Telstar - PSV | zondag 22 maart 16:45

Krateos

Administrator
Administrator
Telstar-PSV.png

Eindelijk de kans ons de revancheren voor de verschrikking die de thuiswedstrijd was. Wat is een goeie uitslag om het recht te zetten?

Dit is een lastige, ga ik naar ehv of niet? Het kan de kampioenswedstrijd zijn. Maar om voor Jan doperwt op en neer naar ehv te reizen is ook wat.

Geen idee hoe ver je van EHV vandaan woont maar als Ajax voorstaat kan je wellicht die kant op? Feyenoord speelt eerder tegen Ajax dus daarop kan je redelijk anticiperen.
Met een biertje en dus met eerst de fiets en dan het ov ben ik zeker 1 uur onderweg, en als Feyenoord dan in 90+ 6 gelijk maakt kan ik weer terug….dit dus

Met een biertje en dus met eerst de fiets en dan het ov ben ik zeker 1 uur onderweg, en als Feyenoord dan in 90+ 6 gelijk maakt kan ik weer terug….dit dus
Bij 2 doelpunten verschil pas gaan, geen ramp als je denk ik halverwege de wedstrijd aankomt. Gaat niet zoals vorig jaar zijn dus verwacht dat dat prima kan maar geen idee.

Ga je naar Eindhoven om daar de wedstrijd Telstar - PSV te kijken of alleen voor het eventuele feest na de wedstrijd?

Ga je naar Eindhoven om daar de wedstrijd Telstar - PSV te kijken of alleen voor het eventuele feest na de wedstrijd?
Dan zou ik de wedstrijd wel willen kijken ja. Vorig seizoen was dat een 1,2,3 tje. Nu is het raar…en weet ik ff niet hoe ik het ga doen. Even de nieuws berichten afwachten wat de gemeente gaat doen qua schermen op de pleinen

Aiaiai, de kampioenskoorts heeft nu echt toegeslagen in Eindhoven. Tel daarbij op dat de thuiswedstrijd verloren ging en dat de laatste 5 competitiewedstrijden in Velsen-Zuid geen overwinning opleverden...

Ik voorzie gewoon een 2-0 nederlaag en dan is het verschil nog maar 18 punten!

Aiaiai, de kampioenskoorts heeft nu echt toegeslagen in Eindhoven. Tel daarbij op dat de thuiswedstrijd verloren ging en dat de laatste 5 competitiewedstrijden in Velsen-Zuid geen overwinning opleverden...

Ik voorzie gewoon een 2-0 nederlaag en dan is het verschil nog maar 18 punten!
Spannend hè. :eek: Nog geen stickers op de bus en nog geen taart. ;)

Deze wedstrijd gaat PSV wel winnen. Ze hebben geleerd van hun fouten van afgelopen zaterdag en weten dat ze komend weekend grote kans maken om kampioen te worden. want de kans is namelijk nog veel groter dat Feyenoord in eigen huis verliest van Ajax. Kortom, ik denk dat PSV er alles aan zal doen om in maart nog kampioen te worden. Ik denk aan een eindstand van 1-3....Forza PSV.... :PSV:

Deze wedstrijd gaat PSV wel winnen. Ze hebben geleerd van hun fouten van afgelopen zaterdag en weten dat ze komend weekend grote kans maken om kampioen te worden. want de kans is namelijk nog veel groter dat Feyenoord in eigen huis verliest van Ajax. Kortom, ik denk dat PSV er alles aan zal doen om in maart nog kampioen te worden. Ik denk aan een eindstand van 1-3....Forza PSV.... :PSV:
Geleerd van hun fouten zeg je? :unsure:
Waarom zien we dan telkens weer dezelfde fouten?

Het mooiste is overigens als wij winnen - wat lastig genoeg gaat worden - en als Feijenoord gelijkspeelt tegen Ajax.
Dan worden we thuis tegen Utrecht kampioen en gaat Ajax niet de CL in.

Het mooiste is overigens als wij winnen - wat lastig genoeg gaat worden - en als Feijenoord gelijkspeelt tegen Ajax.
Want dat is dan bij deze uitslag beslist ofzo?

Ik hoop dat Ajax sowieso niet de CL haalt....ik gun deelname CL echt aan NEC, maar ben ook tevreden als het alsnog Feyenoord wordt.

Hier zou je je kunnen revancheren, maar het kan ook wel weer onderdeel zijn van de traditionele dip na de winterstop.
Is er al zicht op de terugkomst van Til en Mauro? En Dest maar dan alleen als ie z'n normale niveau haalt?

Want dat is dan bij deze uitslag beslist ofzo?
Nee, klopt.
Liever heb ik dat Feijenoord wint maar dan is een gelijkspel voor ons tegen Utrecht niet voldoende.
Ik hoop dat Ajax sowieso niet de CL haalt....ik gun deelname CL echt aan NEC, maar ben ook tevreden als het alsnog Feyenoord wordt.
Een straks uitgekleed NEC is kansloos in de CL, dus niet goed voor onze UEFA ranking.

Terug
Bovenaan Onderaan