit die landen slagen bij Ajax toch erg goed.
PSV scout geen uitzonderlijk jonge talenten in het buitenland. Dat is een niet tegen te spreken feit.
 
Laatst bewerkt:
Op beelden waren al die Balkantjes en Mancotjes ook geweldig... Andere kant van de wereld vind ik wat overdreven: het is geen Zuid Amerikaan die grote aanpassingsproblemen ondervinden hier. Het leven hier is niet heel erg anders dan in Australië en iedereen spreekt Engels. De verschillen zijn te vergelijken met Scandinavië of zo. De voetballers uit die landen slagen bij Ajax toch erg goed.
PSV scout geen uitzonderlijk jonge talenten in het buitenland. Dat is een niet tegen te spreken feit.

Kan zijn maar de familie en vrienden van die jongen wonen wel in Ausie en het is niet om de hoek (vliegen duurt 24 uur)
 
Krijgt geen contract. Mag het seizoen van PSV bij PSV afmaken, echter wil de club ook helpen bij een andere sportieve keuze. Bron:VZ

Simon Zwartkruis meldt zojuist op de site van VI ook dat PSV zijn club heeft laten weten de optie tot koop niet te gaan lichten.
 
Andere kant van de wereld vind ik wat overdreven: het is geen Zuid Amerikaan die grote aanpassingsproblemen ondervinden hier. Het leven hier is niet heel erg anders dan in Australië en iedereen spreekt Engels. De verschillen zijn te vergelijken met Scandinavië of zo. De voetballers uit die landen slagen bij Ajax toch erg goed.
PSV scout geen uitzonderlijk jonge talenten in het buitenland. Dat is een niet tegen te spreken feit.

De verschillen van Australië met Nederland is te vergelijken met die van Scandinavië: pardon?

PSV scout geen jeugd in het buitenland: pardon?
Scamacca, Rigo, Verreth, om er maar een paar te noemen, maar de lijst is langer, zijn Nederlanders, sterker nog in jouw ogen Hollanders en dan ook nog eens op leeftijd?
 
De verschillen van Australië met Nederland is te vergelijken met die van Scandinavië: pardon?

PSV scout geen jeugd in het buitenland: pardon?
Scamacca, Rigo, Verreth, om er maar een paar te noemen, maar de lijst is langer, zijn Nederlanders, sterker nog in jouw ogen Hollanders en dan ook nog eens op leeftijd?

Australië of Zweden of Nederland: het zijn Westerse landen en als je hier geen taalproblemen ondervindt dan heb je een voorsprong van 50% tov een Mexicaan of Braziliaan die hier naar toe komt. Bovendien staat Australië cultureel veel dichter bij Nederland dan een Mexico of Bolivië... hopelijk snap je nu wat ik bedoelde......
En welk uitzonderlijk buitenlands talent heb jij in 20 jaar scouting van de jeugdspelers in het buitenland bij het Eerste zien doorbreken? 0! Pardon? Ja 0!
 
Deze huur-koop heb ik nooit begrepen. Er was m.i. geen enkele prestatie op basis waarvan je zou kunnen vermoeden dat hij PSV1 waardig zou zijn. Totaal zinloos dit.
 
Andere kant van de wereld vind ik wat overdreven: het is geen Zuid Amerikaan die grote aanpassingsproblemen ondervinden hier.

Euh, volgens mij is Australie precies de andere kant van de wereld vanuit Nederland gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan