Technisch Manager

Haha ja en op basis daarvan is hij nu nog steeds 10 miljoen waard, toch?!??!

Ik snap je punt, en een goed begin zegt ook lang niet alles. Ik denk alleen nog steeds wel dat we veel meer van Stevie gaan zien.
Hoop het voor die jongen. Nu te duur, maar een jaartje Van Bommel bij Wolfsburg zou hem goed doen.
 
Ik was niet extreem ontevreden over de verdediging van vorig seizoen. Dat was wel een gelukje, want de ontwikkeling van Teze en Boscagli was m.i. niet te voorspellen. Nu Ramalho en Mwene erbij. Dat begint ergens op te lijken.
Ik was niet bepaald tevreden. En dan druk ik me mild uit. Of het nou kwam door het systeem, of het gebrek aan inzicht in de laatste linie, dat weet ik niet. Ik ben het overigens met je eens dat Teze en Boscagli zich hebben ontwikkeld als speler, maar de verdediging als geheel bleef ondanks dat fragiel en schoot tekort.
Voor komend seizoen laat ik me wederom verrassen. Hopelijk positief.
 
Ik was niet bepaald tevreden. En dan druk ik me mild uit. Of het nou kwam door het systeem, of het gebrek aan inzicht in de laatste linie, dat weet ik niet. Ik ben het overigens met je eens dat Teze en Boscagli zich hebben ontwikkeld als speler, maar de verdediging als geheel bleef ondanks dat fragiel en schoot tekort.
Voor komend seizoen laat ik me wederom verrassen. Hopelijk positief.
Ik denk dat dat vooral lag aan de restverdediging. Max en Dumfries stonden al te diep (ipv dat ze nog moeten komen, waardoor ze juist in hun kracht komen) in combinatie met teveel balverlies op het middenveld. Zo vaak stonden Teze en Boscagli er dan maar met zn 2en voor, en dat ging nog bijzonder vaak goed. Zeker Boscagli heeft vaak balletjes ertussenuit gepikt voordat het echt gevaarlijk werd. Balverlies terwijl er maar 2 man achter de bal staan is echt funest.
 
Ik denk dat dat vooral lag aan de restverdediging. Max en Dumfries stonden al te diep (ipv dat ze nog moeten komen, waardoor ze juist in hun kracht komen) in combinatie met teveel balverlies op het middenveld. Zo vaak stonden Teze en Boscagli er dan maar met zn 2en voor, en dat ging nog bijzonder vaak goed. Zeker Boscagli heeft vaak balletjes ertussenuit gepikt voordat het echt gevaarlijk werd. Balverlies terwijl er maar 2 man achter de bal staan is echt funest.
Yep; twee verdedigend goede backs en het staat prima achterin. Enige probleem zou wellicht hoge ballen zijn; maar vooruitverdedigend blinken zowel Teze als Boscagli echt uit.
 
Yep; twee verdedigend goede backs en het staat prima achterin. Enige probleem zou wellicht hoge ballen zijn; maar vooruitverdedigend blinken zowel Teze als Boscagli echt uit.
Boscagli heeft ook wel veel kopduels gewonnen hoor. Maar verder eens.

Iets als 3-4-3 of 5-3-2 zou ik daarom ook wel interessant vinden. Teze rechts centraal, Boscagli links centraal, en de ervaren Ramalho die de leiding heeft daarachter. Dan heeft Boscagli alle ruimte om een keer in te dribbelen met een 1-2tje, kunnen zowel Teze als Boscagli makkelijker uitstappen naar de zijkanten en komt Max minder in de problemen.
 
Boscagli in de verdediging is niet echt een succes. 2e seizoen van Teze moet ook nog maar blijken of hij geen terugval krijgt of al boven zijn niveau zat afgelopen seizoen. Brenet begon ook super ooit.
Nee er moet echt wat bij nog.
Boscagli was toch echt wel een van de beteren, toch? Moet nog wel werken aan z’n 1 tegen 1.
Ik was niet bepaald tevreden. En dan druk ik me mild uit. Of het nou kwam door het systeem, of het gebrek aan inzicht in de laatste linie, dat weet ik niet. Ik ben het overigens met je eens dat Teze en Boscagli zich hebben ontwikkeld als speler, maar de verdediging als geheel bleef ondanks dat fragiel en schoot tekort.
Voor komend seizoen laat ik me wederom verrassen. Hopelijk positief.
Hmmm ondanks de tegendoelpunten vond ik de verdediging prima. Juist de rest van het team liet te veel gaten vallen. Mede door dat rare systeem van Schmidt. Hoop net als CNG MrKrateos op 3-4-3.
 
Hmmm ondanks de tegendoelpunten vond ik de verdediging prima
Ik heb echt veel gefoeterd op de verdediging van PSV. Daarin was afgelopen jaar overigens geen uitzondering, ik vind het al vele jaren ondermaats wat PSV achterin laat zien.
 
Ik heb echt veel gefoeterd op de verdediging van PSV. Daarin was afgelopen jaar overigens geen uitzondering, ik vind het al vele jaren ondermaats wat PSV achterin laat zien.
Iets specifieker? In mijn beleving stond de verdediging vaak tegen een overtal of ergens voorin.
 
Baumgartl verhuurd, Boscagli verlengd. Drommel, Propper, van Ginkel, Mwene, Ramalho erbij, Vertessen opgewaardeerd. Doan helaas niet gelukt omdat Arminia armlastig is. John de Jong is druk, en imho, goed bezig.
 
Baumgartl verhuurd, Boscagli verlengd. Drommel, Propper, van Ginkel, Mwene, Ramalho erbij, Vertessen opgewaardeerd. Doan helaas niet gelukt omdat Arminia armlastig is. John de Jong is druk, en imho, goed bezig.
Alleen maar verhuren. Bruma, Doan, Luckassen, Sadilek komen terug en volgend jaar Baumgartl ook na een jaar banken. Dan maar met verlies maar weg met deze spelers.
 
Ben ook kritisch op hem geweest maar vind wel dat hij een prima ontwikkeling doormaakt. Hij is gebleven toen de druk zeer hoog was, dat siert hem, en de transfers laten een opgaande lijn zien qua kwaliteit maar ook snelheid. Hopelijk kan hij dit vasthouden
 
En tijdig. Er staat in principe een team voor de CL voorronde.

Andere tijden inderdaad, meen me nog te herinneren dat ene heer Luckassen tijdens de Europese voorrondes centraal achterin stond.. Ermoei!

Ook met transfers van Malen en Dumfries moet je Gala met deze selectie wel kunnen verslaan. Tot nog toe daadkracht getoond onze John.
 
Terug
Bovenaan Onderaan